In 2003, 2004 en volgens mij ook in 2005 organiseerde de TROS het NSF met de NOS ook in dezelfde opzet als Melodifestivalen met de 4 voorrondes en de herkansing... alleen hier kwam het toch allemaal erg amateuristisch overquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dat hebben ze in Zweden altijd prima voor elkaar. Toch wel jammer dat we zoiets niet in Nederland hebben.
Ik woon in Zweden en vergeet niet dat de insteek en beleving hier TOTAAL anders is dan in Nederland. Hier rollen de artietsen bijna over elkaar heen om mee te mogen doen, kijken er 4 miljoen mensen naar de finale (En ze hebben er maar 9 in totaal), zijn de voorrondes in grote ijshockeystadions stijf uitverkocht (en ook de generale repetitie) en is elke finaleplaats goed voor een dikke hit. Bovendien is het gewoon het gesprek van de dag en moet je haast wel gekeken hebben. En heb je toevalig een uitzending gemist, dan lees je het wel in de krant de volgende dag. Die staan er namelijk ook vol mee. Melodifestivalen beheerst echt de televisie en kranten in februari en maart.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dat hebben ze in Zweden altijd prima voor elkaar. Toch wel jammer dat we zoiets niet in Nederland hebben.
Ah ok, thanks!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Kantar het volgende:
Next!Dit soort nummers hoeven van mij echt niet meer mee te doen aan het ESF.
Haha, you read my mind!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Verlies je vertrouwen in Zweden nog niet, deze eerste halve finale is denk ik de slechtste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |