Daar ga ik niet meer op in, dat weet je, ik kan die c niet maken en ik voel er weinig behoefte aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
P.S.
Als jij mij bedoeld in de TT dan is het verkeerd, het is Juup©
je hebt maar 2 vingers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer op in, dat weet je, ik kan die c niet maken en ik voel er weinig behoefte aan
ctrl+alt+c, Jeupquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het moet, Jijp
Als Juup© perse met een © aangesproken wil worden door je moet ie maar een pc/laptop met © aanbiedenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
het werkt wel in Word maar niet in IE
Amen to thatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als Juup© perse met een © aangesproken wil worden door je moet ie maar een pc/laptop met © aanbieden
dat laatste is een leuke doch aparte theorie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Inu het volgende:
Erg interessant programma op de EO, over mensen die besluiten in God te gaan gelovenZo werkt je hoofd toch niet, je gelooft iets of je gelooft het niet, je kunt toch niet besluiten ineens iets anders te geloven
moet je niet werken ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Inu het volgende:
Erg interessant programma op de EO, over mensen die besluiten in God te gaan gelovenZo werkt je hoofd toch niet, je gelooft iets of je gelooft het niet, je kunt toch niet besluiten ineens iets anders te geloven
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer op in, dat weet je, ik kan die c niet maken en ik voel er weinig behoefte aan
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als Juup© perse met een © aangesproken wil worden door je moet ie maar een pc/laptop met © aanbieden
het is ASCII en niet ASCI...verrekte Juup zonder ©quote:
*thuiswerkt*quote:
ik de dakdekkertquote:
tsss, alsof je de tijd niet hebtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en ik zal een andere browsert gaan gebruiken zodat ik een c-tje kan maken zeker
Maak je ook al in lingerie open voor de pizzabezorgert?quote:
Ik heb idd liever dat ie het dak fixt...seksie ben ik zelf alquote:
ik wel, maar dan gaan ze altijd huilenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maak je ook al in lingerie open voor de pizzabezorgert?
de rotzakken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel, maar dan gaan ze altijd huilen
als pompbediende?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
de rotzakken!
zeg een baan aan een benzinepomp is nix voor jou?
zag een oproep..
ja zoon afrekenmuts.quote:
Nee, alleen voor jouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maak je ook al in lingerie open voor de pizzabezorgert?
pm dan je adres maar even, ik moet van de week nog een keer boven de rivieren zijnquote:
das een automagische, hoe fje niets aan te doen.quote:
Maar ik werk de hele week...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
pm dan je adres maar even, ik moet van de week nog een keer boven de rivieren zijn
Wel, daar doen ze altijd met zo'n hogedrukspuit de velgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
das een automagische, hoe fje niets aan te doen.
quote:
moe tje niet uit huis gaan wonen.. ergo: ze hadden dus ook geen cent uitgekeerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:31 schreef Inu het volgende:
Oh fijn, mn vader komt er ff mee dat ik sinds de zomer al niet meer ben meeverzekerd op de reis- en annuleringsverzekering... Fijn dat ik sinds toen ook niet al 3x ben weggeweest
Correctquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is ASCII en niet ASCI...verrekte Juup zonder ©
Nee, het komt omdat ik ben afgestudeerd... En ik was in Barcelona bijna beroofd, dus dan had ik heel hard gebaaldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
moe tje niet uit huis gaan wonen.. ergo: ze hadden dus ook geen cent uitgekeerd.
jah, gewoon op z'n beloop latenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef bleiblei het volgende:
Zo, dikke werkfaals hier.
En ik snap der allemaal geen hol van. Hoe kan je als PL zo een chaos overzien?
Of is de tactiek "ik merk het vanzelf wel als het misloopt" toch echt de beste?
dus je maakt er een zooi van?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef bleiblei het volgende:
Zo, dikke werkfaals hier.
En ik snap der allemaal geen hol van. Hoe kan je als PL zo een chaos overzien?
Of is de tactiek "ik merk het vanzelf wel als het misloopt" toch echt de beste?
Ik pak nu in en ga rennen naar de trein van half 6.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, gewoon op z'n beloop laten
Hoe laat ben je thuus?
okeej!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik pak nu in en ga rennen naar de trein van half 6.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan namelijk geen boodschappen meer doen![]()
dus ik moet ff op jou wachten
JuupTjuup©?quote:
is de gezamelijke rekening leeg ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan namelijk geen boodschappen meer doen![]()
dus ik moet ff op jou wachten
op 5 euro na, maar daar red ik het niet meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
is de gezamelijke rekening leeg ja?
Lidl of Aldiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op 5 euro na, maar daar red ik het niet mee
geen geld hebben ookquote:
boek het over dan...of moet je een © indrukken om te internetbankieren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is wel geld, het staat alleen niet op de boodschappenrekening
Mag niet zonder toestemming van de chef.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boek het over dan...of moet je een © indrukken om te internetbankieren?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag niet zonder toestemming van de chef.
ik vind het een beetje aso om zomaar aan bb's prive rekening te gaan prutsen... zou het ook niet waarderen als hij dat bij mij deedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boek het over dan...of moet je een © indrukken om te internetbankieren?
en erna een sigaretquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in een vutsige pizza
[ afbeelding ]
hoe evil is dat?
lama'squote:
naja, mijn sigarettencraving is drastisch verminderd... ik ben zelfs acuut vergeten dat ik zojuist mijn 2 weken mijlpaal heb gehadquote:
ja, maar wij gaan lekker pizza etenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:14 schreef Juup© het volgende:
Lekker witlof met aardappelen een stukje vlees gegeten
Er zitten wel wat leuke tussen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik LOLde al meerdere malen
Kunst verFOK!ken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar wij gaan lekker pizza eten
Kom jij tekort?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef bleiblei het volgende:
Dat balkje over der gezicht![]()
![]()
http://www.x-models.nl/profiel/811/megan.html
een strand op 220!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef bleiblei het volgende:
Nee, we liggen hier plat van het lachen op de bank.
Nog zo een model
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk bij dat waterquote:
Nu wel trek in eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in een vutsige pizza
[ afbeelding ]
hoe evil is dat?
(het zijn dus hamburgertjes, dat vlees....)
ook, maar heb ook een it bedrijf hequote:
ik zou het allemaal willen horen, lees jij effe voor?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
geweldig, het gaat nu over wel of niet voorlezen van de HELE dagvaarding
waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
geweldig, het gaat nu over wel of niet voorlezen van de HELE dagvaarding
dat KAN dus maar hoeft nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zou het allemaal willen horen, lees jij effe voor?
om te klieren, rechter gaat nu overleggen, is al eerder weggelopen uit de zitting.quote:
Is hetzelfde dus als bij de notaris bij het passeren.quote:
BM?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
om te klieren, rechter gaat nu overleggen, is al eerder weggelopen uit de zitting.
Bram zei net al: ben ik nu gek of jullie
Tsja, dat is natuurlijk ook onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
er staat hier een harige grijze unit aan mijn broodje tonijnsalade te likken!
omg, een alcoholiker kat!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, dat is natuurlijk ook onweerstaanbaar.
Fleur is overigens echt onze kat, als je even niet kijkt zit ze met dr kop in mijn wijnglas of zit dr tongetje
in de hals van Colt's bierflesje
Echt waarquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, een alcoholiker kat!![]()
Die van ons worden panisch als ze bier ruiken, dan rennen ze weg
jaquote:
zeg SQ, ben je nu ook al aangekooms nu je niet meer rookt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, een alcoholiker kat!![]()
Die van ons worden panisch als ze bier ruiken, dan rennen ze weg
Zo he FUFR, wat is dat nou weer voor vraagquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg SQ, ben je nu ook al aangekooms nu je niet meer rookt?
wij kamerolifantjes mogen dat toch wel onderling ventileren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zo he FUFR, wat is dat nou weer voor vraag
ik vraag toch niet hoe oud ze is? Dat vraag ik BB welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zo he FUFR, wat is dat nou weer voor vraag
nauwelijks, de usual 2-3 kiloos.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg SQ, ben je nu ook al aangekooms nu je niet meer rookt?
dat is erg lame FUFR. Je komt echt geen 30 kilo aan als je normaal eet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef FUFR het volgende:
het aankomen or not is voor mij een reden om wel/niet te stoppen
maar ik heb helemaal geen zin om 2 vliegtuigstoelen aan te moeten schaffen als ik op verkansie wilquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is erg lame FUFR. Je komt echt geen 30 kilo aan als je normaal eet.
Elke stopper komt een kilo of 3 aan, maar als je een week bouillon eet ben je dat ook kwijt
ik zeg toch net dat dat niet hoeft?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen zin om 2 vliegtuigstoelen aan te moeten schaffen als ik op verkansie wil
we're doomed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
overigens wel ernstig ja, van die stoelen
Straks gaan ze je ticket op gewicht berekenen
Naar de camping niet nee, maar ik denk nog aan een extra verkansie naar spanje of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat dat niet hoeft?
Je hebt trouwens een caravan, dus je gaat niet met het vliegtuig
Misschien mag je dan gewoon minder bagage meenemen, dat iedereen 100 kilo in totaal krijgt ofzo en de rest bijbetalenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
overigens wel ernstig ja, van die stoelen
Straks gaan ze je ticket op gewicht berekenen
oh jij dun rotmensquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien mag je dan gewoon minder bagage meenemen, dat iedereen 100 kilo in totaal krijgt ofzo en de rest bijbetalen
Sam compenseert jullie totaalgewicht wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh jij dun rotmens
je weet heel goed dat SQ en ik daar (ver) boven zitten zonder de koffers
huh huh, kijk nog es goed als je bij ons bent of andersomquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sam compenseert jullie totaalgewicht wel.
Hoe bedoel oe?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh huh, kijk nog es goed als je bij ons bent of andersom
nee maar wel te heavy voor dr leeftijd enzoquote:
Echt waar? Wie zegt dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee maar wel te heavy voor dr leeftijd enzo
ik herr doktor D.quote:
Ik mag dan ook maar een klein koffertje meenemen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh jij dun rotmens
je weet heel goed dat SQ en ik daar (ver) boven zitten zonder de koffers
is ze niet ook vrij lang? Want vetjes zitten d'r niet echt aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee maar wel te heavy voor dr leeftijd enzo
lang niet gezien zeker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ze niet ook vrij lang? Want vetjes zitten d'r niet echt aan
ja zis al zeuven he..quote:
jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
heet ie echt boeffie?
the improved version!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juups:
[ afbeelding ]
Mijn broer heeft een Sheltie die Tommy heet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een shit-zu die boeffie heet, hoe gepwnd kan je zijn als man
en da's erger?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een Sheltie die Tommy heet...
ik wilde timmy of wodan of woef, maar kreeg boeffiequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een shit-zu die boeffie heet, hoe gepwnd kan je zijn als man
Woef is nou ook niet echt een prettige roepnaam... Denkt iedereen dat je probeert te praten met je hondquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wilde timmy of wodan of woef, maar kreeg boeffie
wees dan een vent en noem dat beest gewoon Lassiequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is vernoemd naar Tommy Hilfiger... De volgende moet Ralph gaan heten
Begin een nagelstylistenbureau o.i.d.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
the improved version!
[ afbeelding ]
ik moet een baan omg
lolquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:11 schreef Inu het volgende:
Gaaf
http://failbooking.com/ en http://epicwinftw.com
Neuh, ik heb echt genoeg te doen vandaag
Nog een paar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol
[ afbeelding ]
mijn soort websites, tnx!
zie je nu niet alleen maar neus?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:29 schreef Juup© het volgende:
Zo wat een verschil met bril opIk kan nu de kleine lettertjes lezen zonder het lettertype te moeten vergroten
ik heb anders een heel beschaafd neusje heur.quote:
fakequote:
en misschien wel ouder dan Inu zelfquote:
ploatje is ouder dan rotten.com iigquote:
dat zonder meer, probeer maar eens te nuecken met je broek aan en zonder te bewegenquote:
iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zonder meer, probeer maar eens te nuecken met je broek aan en zonder te bewegen
noobquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef bleiblei het volgende:
en toch! ik kende em niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb anders een heel beschaafd neusje heur.
ja probeer je maar achter een smiley te verbergen, je weet het zelfquote:
Dat past nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja probeer je maar achter een smiley te verbergen, je weet het zelf
net nie!quote:
she will do your nails!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef febster het volgende:
SQ kan ik je niet inhuren als personal secretaresse ofzo?
Ik heb echt meer uren in een dag nodig.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef amaranta het volgende:
nog 600 gram en ik ben weer op startgewicht en nog een kg of 3 en ik ben op ideale gewicht!!
Jij kunt het weten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij wordt r8al's volvo nooit zo vies
Zaag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:03 schreef FUFR het volgende:
BB, dr moet hier effe wat gezaagd worden. kom ff met dat ding!
Voor de ritjes met jou had ie zn vulva natuurlijk eerst grondig schoongemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb er vaak genoeg in gezeten ja...
Kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Voor de ritjes met jou had ie zn vulva natuurlijk eerst grondig schoongemaakt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen eigenlijk
hoe schoner de vulva des te schoner de volvoquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Voor de ritjes met jou had ie zn vulva natuurlijk eerst grondig schoongemaakt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe schoner de vulva des te schoner de volvo
ru 4 real?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef FUFR het volgende:
dus wij kijken gisteravond naar de voodoo-aanbidders op haiti en hoe zielig het allemaal is.
ik : das toch wel zielig voor al die kindjes he? ze zijn gewond en sommige zelfs hun papa en mama verloren.
samantha: ja das niet leuk, heel zielig voor die kindjes
ik: ze gaan nu de kindjes naar NL halen om hier te verzorgen en te laten wonen
samantha: "JA HE! DAS NIET DE BEDOELING! DALIJK IS ONS LAND HELEMAAL VOL"
ze was echt over de zeik
ja, het was hilarisch, we hebben er later toen ze naar bed was elkaar nog trots voor aangekeken.quote:
hier moet je gewoon een paar maanden cel voor krijgen.quote:
Het is maar wat je goed vindquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, het was hilarisch, we hebben er later toen ze naar bed was elkaar nog trots voor aangekeken.
zo jong en zo goed op de hoogte van wat goed is of niet
quote:Draai de drie rollen en uw positieve zin voor de dag verschijnt. Positiviteit zal leiden tot succes!
Neem jij effe lekker wat haitianen in huis, kom maar gauw, ze landen nu.quote:
ik ben een heel positief persoon dus nee dank je.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef Inu het volgende:
Ik krijg een catalogus met relatiegeschenken, waaronder een positiviteits generator. Fufr, misschien iets voor jou?
[..]
Je moet ze ook weggeven aan de negatieve mensen in je omgevingquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben een heel positief persoon dus nee dank je.
ik golf niet, schat, das voor mensen die niets beters te doen hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet ze ook weggeven aan de negatieve mensen in je omgevingInclusief logo kosten ze maar 6,95 per stuk
Of anders is een paraplu voor je golftas ook een leuk idee
Je moet relatiegeschenken ook weggeven, niet zelf gebruikenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik golf niet, schat, das voor mensen die niets beters te doen hebben
wil jij soms een iphone uit roemenie voor 150 euro?
gegarandeerd geld kwijt
mijn collega wilde er eentje kopen, hahaha
ja maar dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet relatiegeschenken ook weggeven, niet zelf gebruiken![]()
Voor 150 euro kun je hem zelf beter halen in Roemenië
hai-nog-steeds-niet-bezochte-pas-bevallen-damequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef amaranta het volgende:
Hoi fufr
ja, nog effe en dan ben je daar ook weer vanaf.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef amaranta het volgende:
Ja, los van het melkkoe syndroom gaat alles prima
goede vriendin zal dat zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef FUFR het volgende:
troost je trouwens, bij een vriendin van ons zijn we al 1,5 jaar te laat.
echt schandalig, de tweede is er al
verweggistanquote:
kan ie vast wennen aan de fles!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef amaranta het volgende:
Gheghe tepels gaat goed, wel hulpstuk, vindt ie fijner
Ga je nooit op reis?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geen reisverzekering Ineke
ik woon samen met BB jwtzquote:
Doet die niet aan reizen nee? Sufquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik woon samen met BB jwtz![]()
Maareh, geen doorlopende reisverzekering dus. Omdat we daarvoor te weinig weg gaan
Interpolis is alleen 20 euro duurder voor dezelfde dekking, vind ik een beetje loos.. Maar heb nu ook mn inboedel daar idd, vooral omdat ik toen a la minute iets moest hebbenquote:
damn youquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:18 schreef Inu het volgende:
SQ, nog meerhttp://cheezburger.com/sites
Vooral de Wedding fails en de Baby fails zijn erg leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn you
Ben vanavond alleen thuus, dus
eh...:{quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:24 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie allemaal je reisverzekering en ben je daar tevreden over?
Heb nu als opties Premio (van Delta Lloyd) en FBTO voor zo'n 70 euro per jaar incl. annuleringsverzekering...
Ga je niet naar dat stomme inzamelingsprogramma voor haiti kijken? Damn, kan ik niet naar WIDM kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn you
Ben vanavond alleen thuus, dus
VERTEL ZE ANDERS IN GROOT COMIC SANS DAT DAT NOT DONE IS IN INTERNETLANDquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb 2 vriendinnen in Spanje en ze heten allebei Vanessa
En soms dan mailen ze me, maar ze mailen allebei alles in hoofdletters, dat is echt super irritantsie!
nee, ik zet animal planet wel opquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je niet naar dat stomme inzamelingsprogramma voor haiti kijken? Damn, kan ik niet naar WIDM kijken
Over die Tsunamigelden hoor je ook niks meer.
misschien kun je ze eens vertellen waar de caps lock zitquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb 2 vriendinnen in Spanje en ze heten allebei Vanessa
En soms dan mailen ze me, maar ze mailen allebei alles in hoofdletters, dat is echt super irritantsie!
ja die is tof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef amaranta het volgende:
ik zag een lego taart op die weddinator
als je er aan toe blijft geven wordt het alleen maar moeilijker om er mee te stoppenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef amaranta het volgende:
Fabian slaapt overdag gewoon NIET. HIj slaapt hooguit een half uur.
En als hij nou gewoon blij in de box lag, NEE. Hij MOET vastgehouden worden
Zo kom ik nergens aan toe.
ow okeequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef amaranta het volgende:
Oh maar ik geef er niet altijd aan toe hoor.
Maar op dit moment kan hij nog niet verwend worden, en ik heb het CB hierover gesproken en die zeiden ook dat hij best vastgehouden mag worden als hij dat nog nodig heeft.
maar je hebt gelijk hoor
kun je zo lang zonder?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
W8! vrouw is naar turnen, die kan dat natuurlijk ook meebrengen!
2 dagen is mijn maximumquote:
kun je ook effe alles van nu.nl hier neer gooien, hoef ik daar zelf ook niet meer heenquote:
quote:
nou, doen we dat toch ook niet meer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
kun je ook effe alles van nu.nl hier neer gooien, hoef ik daar zelf ook niet meer heen
en de telegraaf ook aub
dat zei ik niet dramaqueenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, doen we dat toch ook niet meer?
Ik heb alleen de plaatjes gepost van de meest walgelijke in mijn ogen![]()
click on buy!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel zo'n kindje kopen
je wil gewoon een tattoo.quote:
het ging om je ondertoon, eppoquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zei ik niet dramaqueen
ik zei doet ook effe nu en televaag
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |