Valt best mee, toch?quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Na al jaaren Nokia fan te zijn heb ik em vandaag gehaald...
mn eerste Iphone 3Gs!!!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Na al jaaren Nokia fan te zijn heb ik em vandaag gehaald...
mn eerste Iphone 3Gs!!!
Neem 'm dan bij een abonnement.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Rejected het volgende:
[..]
De goedkoopste optie is 575 euro zie ik.
Ging jij niet voor 'n Nexus One?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
Vraagje is de Iphone 3GS echt noemenswaardig beter/sneller dan de Iphone 3G.
Scheelt wel 70 euro, maar ik denk dat ik ook prima overweg kan met een 3G. Tenzij het ding enorm traag is natuurlijk.
Ik ben momenteel toch maar niks aan het uitsluiten, en zo'n iphone abbo is toch best voordelig als je internet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ging jij niet voor 'n Nexus One?
Idd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
Voor die 70 euro zou ik absoluut een 3GS nemen. Veel sneller.
Maar werken de basis dingen niet goed met 3G?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
Voor die 70 euro zou ik absoluut een 3GS nemen. Veel sneller.
Het werkt wel en ik vond de 3G ook een prima toestel. Maar met de 3GS gaat het toch een stuk vloeiender, voelt een stuk prettiger aan dan de 3G.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar werken de basis dingen niet goed met 3G?
Ik vind het internet vooral handig om snel iets op te zoeken met MAPS bijvoorbeeld, of om openingstijden te checken. En, instant messaging en Fok! , hetjournaal kijken, maar dat is het wel. Hoef geen 'zware' game apps.
Snelheid van de telefoon zelf of het internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:
voor een kompas of filmpjes opnemen doe ik het niet. De snelheid vind ik wel belang maar zolang het niet veel uitmaakt..
Telefoon zelf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Snelheid van de telefoon zelf of het internet?
T-mobile?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
3GS is dan perfect, heb hem zelf ook net besteld.
Op studentmobiel.nl.quote:
het is wel raar dat T-mobile voor precies hetzelfde 130 euro extra vraagt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Op studentmobiel.nl.
voor 29,90 per maand (2 jaarcontract) heb je een gratis iPhone 3GS, 330 belminuten of smsjes (your choice) en internet.![]()
Wacht vol spanning op de mijne.
Jupp, maar dat is in combinatie met een iPhone abbonnement.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
het is wel raar dat T-mobile voor precies hetzelfde 130 euro extra vraagt!
99 euro toestel en 26 euro aansluitkonsten
heb je goed gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |