NIetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, en in welk opzicht is dat goed bereikbaar met OV?.
quote:
iemand al eens in bovenstaande gebieden geweest? is t wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Ynske het volgende:
Misschien zijn deze ook een optie?
* De Biesbosch
* De Groote Peel
* De Loonse en Drunense Duinen
Ligt eraan waar. Sommige delen hebben veel water en we hebben in Reeuwijk gezien dat dat niet per se handig is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Ynske het volgende:
Misschien zijn deze ook een optie?
* De Biesbosch
Vooral veel heidegronden en wat zandverstuivingen.quote:* De Groote Peel
Nog veel meer zandverstuivingen. Kun je wel leuke foto's maken, maar heel veel verschillende soorten omgevingen heb je niet. Maar vergeleken met Reeuwijk is het een paradijs.quote:* De Loonse en Drunense Duinen
Beide mee eensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
Dan gooi ik de Utrechtse heuvelrug er in.
Soesterduinen ofzo
Ben afgelopen jaar nog op De Bilt geweest, landgoed Houdringe, wel grappig (zie foto's) en redelijk wat verschillende mogelijkheden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
Dan gooi ik de Utrechtse heuvelrug er in.
Soesterduinen ofzo
Of Zeeuwen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en Flevoland is ook niet centraal in t land. misschien zijn er wel Limburgers die ook eens naar een meet willen
Je hoeft daar niet te blijven wonenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Of Zeeuwen!![]()
Kan kijken wat er mogelijk is buiten Zeeland als er iets bekend is.. Ben afhankelijk van OV en aangezien Zeeuws-Vlaanderen nogal kwalitatief uitermate teleurstellend is op dat gebied, aangezien ik door de tunnel moet
Ja, maar dan moet ik zo vroeg op...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Chowi het volgende:
Harderwijk is ook wel hendig bereikbaar, en heeft aardig wat mooie plekjes.
Voorzetje: en onze Antilliaanse rijksgenoten dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Of Zeeuwen!![]()
Kan kijken wat er mogelijk is buiten Zeeland als er iets bekend is.. Ben afhankelijk van OV en aangezien Zeeuws-Vlaanderen nogal kwalitatief uitermate teleurstellend is op dat gebied, aangezien ik door de tunnel moet
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Chanty het volgende:
*volgtopic
Afhankelijk van datum en locatie wil ik wel mee als fotograaf
Ben ik ook niet van planquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet te blijven wonen
nee is niet dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef RonaldV het volgende:
Mag ik even iets heel doms roepen?
De gemiddelde leeftijd van de fotografen ligt best hoog, en dus de beschikbaarheid van autos ook. Maar het gros van de potentiele modellen is veel jonger, en waarschijnlijk niet voorzien van een auto. Het lijkt me dus wel slim om een plek te roepen die echt in de buurt van een treinstation ligt, hooguit gevolgd door een paar haltes met de bus/tram/metro.
Of we spreken met de autorijders af dat ze afhankelijk uit welke hoek ze komen de modellen ergens oppikken, dat zou ook geen probleem mogen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef RonaldV het volgende:
Mag ik even iets heel doms roepen?
De gemiddelde leeftijd van de fotografen ligt best hoog, en dus de beschikbaarheid van autos ook. Maar het gros van de potentiele modellen is veel jonger, en waarschijnlijk niet voorzien van een auto. Het lijkt me dus wel slim om een plek te roepen die echt in de buurt van een treinstation ligt, hooguit gevolgd door een paar haltes met de bus/tram/metro.
Hey, moeders mag ook best meerijden. Hebben we ook een keer wat oudere modellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:49 schreef RonaldV het volgende:
<moeder van potentieel model>
Je gaat NIET bij vreemde mannen in de auto, hoor!
</moeder van potentieel model>
Dochter gaat dan ook met een vriendin op pad en niet met een vreemde manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:49 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:49 schreef RonaldV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |