Da's niet waarquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik kom ook , maar ken toch ook eigenlijk niemand ?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
... hoef ik dan nu geen meneer de hoog meer te zeggen??
Wat mij betreft geen enkel probleemquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, meerijden i.p.v. zelf rijden is ook wel aantrekkelijk..
Yeeeequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp voor mrSPLIFFY.
Kkijk later even topic door, nu beetje weinig tijd.
Niet??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:02 schreef DigiPire het volgende:
Ter geruststelling van modellen die niet eerder bij een FOT-meet zijn geweest:
Zo ver [klik]gaan wij (tot op heden althans) niet bij een FOT-meet.
Dat klinkt als een mooie tijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef Timmos het volgende:
Ik kan zo goed als zeker rond 11:00 in Rotterdam zijn bij P dus zoals het er nu naar uit ziet ben ik erbij.. Treinkaartje heb ik ook al, kruidvat kwam mooi optijd met de treinkaartactie
Niet proberen....gewoon komen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:02 schreef Chanty het volgende:
Oh god, verrek, was ik al helemaal vergeten
Maar ik wil nog wel proberen te komenga t meteen even noteren
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel eerst ff wat Quarter pounders eten he
studie gaat voor allesquote:
Als jij nou niet oppast, sleur ik je persoonlijk een dag weg van je studiequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
studie gaat voor allesMaar bedoeling is wel dat mijn enquete tegen die tijd gewoon perfect is en ik dus gewoon een dagje erop uit mag.
Kijk wat vaker in mijn fotoboek en wat minder vaak in S&Gquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel tof als ik Chanty straks IRL ontmoet kan ik zeggen dat ik haar vaker zonder dan mét kleren gezien heb![]()
Kijk, je geeft zelf het knelpunt al aan. Het feit dat ik 112 uur per week bezig ben, betekent niet dat ik ook geconcentreerd bezig benquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij nou niet oppast, sleur ik je persoonlijk een dag weg van je studieEen normaal persoon werkt 40 uur per week. Het is niet de bedoeling dat jij je 112 uur per week gaat verstoppen achter je PC. Na 8 uur geconcentreerd werk ben je al niet meer efficient bezig. Ik spreek uit ervaring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |