Daar vraagt TS ook echt om jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
waar woont TS?
Heel veel surinaamse producten zijn hier in NL goed te verkrijgen, zeker in de grotere steden en de randstad.
NOFI, maar aan dit soort antwoorden heb ik dus helemaal niets (zucht). Graag alleen reageren als je tips/adviezen hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Deetch het volgende:
als je toch al niet weet wat voor producten je collega uit suriname mee moet nemen kan ze toch net zo goed niks meenemen. Behalve dan een slof tax free sigaretten en wat flessen rum.
omg... wat een trieste reactiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef Jarno het volgende:
Dus eigenlijk wil je gewoon interessant doen ofzo?. I don't get it.
is gewoon te krijgen hier hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Michellee het volgende:
Ik heb de vorige keer die sappen meegenomen! Smaak: Zuurzak!
In Nederland niet te verkrijgen
Geen masala uit Nickerie?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Aarti het volgende:
Het ligt eraan wat je allemaal wilt gebruiken!
Wat ik zelf meestal meeneem:
- Gekruide ketjap
- vleesmarinade
- pindasambel
- bami en nasikruiden (samengesteld in een zakje)
- gedroogde garnalen (meegesmokkeld...)
- laos, citroenblad
Verder kan je ook vragen of ze surinaams fruit meeneemt (het is nu mangoseizoen), en bananenchips
Neen, massala krijg ik van mn tante, die mixt het zelfquote:
Echt waar?quote:
ik ken het alleen als we bij de toko een hapje doen uit een pakje, ik wil binnenkort weer even gaan zal dan even kijken voor je. vraag t sowieso wel aan vriend die is daar meer in thuis. waar woon je ergens? als je eens langs delft rijdt is afslag noord de moeite waard om even vd weg af te gaan en een bezoek te brengen aan xotus. neem genoeg geld mee, want je koopt je er geheid klemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef Michellee het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Die flessen sap waar je water bij moet doen? Niet siroop maar echt vruchtensap? Waar dan?
Het zijn van die liter flessen met sap. Ik ben het merk vergeten! Als je dat wil doen, graag! Ik woon in Zwolle, dus wel ver ervan af, maar kom wel geregeld in omgeving Den Haag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ken het alleen als we bij de toko een hapje doen uit een pakje, ik wil binnenkort weer even gaan zal dan even kijken voor je. vraag t sowieso wel aan vriend die is daar meer in thuis. waar woon je ergens? als je eens langs delft rijdt is afslag noord de moeite waard om even vd weg af te gaan en een bezoek te brengen aan xotus. neem genoeg geld mee, want je koopt je er geheid klemEn daarna even een lekker hapje doen in t restaurant gedeelte natuurlijk
Brong Brong?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:18 schreef gekkie_ het volgende:
en gebakken rijst chips ( ik weet niet hoe het precies heet, maar het is roze of geel ), dat heb ik in nederland nog nergens gevonden.
Ik heb de markoesaversie afgelopen zomer op kwakoe gekocht. Los daarvan kom ik eigenlijk alleen maar siroop tegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het zijn van die liter flessen met sap. Ik ben het merk vergeten! Als je dat wil doen, graag! Ik woon in Zwolle, dus wel ver ervan af, maar kom wel geregeld in omgeving Den Haag.
is echt de moeite waard, ze hebben daar zo'n uitgebreid assortiment, ik word daar altijd zo vrolijk en hebberigquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
Bedankt voor alle tips, hier ben ik erg mee geholpen!
Ik woon niet ver van Delft af, dus Xotus ga ik ook zeker een keer bezoeken, ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |