Zonde, nu komen drie leuke liedjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:32 schreef Kantar het volgende:
Vind het tot nu toe allemaal wel erg tegenvallen (Alcazar uitgezonderd obviously <3). Maar goed, ik moet weer dag zeggen helaas. Post er allemaal maar even flink op los zodat ik morgen wat na te lezen heb!Fijne avond nog iedereen!
Fijne avondquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:32 schreef Kantar het volgende:
Vind het tot nu toe allemaal wel erg tegenvallen (Alcazar uitgezonderd obviously <3). Maar goed, ik moet weer dag zeggen helaas. Post er allemaal maar even flink op los zodat ik morgen wat na te lezen heb!Fijne avond nog iedereen!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zo! Volgens mij is ie enorm zenuwachtig
2x Inderdaadquote:
Inderdaad! Het ziet er zo nep uit, erg jammer....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Dames![]()
Vocals![]()
Liedje![]()
Instrumenten![]()
Iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kijken of Darin nu kan overtuigen...ik vind het zo'n vreselijk watje...
Darin: Nummer kan zo uit de top 40 komen, ben er nog niet helemaal weg van maar tis best goed. Verder vind ik die Darin ook niet veel aan. Maakt denk ik wel een goede kans om naar Oslo te gaan, hoop het nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tja, het zal wel met twee vingers in de neus naar de finale gaan, maar mijn keus zal het niet zijn.
Mijn afkeer voor Darin is er ook niet minder op geworden...
Ik zei ook geen nee tegen hun...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |