WZZquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik kijk het gewoon even aan, kan ik later kijken of ik kom
Ben in ieder geval wel geïnteresseerd!
Klinkt goed! Ik weet niet war je vandaan moet komen, en of je eigen vervoer hebt, maar eventueel kunnen we wel wat afspreken over laadruimte en zo. De vorige meets zaten we in principe op één lokatie, alleen de allereerste meet (Flevomeet, zie hier) hebben we halverwege de dag van lokatie gewisseld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef bl0emetjE het volgende:
Hmm, dit vind ik misschien wel interessant!
Als er wat leuke modellen komen, dan lijkt het me ook wel leuk om wat te fotograferen!
Maar eigenlijk dus wel dat de verhoudingen fotografen-modellen wel enigszins redelijk zijn, anders voel ik me zo'n paparazzi..
Ik heb wel een boel leuke accessoires om mee te nemen voor modellen!
Zoals tule tutu rokken (zelf gemaakt), een goochelaarshoedje, van die grote kragen (ook zelf gemaakt), elvenvleugeltjes, kleding (jurkjes enzo) etc etc. Zou dat dan leuk zijn om mee te nemen als ik kom?
Ik wil dan denk ik ook wat analoog gaan fotograferen.. Dus ook 50miljoen camera's meeslepen
Voor mij zou het dus eigenlijk handig zijn als het een vaste locatie is waar we niet te veel hoeven te lopen, als ik allerlei herrie mee wil nemen
Maar dus nog lang niet zeker of ik ga komen, dus er hoeft geen rekening mee gehouden te worden hoor!
Ik kijk het gewoon even aan, kan ik later kijken of ik kom en wat ik mee ga nemen
Ben in ieder geval wel geïnteresseerd!
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:49 schreef RonaldV het volgende:
<moeder van potentieel model>
Je gaat NIET bij vreemde mannen in de auto, hoor!
</moeder van potentieel model>
Ik ben er voorstander van. Voor de volledigheid door de 'vaste FOTers' ook de voorgaande meets er maar even bij plaatsen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef RonaldV het volgende:
Oh, en wat ik ook wel wil weten: Zetten we alles weer op één gemeenschappelijke website? De site is beschikbaar.
nee, die kop ik niet inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwMet auto...
Ik weet niet of dat beter is trouwens
Ik hoop dat als de modellen bij jou in de auto zitten er ook niet stiekem een spin meelift.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
doe even over PM/MSN? Want ik snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben er voorstander van. Voor de volledigheid door de 'vaste FOTers' ook de voorgaande meets er maar even bij plaatsen?
Zonder beestjes met pootjes zal het wel enigszins verantwoord zijn, toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach het ging anders prima vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de modellen bij jou in de auto zitten er ook niet stiekem een spin meelift.
Zonder pootjes wel dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zonder beestjes met pootjes zal het wel enigszins verantwoord zijn, toch?
check it.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
doe even over PM/MSN? Want ik snap je niet helemaal
Ah, ok. khebbum.quote:
alleen die meets? of ook bv die van Reeuwwijk, die wat in V'waard geweest is en die in t park in DenHaagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, ok. khebbum.
OK, oproepje: als de fotografen die mee hebben gedaan aan de Apeldoorn-meet in Berg en Dal hun fotos beschikbaar wilen stellen, dan kan ik aan de fotomeet site die fotos ook nog toevoegen. Ik hoef de fotos niet groter dan 800x600 te hebben, ze mogen zelfs 640x480 zijn. Daarna maak ik er wel even een nieuwe link naartoe. Contact via PM of MSN alsjeblieft.
Den Haag heb ik gemist, toen was ik even afwezig van FOK. Den Haag en V'waard kunnen er uiteraard ook bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen die meets? of ook bv die van Reeuwwijk, die wat in V'waard geweest is en die in t park in DenHaag
Liever die in mijn auto dan deze:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zonder pootjes wel dan?
[ afbeelding ]
Oeh met Chanty in de auto!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Liever die in mijn auto dan deze:
[ afbeelding ]
Maar echt goed gezelschap zijn ze beiden nietDus ik ga toch voor een leuke dame of heer
Ik woon zelf in Alphen aan den Rijn, ik heb een eigen auto dus ik kan best ver komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik weet niet war je vandaan moet komen, en of je eigen vervoer hebt, maar eventueel kunnen we wel wat afspreken over laadruimte en zo. De vorige meets zaten we in principe op één lokatie, alleen de allereerste meet (Flevomeet, zie hier) hebben we halverwege de dag van lokatie gewisseld.
Oh, en wat ik ook wel wil weten: Zetten we alles weer op één gemeenschappelijke website? De site is beschikbaar.
Ik stel me altijd netjes voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:49 schreef RonaldV het volgende:
<moeder van potentieel model>
Je gaat NIET bij vreemde mannen in de auto, hoor!
</moeder van potentieel model>
Den Haag, Valkenswaard en Apeldoorn worden op dit moment gemaildquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Den Haag heb ik gemist, toen was ik even afwezig van FOK. Den Haag en V'waard kunnen er uiteraard ook bij
En dan komen de mails net zo hard weer terug omdat snotmail het niet aan kan....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:18 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Den Haag, Valkenswaard en Apeldoorn worden op dit moment gemaild
Zucht.quote:This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.
Je weet hoe dat vorig jaar ging met FrauBitch he? Die kwam als fotograaf en ging heen als modelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Chanty het volgende:
*volgtopic
Afhankelijk van datum en locatie wil ik wel mee als fotograaf
Oja toen waren er iets teveel fotografen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet hoe dat vorig jaar ging met FrauBitch he? Die kwam als fotograaf en ging heen als model
Ik sluit ook niet uit dat ik beide doe maar een keer zelf de foto's maken is toch eerste prioquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet hoe dat vorig jaar ging met FrauBitch he? Die kwam als fotograaf en ging heen als model
Weten we al iets zeker dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal even met de US-mods overleggen over een samenwerking daaro!
Als ik gebruiker was zou ik minstens willen weten waar en wanneer. En geen van beiden zijn nog definitief, volgens mij? Maar leef je uit, hoor! Er is ook nog niemand die de organisatie doet, dus je lijkt me gelijk een mooie kandidaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is dat nodig om te peilen of daar interesse is?
Niet gebruikers.... "peilen naar interesse bij mods" is toch heel anders en daar hoef je toch minder dingen voor vast te hebben staan dan als je users gaat informeren en "rekruteren"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik gebruiker was zou ik minstens willen weten waar en wanneer. En geen van beiden zijn nog definitief, volgens mij? Maar leef je uit, hoor! Er is ook nog niemand die de organisatie doet, dus je lijkt me gelijk een mooie kandidaat
Topquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet gebruikers.... "peilen naar interesse bij mods" is toch heel anders en daar hoef je toch minder dingen voor vast te hebben staan dan als je users gaat informeren en "rekruteren"
En ik wil best de organisatie op me nemen
Om aan toeschouwers te geven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook flyers? Jij bent toch van de PR. Dan verwachten we ook iets geweldigs![]()
![]()
En Rhenen is goed bereikbaar met de trein! En die zandafgraving klinkt als iets kleins, maar het is er echt enorm!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Puala het volgende:
Misschien een ideetje, de zandafgraving bij Veenendaal/Rhenen? Is hoogteverschil, groen, water in de buurt, lange trap is misschien ook wel leuk.
Oh en iets met Den Bosch is ook wel welkomén ik wil wel model zijn. Mits alle foto's aangeleverd en instemming voor wiens camera ik kom te staan.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=oude+veensegrindweg+rhenen&sll=51.994315,5.557237&sspn=0.016621,0.045447&ie=UTF8&hq=&hnear=Oude+Veensegrindweg,+Rhenen,+Utrecht&ll=51.99228,5.556765&spn=0.034565,0.090895&t=h&z=14quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En Rhenen is goed bereikbaar met de trein! En die zandafgraving klinkt als iets kleins, maar het is er echt enorm!
Mag ik vragen waar je woont?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik stem ook voor Rhenen(dichterbij voor mij zal het wel niet worden)
Hmm, dat zou idd niet veel dichterbij kunnen neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klein dorpje bij Oss in de buurt (en Oss ligt tussen Nijmegen en Den Bosch)
Iedereen moet toestemming vragen voordat ze je mogen fotograferen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Puala het volgende:
Misschien een ideetje, de zandafgraving bij Veenendaal/Rhenen? Is hoogteverschil, groen, water in de buurt, lange trap is misschien ook wel leuk.
Oh en iets met Den Bosch is ook wel welkomén ik wil wel model zijn. Mits alle foto's aangeleverd en instemming voor wiens camera ik kom te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |