Waarom gebruik je dan de scart niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een ps-3, Met HDMI werkt hij PERFECT, Als ik de ps-2 bijvoorbeeld aansluit via scart is er geen probleem, maar zodra ik de tulp gebruik dan word het beeld zwart wit
serieus, kan je tv niet meerdere scart blokken aan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Braddie het volgende:
Omdat ik de scart van de Playstation EN die van mijn digitenne niet tegelijk er in kan doen, het zijn beide redelijk dikke blokken
dat terug brengen ben ik wel aan het overwegen, dat kraken had ook aan Shift kunnen liggen, Want als ik bijvoorbeeld granturismo speel of ik luister wat muziek(Jean MIchel Jarre) dan heb ik het niet...............
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Braddie het volgende:
Wat een kut tv heb je gekocht dan.... Geen scart geen tulp...geen minijack...
Mijn tvtje van samsung die ik besteld heb heeft en 1x scart en tulp En minijack EN 2x hdmi EN usb...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Braddie het volgende:
Ik heb geen samsung gekocht...
Daar moest ik een week op wachten en die was duurder.
Heb deze LG genomen omdat hij EN meteen beschikbaar was en nog eens 20euro goedkoper was....
En ik kon al niet mee uit geven dan 449eigenlijk, Maar heb nog 10 euro ergens van daan weten te halen.
Mwua...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan een lach niet onderdrukken, maar ik denk dat je een niet al te beste tv hebt gekocht inderdaad.
Zit je nou je composiet stekker (geel) in de component ingang ( rood, groen, blauw) te steken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwua...
Ik snap het niet...
Mijn ma zei dat omdat ik 3x video input heb(tulp) en 2x audio(tulp) dat ik een stekker moest kopen met 5x tulp voor de playstation of whatever...
Geef eens het precieze typenummer van die TV. Ik heb het idee dat je hebt geprobeerd je composiet signaal op één van de componentingangen aan te sluiten. Geen wonder dat je dan hetzij helemaal geen beeld hetzij een zwartwit beeld krijgt ...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwua...
Ik snap het niet...
Mijn ma zei dat omdat ik 3x video input heb(tulp) en 2x audio(tulp) dat ik een stekker moest kopen met 5x tulp voor de playstation of whatever...
Heb ze er nu beide inzitten de 2 scarts en het werkt, Maar het zit mij te dicht op elkaar, beetje eng...
Ehm, ja dat klopt wel, ben ik nu noobquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Zit je nou je composiet stekker (geel) in de component ingang ( rood, groen, blauw) te steken?
Ja. En een voorspelbaar faaltopic dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehm, ja dat klopt wel, ben ik nu noob
Serienummer is:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Geef eens het precieze typenummer van die TV. Ik heb het idee dat je hebt geprobeerd je composiet signaal op één van de componentingangen aan te sluiten. Geen wonder dat je dan hetzij helemaal geen beeld hetzij een zwartwit beeld krijgt ...
Waarom heeft die tv dan geen rood geel wit? zo achterlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En een voorspelbaar faaltopic dit.
zitten er aan de zijkant van je tv toevallig ook 3 tulp-pluggen? een rooie, witte en gele? probeer die voor de grap eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehm, ja dat klopt wel, ben ik nu noob
Nope heeft ie niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef PP. het volgende:
[..]
zitten er aan de zijkant van je tv toevallig ook 3 tulp-pluggen? een rooie, witte en gele? probeer die voor de grap eens.
Is niet achterlijk, maar allemaal een kwestie van geld. Je hebt een budgetmodel waarbij de composietingang is wegbezuinigd. Veel andere LG modellen hebben die wel, aan de zijkant. Kijk het maar even na in deze handleiding.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom heeft die tv dan geen rood geel wit? zo achterlijk.
jij gaat zoiets heel handig vinden, als meerdere scart stekkers niet passen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Braddie het volgende:
Heb hem gewoon via scart en vind het wel prima zo, Het werkt, beeld ziet er goed uit...
Waarom is Granturismo 4 eigenlijk HD als de Ps-2 geen HDMI heeft?(even geheel offtopic)
Ik ben geen spelletjesfiguur, dus die vraag kan ik niet beantwoorden. Het hangt ervan af wat voor output je PS2 allemaal kan leveren en of je daarvoor de geschikte kabels hebt. Maar als je van tevoren al wist welke randapparatuur je aan wilde sluiten dan had je ook van te voren moeten onderzoeken of de TV van jouw keuze daarvoor ook de juiste aansluitmogelijkheden bezit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Braddie het volgende:
En hoe moet ik dan mijn ps-2 aansluiten?, Kan dat alleen via scart?
Nee, fout advies. Om meerdere signaalbronnen op één SCART aansluiting aan te sluiten heb je geen SCART splitter maaar een SCART switch nodig. Die doet precies het omgekeerde ... Verder moet je opletten of zo'n switch ook RGB ondersteunt, dat doen ze namelijk lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij gaat zoiets heel handig vinden, als meerdere scart stekkers niet passen:
http://www.buyit-wholesal(...)scart%20splitter.jpg
soms wel te vinden voor onder een tientje nog
gewoon maar 1 ding tegelijk aanzetten, komt alles goed, niks hoeft herkent te wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef Braddie het volgende:
Hoe krijg ik die ingesteld dat mijn tv die herkent dan?
Of is dat gewoon een kwestie van knop om draaien of zo?
Was trouwens vraag voor de Scart Splitter..
hier heeft het een hele tijd prima gewerkt, zolang je maar een ding tegelijk aanzetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, fout advies. Om meerdere signaalbronnen op één SCART aansluiting aan te sluiten heb je geen SCART splitter maaar een SCART switch nodig. Die doet precies het omgekeerde ... Verder moet je opletten of zo'n switch ook RGB ondersteunt, dat doen ze namelijk lang niet allemaal.
als je een svideo kabel kan vinden kan je beter dit doen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Adfundum het volgende:
Er schijnt ook een aparte s-videokabel te zijn voor de ps2. Je tv heeft wel een s-video ingang. Levert weer een beter beeld op (volgens de verkopers in ieder geval).
Ik zie in de handleiding geen S-video ingang op het toestel van TS. Die zit naast de composietingang op het zijpaneeltje bij de toestellen die dat hebben, maar dus niet op de toestellen die ook geen composietingang hebben. O ja, ik zie ook dat alleen de eerste SCART ingang RGB ondersteunt, de tweede niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je een svideo kabel kan vinden kan je beter dit doen ja
er kan wel een hoop niet dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik zie in de handleiding geen S-video ingang op het toestel van TS. Die zit naast de composietingang op het zijpaneeltje bij de toestellen die dat hebben, maar dus niet op de toestellen die ook geen composietingang hebben. O ja, ik zie ook dat alleen de eerste SCART ingang RGB ondersteunt, de tweede niet.
als dat echt werkt, is dat denk ik de /topic postquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef Adfundum het volgende:
Nog beter, full hd via een componentkabel:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)9BD906CBC33F162.ps32
whaha lijkt t wel opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Zit je nou je composiet stekker (geel) in de component ingang ( rood, groen, blauw) te steken?
Ok, in de specs van die tv op kieskeurig.nl staat een groen vinkje bij s-video, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik zie in de handleiding geen S-video ingang op het toestel van TS. Die zit naast de composietingang op het zijpaneeltje bij de toestellen die dat hebben, maar dus niet op de toestellen die ook geen composietingang hebben. O ja, ik zie ook dat alleen de eerste SCART ingang RGB ondersteunt, de tweede niet.
Full HD is digitaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef Adfundum het volgende:
Nog beter, full hd via een componentkabel:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)9BD906CBC33F162.ps32
enge scarts .. nog nooit gezien --> Foto's!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ze er nu beide inzitten de 2 scarts en het werkt, Maar het zit mij te dicht op elkaar, beetje eng...
Toen de PS2 op de markt werd gezet had nog niemand ooit van HD of 1080 of wat dan ook gehoord. Die vriend van je heeft gelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Braddie het volgende:
Zo`n vriend van me zei dat De playstation 2 niet HD was, Dus dat het bullshit was om HD games te maken(Zelfde kerel die begon over het verschil van Hd-Ready en Full hd en 32")
En wat wilde hij hier mee zeggen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Braddie het volgende:
Zo`n vriend van me zei dat De playstation 2 niet HD was, Dus dat het bullshit was om HD games te maken(Zelfde kerel die begon over het verschil van Hd-Ready en Full hd en 32")
Klopt, maar wat heeft dat voor toegevoegde waarde in deze discussie, dat snap ik niet zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:13 schreef Braddie het volgende:
Dat die games onmogelijk HD kunnen zijn aangezien de Ps-2 dat ook niet was/is
Dus dat het alleen upscale is.
BC?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Braddie het volgende:
Mijn ps-3 heeft geen BC met de Ps-2 games(klereding)
En die scarts: 1tje hing er wat losjes bij vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |