Ah das rot tim1986. Het is natuurlijk absoluut geen kwade opzet geweest, maar je blijft jezelf toch altijd schuldig voelen. (Zulke verhalen zijn voor mij altijd de reden geweest niet met ruzie de deur echt uit te gaan.)quote:Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef tim1986 het volgende:
alleen voel ik me nog altijd schuldig tegenover onze mexx
hij was eens aandacht aan het vragen en ik had even geen tijd dus ik heb hem toen buiten gezet
daarna is hij overreden door een auto
als ik hem gewoon die aandacht had gegeven was ie er nu mss nog
Lief dat Heinje je kwam waarschuwenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Ilsjuhh het volgende:
Vannacht kwam ik rond 4.00uur thuis. Heintje (1 van mijn katten) was enorm aandacht aan het vragen. Dacht dat hij mij gewoon gemist had of misschien zin had in brokjes, het bakje was leeg. Nouja even wat aandacht gegeven en snel onder de douche gesprongen. Heintje bleef maar miauwen, dit doet hij eigenlijk bijna nooit. Dus ik dacht, nou dan heeft hij vast hele erg honger, wat ik niet helemaal snapte, want toen ik om 18.15uur die avond wegging zaten er nog brokjes in. Maarja toch maar snel brokjes in het bakje gedaan. Heintje negeerde dat een beetje en bleef om mij heen draaien.. Ondertussen dacht ik wel.. hmm waar is Dikkie toch, dus ik hem geroepen, maar geen reactie. Nouja, verder afdrogen, pyama aan. Maar Heintje bleef vreemd doen, dus ik begon mij toch een beetje zorgen te maken, normaal was Dikkie al lang even komen kijken. Dus ik achter Heintje aan en die ging voor de wc deur zitten, doe ik de deur open, zit Dikkie daar. Al ruim 10uur in dat kleine hokje. Hij rende meteen naar de kattenbak en is daar geloof ik wel 10min aan het graven geweest... Maar ik denk niet dat hij mij nog snel een keer volgt de wc in...
Heeft ie de kans gemist om op de wc te leren poepen. Had jou weer wat kattenbakgedoe gescheeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Ilsjuhh het volgende:
Vannacht kwam ik rond 4.00uur thuis. Heintje (1 van mijn katten) was enorm aandacht aan het vragen. Dacht dat hij mij gewoon gemist had of misschien zin had in brokjes, het bakje was leeg. Nouja even wat aandacht gegeven en snel onder de douche gesprongen. Heintje bleef maar miauwen, dit doet hij eigenlijk bijna nooit. Dus ik dacht, nou dan heeft hij vast hele erg honger, wat ik niet helemaal snapte, want toen ik om 18.15uur die avond wegging zaten er nog brokjes in. Maarja toch maar snel brokjes in het bakje gedaan. Heintje negeerde dat een beetje en bleef om mij heen draaien.. Ondertussen dacht ik wel.. hmm waar is Dikkie toch, dus ik hem geroepen, maar geen reactie. Nouja, verder afdrogen, pyama aan. Maar Heintje bleef vreemd doen, dus ik begon mij toch een beetje zorgen te maken, normaal was Dikkie al lang even komen kijken. Dus ik achter Heintje aan en die ging voor de wc deur zitten, doe ik de deur open, zit Dikkie daar. Al ruim 10uur in dat kleine hokje. Hij rende meteen naar de kattenbak en is daar geloof ik wel 10min aan het graven geweest... Maar ik denk niet dat hij mij nog snel een keer volgt de wc in...
Ja dat vond ik ook wel, maar Heintje vind zijn broertje wel lief!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:28 schreef maok het volgende:
[..]
Lief dat Heinje je kwam waarschuwen
Ja dat is wel weer een beetje jammer!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft ie de kans gemist om op de wc te leren poepen. Had jou weer wat kattenbakgedoe gescheeld
Wij hebben Xena een keer een nachtje op het kleine voorbalkonnetje laten zitten (daar wil ze af en toe even door de kiertjes loeren) maar ja vergeten weer binnen te halen en hetzelfde in de badkamer, dan gaat ze soms achter de handdoeken zitten die hangen aan zo'n houder en zie je haar niet.... sindsdien mag ze dus niet meer op het voorbalkonnetje en laten we de deur van de badkamer altijd openquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb hier Kareltje een keer buitengesloten. Hij was op het balkon en ik had hem niet gezien toen ik de deur dicht deed. Het was gelukkig droog en niet al te koud, maar tegen de tijd dat ik hem vond was het al laat en had ie een behoorlijk schorre mauw. Moet zeggen dat hij sindsdien volwassener mauwt. Voorheen was het echt een mietenmieuw.
Dan heb je in elk geval niet zitten liegen moet je maar denkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Oud topic waar ik al een keer hetzelfde had gepost![]()
Ik kende het verhaal niet maar heb het even gelezen en idd hardop lachen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval niet zitten liegen moet je maar denken![]()
Ik zat dit topic net terug te lezen en zat te gillen van het lachen om het Ingetje-bambi verhaal![]()
![]()
Alweer![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef Jannuk het volgende:
Ik had een kitten, de nog geflest moest worden, want zn moeder had geen melk. Heel klein frutseltje, die altijd warme plekjes opzocht, in zakken van truien, mouwen en in kleding.
Zit ik op de fiets naar mn werk, steek mn arm uit om richting aan te geven, hangt er een rare bobbel in/aan mn mouw... weer naar huis gefietst, jas uit, was meneertje tussen mn binnenjack en de buitenkant gekropen.... en lag daar heerlijk te prrrrrr-en.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |