Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mannen is dat stoer.
Of gelden er andere regels in Bi?.
Dan ben ik officieel niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als man
Damn, dan ben ik nog niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als man
Ben blij dat je dat nu eindelijk zelf ook zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben ik officieel niet stoer.
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat nu eindelijk zelf ook zegt
Bi Yourself is het enige wat teltquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoon.
Oh. Ik ook niet stoer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je toys vindtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik nog niet stoer(toys tellen zeker niet...)
Jij bent heul niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoon.
Hebben!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Misschien kan iemand een stoere jongen van hem maken?
Flink stuk touw, chloroform, en een beetje sterke armen moet voldoende zijn... oh en een piemel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Die moet dan wel van verdomd goeie huize komen.
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flink stuk touw, chloroform, en een beetje sterke armen moet voldoende zijn... oh en een piemel natuurlijk
Nee, geen meisje, jij, jij wilde stoer zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?
De bedoeling is dat jij gaat bukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?
Ja, en dat mag ook zonder chloroform en touw enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij gaat bukken
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en dat mag ook zonder chloroform en touw enzo
Als ik daar evt behoeft aan zou hebben zou ik dat ook wel doen dan hoor. Maar je moet als man eens een verkrachtingsgrapje maken hier in SEX.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij gaat bukken
Ben je nu boos?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik daar evt behoeft aan zou hebben zou ik dat ook wel doen dan hoor. Maar je moet als man eens een verkrachtingsgrapje maken hier in SEX.....
Nee, dat ligt aan jou schatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!
GHB, Zwarte kap over het hoofd, meelokken met beloftes over een fantastische treinverzameling. de opties zijn enorm!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus! Ik gebruik de vertrouw nog steeds op de oude middelen! Chloroform versiert de heren en de dames al sinds 1900quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GHB, Zwarte kap over het hoofd, meelokken met beloftes over een fantastische treinverzameling. de opties zijn enorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |