ik denk niet dat ie daar wat mee heeft. alleen wierrook heeft ie, verder is t echt totaal geen zwever.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feeën en feeksen is meer op jurken gebied, maar hebben ook sieraden...
Anna Sofia veel zweef-spul... Hebben ook geen boekenplanken nodig daar
Wierrook heb je in Anna Sofia in overvloedquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie daar wat mee heeft. alleen wierrook heeft ie, verder is t echt totaal geen zwever.
maar dat kan hij in Den Haag ook kopen schat....quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wierrook heb je in Anna Sofia in overvloed.
Ik blijf vergeten dat niet iedereen hier in het beschaafde deel van NL woont... Soz...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat kan hij in Den Haag ook kopen schat....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf vergeten dat niet iedereen hier in het beschaafde deel van NL woont... Soz...
Hou wel van je hoor... Ondanks dat je helemaal in het... Uhm... Tja... Wat minder ontwikkelde deel van NL woont...quote:
ik ben wel eens daar in de buurt geweest & ik vind het hier leukerquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hou wel van je hoor... Ondanks dat je helemaal in het... Uhm... Tja... Wat minder ontwikkelde deel van NL woont...
Zou zeggen, kom eens deze kant op & zie hoe beschaafd NL'ers kunnen zijn
Dan ben je niet lang genoeg geblevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben wel eens daar in de buurt geweest & ik vind het hier leuker
heb andere voorkeuren denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je niet lang genoeg gebleven
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want we vallen allebei op jongetjes en meisjes
Hmm, dat is een goede vraag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar vallen we op dezelfde jongetjes en meisjes?
ehhhh dat is nogal verschillend denk ik. hoewel het qua mannen misschien nog wel kan, muv vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Qua vrouwen en mannen eigenlijk allebei wel een beetje 'jongetjes'achtig. Jong, stout, schattig, stoer, zo'n beetje.
Zo'n meid met een zoetsappig jurkje met kistjes er onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhhh dat is nogal verschillend denk ik. hoewel het qua mannen misschien nog wel kan, muv vandan, die ga jij niet lekker vinden. maar dat is op zich ook niet mijn type
oh nee dat is niks voor mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n meid met een zoetsappig jurkje met kistjes er onder
Cue_ (en sorry als je meeleest) is mij te netjes eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh nee dat is niks voor mij.
doe mij maar type cue_
* littledrummergirl moest een keer verplicht op een bruiloft van n vriendin in jurk.. en had geen mooie nette meisjesschoenen... dat was dus witte jurk met knalroze Vansquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n meid met een zoetsappig jurkje met kistjes er onder
nja ik hou van netjes en vrouwelijk denk ik. maar niet van die meisjemeisjes daar krijg ik een droge poes vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cue_ (en sorry als je meeleest) is mij te netjes eigenlijk.
heeyquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja ik hou van netjes en vrouwelijk denk ik. maar niet van die meisjemeisjes daar krijg ik een droge poes van
LDG!!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heey
onder welke categorie val ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |