mee eens!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind die presentatrice irritant![]()
Die van vorig jaar was leuker...
Ja! Die Finnen waren dat! Jammer dat ze het niet gehaald hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik vond het leuk, maar dat Humpapa nummer (in welk land zat dat ook alweer in de finale?) vond ik leuker
rustig aan! Het duurt drie minuten hoor...quote:
Die ja! Die vond ik echt heel leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja! Die Finnen waren dat! Jammer dat ze het niet gehaald hebben
Heb ook meteen ff wat te snacken gepakt...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
rustig aan! Het duurt drie minuten hoor...
Die foto van d'r net aan aan het begin zag er leuk uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:34 schreef Kantar het volgende:
Pauline!Haar preview klonk wel leuk, ben benieuwd...
Ik ben alleen bang dat dit niet zo heel goed zou scoren op het ESF. Het is nou ook niet echt megacatchy ofzo, het moet je wel enigszins liggen wil je het leuk vinden.quote:
Mwah, hij schreeuwt de helft van het nummer zowat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Andreas vind ik een goede zanger
Orsa is een plaats in Zwedenquote:
Hmm, ok, thanks voor de uitleg!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Orsa is een plaats in Zweden
Orsa spelmann is een soort troubadour uit Orsa
Krijgt ook veeeeeeeeeeeel meer applaus dan Andreas Johnsonquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit soort muziek is zo vreselijk populair hier dat ik dit toch wel minimaal in andra chansen zie. Misschien wel finale
Eens met je eerste vier!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef grazz het volgende:
Kalle & Orsa: Prachtig lied
1.Eric
2.Kalle & Orsa
3.Pauline
4.Highlights & Mist
5.Anna-Maria
6.Andreas
7.AG & Dogge
En dan gewoon in het engels....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:47 schreef Kantar het volgende:
Geschreven door de Zweedse Vader?
LOL, die respons! Dit gaat wel door naar de finale ja...Het heeft ook wel een beetje The Olsen Brothers-charme, dus misschien dat het 't nog best goed zou kunnen doen op het ESF.
zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niveau trouwens veel hoger dan in de eerste aflevering, mee eens?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:47 schreef Kantar het volgende:
Geschreven door de Zweedse Vader?
LOL, die respons! Dit gaat wel door naar de finale ja...Het heeft ook wel een beetje The Olsen Brothers-charme, dus misschien dat het 't nog best goed zou kunnen doen op het ESF.
Hmmm zelfde niveau voor mij... Ik heb vandaag geen nummer gehoord dat beter is dan Ola - Unstoppable ...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niveau trouwens veel hoger dan in de eerste aflevering, mee eens?
Dancenummers worden vaak live totaal verpest maar dit was idd erg goed!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind het vreemd om een studio versie te maken met Autotune op overload en dan live daar niets van overlaten.
Wel goed gezongen en goede performance.
Ben jij de enige hetero hier?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
in ieder geval de prijs voor de mooiste achtergrondpakjes, al zal ik daar van jullie weing bijval in krijgen
Maar het verháál daar achter, dat ze het al 113 keer geprobeerd hadden over veertig jaar ongeveer en dat ze dan EIN-DE-LIJK naar het ESF gingen en wonnen. En het geluk dat van die twee afspatte. De charme!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:57 schreef Kantar het volgende:
[..]
Zijn toch ook een stelletje oude mannen met gitaren?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:59 schreef Kantar het volgende:
[..]
En dan moet ik m'n mond gaan spoelen?
Met de eerste 5 sowieso eeenschquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:58 schreef ItaloDancer het volgende:
1.Eric
2.Kalle & Orsa
3.Hanna
4.Pauline
5.Highlights & Mist
99.AG & Dogge
999.Anna-Maria
999.Andreas
Oh jawel, alleen dat hij niet de enige is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, is dat not done om te vragen?
Eens, maar Hanna? Denk Paulinequote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
IMaar ik gok dat Eric Saade en Orsa Spelmänn naar de finale gaan, Andreas Johnson en Hanna naar de andra chansen.
Maar van alle nummers 8 is in de loop der jaren 90% naar de finale of andra chansen gegaan. Daar baseer ik dat een beetje opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Eens, maar Hanna? Denk Pauline
Ik denk dat Pauline een groter deel van het stemmend publiek aanspreekt dan Hannaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Eens, maar Hanna? Denk Pauline
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Nou ja, eigenlijk heb ik een zwak voor iedereen die van het ESF houdt
Om jaloers van te worden!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Kantar het volgende:
Vind het toch echt jammer dat het Nederland al jaren niet meer gelukt is om zo'n degelijke productie als het MF in elkaar te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |