In een ver verleden deed ik daar ook aan mee, dus ik denk: ik ga even kijken. Kan ik nog inloggen en heb ik gewoon al een bol.com cadeaubon van 10 euro bij elkaar gespaardquote:
Gewoon die voor 15 personen, heb je de komende dagen ook nog wat lekkers.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Ik weet nog steeds niet of ik de dierenfam van 15 pers moet, of de prinsessentaart van 9 pers moet
Er komen 8 man. Uit de prinsessentaart gaan 9 stukken, uit de dierenfam 15.
Dierenfam is 12,50 die andere 9.
MM zegt : Wtf, er komen 8 man! wtfmoet je dan met 2x zoveel taart!IK WEET HET NIET!
Naar zn familie jaquote:
Dat vertel ik dr al ik weet niet hoe lang maar ze luistert nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon die voor 15 personen, heb je de komende dagen ook nog wat lekkers.
artikel aantal totaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vertel ik dr al ik weet niet hoe lang maar ze luistert niet
Zit in mn tas.quote:
Hardleers kind.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vertel ik dr al ik weet niet hoe lang maar ze luistert niet
Goedzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
artikel aantal totaal
kindertaart 'Dierenfamilie' (1 x 'Densie!!!!!!') 1 12.50
WEL!
heb ik gedaan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hardleers kind.![]()
Q LUISTER EENS NAAR JE GROTE VRIENDIN!!!!!
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
In een ver verleden deed ik daar ook aan mee, dus ik denk: ik ga even kijken. Kan ik nog inloggen en heb ik gewoon al een bol.com cadeaubon van 10 euro bij elkaar gespaard![]()
As. zaterdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
Wanneer was het DTH nu of is dat al geweest?
WAS DAT NOU ZO MOEILIJK??????????quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
artikel aantal totaal
WEL!
intomart loopt hier ook goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar kreeg opeens geen emails meer..Jammer, want dat ging best goed!
Dat wordt een heeeeeele leuke taart!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
artikel aantal totaal
WEL!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt een heeeeeele leuke taart!![]()
![]()
![]()
Had werkelijk niemand dat nog gezien?![]()
Ja ik wel, maar had niet in de gaten dat dat ook op de taart zou komen te staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt een heeeeeele leuke taart!![]()
![]()
![]()
Had werkelijk niemand dat nog gezien?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |