Nonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef BeamofLight het volgende:
Mijnheer Pon?
Het magquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef BeamofLight het volgende:
Nee ik weet het al. Mag het? Dhr. Porsche.
quote:werd geboren als zoon van een kolenboer. Na het behalen van het diploma hbs-A studeerde hij algemene economie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam (doctoraalexamen 1975). Hij was in deze tijd actief lid van de PvdA, en afdelingsvoorzitter in Enkhuizen.
quote:In 1975 tradin dienst van het ministerie van Financiën. Hij begon daar als medewerker bij het bureau Economische Aangelegenheden van de afdeling Begrotingsvoorbereiding. Vanaf 1977 was hij hoofd van dat bureau en vanaf 1978 hoofd van de gehele afdeling. In 1981 volgde de benoeming tot plaatsvervangend directeur Begrotingszaken, tevens hoofd van de afdeling Begrotingsvoorbereiding.
In 1983 werdplaatsvervangend directeur Algemene Economische Politiek op het ministerie van Economische Zaken en in 1985 directeur van dezelfde directie.
Vanaf 1988 waswerkzaam bij het Centraal Planbureau, eerst als onderdirecteur en sinds 1989 als directeur. Sinds 1990 was hij tevens bijzonder hoogleraar economische politiek aan de Vrije Universiteit te Amsterdam.
Hij isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Zalm?
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ben weg. Dit is makkelijk te controleren.
en weer goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Hawaii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |