Ah, je hebt haar gevonden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef blup het volgende:
[..]
Nee!!!111![]()
![]()
P.s. Die andere van net die houdt er wel van volgens mij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat dan dezelfde als bij die Actros?
Op die telefoonfoto kijkt ze wel heel moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze maakt foto's voor ons natuurlijk. Na zoveel vrouwen kan zij niet achterblijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef glasbak het volgende:
Druppel is er stil van...![]()
Drupje, waar zit je? Ben je van je stoel gevallen?
Is dat Druppel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die rode ogen
Liefquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef blup het volgende:
Er rijden ook best veel jonge meiden rond zie ik nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kruidenier oid is dat toch?
Laat Oma Druppel het niet horen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Druppel is toch veel ouder?
Zat "op de bon" te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef glasbak het volgende:
Druppel is er stil van...![]()
Drupje, waar zit je? Ben je van je stoel gevallen?
Mooi topic!quote:
Voor de ultieme TTT-status.quote:
Zeg Alexxxx, jij bent de laatste dagen wel erg fel op lelijke vrouwen, is die nieuwe vriendin van je soms een ontzettend lekker ding?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
druppelkut is te lelijk, die durft geen fotos te posten
Ik denk het ook. Oud en rimpelig en zulks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
druppelkut is te lelijk, die durft geen fotos te posten
Like duhquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg Alexxxx, jij bent de laatste dagen wel erg fel op lelijke vrouwen, is die nieuwe vriendin van je soms een ontzettend lekker ding?
Verkapte vraag om pics natuurlijk.
Was ik nog op tv? Ik ben afgelopen zomer gefilmd toen ik tegen een container aan stond te pissenquote:
Nope.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Was ik nog op tv? Ik ben afgelopen zomer gefilmd toen ik tegen een container aan stond te pissen
Er is toch niets mis met 37 jaar, half lang blond haar? We moeten natuurlijk wel even kijken of de rest net zo lekker is als dat het klinktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef druppelkut het volgende:
Jazeker. 37 jaar, 163 cm groot, (half)lang blond haar, strak in t vel.
Waarschijnlijk te oud en rimpelig om bijna dagelijks van die mooie 'eerbare' voorstellen aan te horen.
Zag je mij?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nope.
Wel een andere randdebiel!
Hoezo 'een andere'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nope.
Wel een andere randdebiel!
Ik kon er wel om lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:
Excuses aan iedereen die ik beledigd heb.
Ik Fok! vanaf een iPhone en kan derhalve geen PI's plaatsen.
Zo laat? Dan ben ik (hopelijk) al met m'n tweede klant bezigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen eigenlijkEn nu ga ik naar bed, morgen weer om 7.30 mijn bed uit, veels te vroeg
Mobiel fokken zuigt ook vreselijk. Maar ja, het is beter dan niets...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:
Excuses aan iedereen die ik beledigd heb.
Ik Fok! vanaf een iPhone en kan derhalve geen PI's plaatsen.
Een heel goede morgen vanuit een donker amsterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |