Jeetje meiden wat gaan jullie hard!
Sproetje, kan me goed voorstellen dat je er even door heen zat. Maar gelukkig heeft je meisje in het ziekenhuis gedronken, dat is goed nieuws! En je bent absoluut geen slechte moeder! Hopelijk is je meisje snel thuis en kunnen jullie weer saampjes genieten
Poppedein, Ik moest wel een traantje wegpinken toen ik jou post las... zo mooi beschreven. Mijn hormonen zijn ook nog in het warretje dus ik kan daar niet zo goed tegen. Maar respect dat je het evengoed toch nog zo lang die bv hebt volgehouden.
Sorbo, wat goed dat je gevoel zegt dat je de juiste weg bent ingeslagen. Je meisje gaat vanzelf de fles wel accepteren. En zolang ze vrolijk is gaat het toch goed.
Regelmaat hebben we hier ook niet echt, ik laat me leiden door Jamie. Ogen wrijven en gapen is naar bed.
Al komt er nu tegenwoordig wel meer regelmaat in, hij is vaak rond de zelfde tijden moe. Voeding daarin tegen probeer ik wel om de 4 uur te geven, zodat hij mee loopt in mijn ritme. Maar als hij eerder vraagt krijgt hij eerder.
Jamie is vandaag voor de 3rde keer op het kdv. Hij doet het er heel goed, en slaapt nu ook veel rustiger 's nachts dan dat hij bij oma of bij iemand anders is geweest. Op het kdv hoeft hij niet gezellig met iemand te doen, dan kan hij gewoon lekker opzich zelf zijn voor het grootste gedeelte van de tijd. De verzorgings momenten zijn wel 1 op 1 momentjes. Het sluit aan bij wat ik thuis doe... af en toe lekker samen knuffelen / spelen etc maar ook momenten in de box waar hij rustig alles in zich op kan nemen. Het geeft me echt een goed gevoel dat hij zo rustig is na dat hij op het kdv is geweest. Ik leg hem daar 's ochtends nu ook zelf in zn bedje en s middags haal ik hem er weer uit.... dan heb ik nog wat quality tijd met hem. Het werken op zich is heerlijk maar ik vind het jammer dat je dan maar zo weinig tijd samen hebt. Als hij thuis komt gaat hij slapen eten en weer slapen. Maar nog maar 1 dagje en dan heb ik weer een mama dagje