Misschien dat ik ook 2 vriendinnetjes meeneemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Puala het volgende:
Ik kom en wie weet neem ik mijn zusje wel mee. Die vind model staan leuk om te doen![]()
Andere kant op. Je gaat rechts naar SBB en links naar dat gemaal (oid) wat er staat. Daar dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:20 schreef DigiPire het volgende:
De meet gaat plaatsvinden bij de Knardijk neem ik aan, in de buurt van het informatiecentrum van SBB of een stukje verderop richting de Oostvaardersdijk?
Dat is dan vanaf de Torenvalkweg, komend uit de richting Lelystad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Andere kant op. Je gaat rechts naar SBB en links naar dat gemaal (oid) wat er staat. Daar dus
Iedereen lijkt elkaar te kennen (op zn minst door in de SC te posten) en vroeg me af of het dan wel leuk is als er een 'onbekende' zomaar roept ook mee te willenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Chanty het volgende:
waarom zou dat niet mogen?Iedereen is welkom hoor
Hey, dat maakt het een stuk makkelijker (ik woon in Diessen en heb geen rijbewijs). Dan ga ik waarschijnlijk wel mee als het mag. Bij deze dus ook een tvp-tjequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
Hai, ik kom denk ik wel, en als er vanuit Eindhoven dan iemand wil meerijden mag dat ook!
Mijn ervaring is dat men altijd wel openstaat voor nieuwe mensenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Iedereen lijkt elkaar te kennen (op zn minst door in de SC te posten) en vroeg me af of het dan wel leuk is als er een 'onbekende' zomaar roept ook mee te willen.
Sprekend van ervaringen uit het verleden: juist dan is het het leukst. Als je elke meet dezelfde hoofden blijft tegenkomen, zonder 'vers bloed', dan is de lol er heel snel van af!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Iedereen lijkt elkaar te kennen (op zn minst door in de SC te posten) en vroeg me af of het dan wel leuk is als er een 'onbekende' zomaar roept ook mee te willen.
RV heeft mij al geaccepteerdquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat men altijd wel openstaat voor nieuwe mensen
quote:
Veel mensen kennen elkaar alleen onlinequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oeh, meerijden i.p.v. zelf rijden is ook wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, ik kom ook. En ik kan (ook vanuit Eindhoven) ook wel iemand meenemen die kant uit. Misschien wel 2 iemanden
Absoluut.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel mensen kennen elkaar alleen onlineMaar het is juist leuk als er nieuwe mensen bij komen
Spannend he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik kom ook , maar ken toch ook eigenlijk niemand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |