Mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het gaat goed, ik mag niet klagenIk heb in de eerste week van het nieuwe jaar ff wat positiekleding gekocht, vond ik toch wat relaxter ivm het vuurwerk in de laatste dagen van het oude jaar. Maar ben uiteindelijk goed geslaagd
![]()
Thnx voor het verse topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Marrije het volgende:
Kom hier nauwelijks, heb ik gewoon de lapo
En ik wilde net gaan douchen.
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
Het gaat goed, ik mag niet klagenIk heb in de eerste week van het nieuwe jaar ff wat
positiekleding gekocht, vond ik toch wat relaxter ivm het vuurwerk in de laatste dagen van
het oude jaar. Maar ben uiteindelijk goed geslaagd![]()
Hier worden nu ook de vetbollen gegeten door de vogels, ze knallen wel de hele tijd die bollen tegen het ijzeren balkon aan wat irritant galmt maar ok, alles voor de vogelsHet zijn zwarte vogels en soms een vogeltje met een geel buikje. Ik heb geen verstand van vogels dus kan je de namen niet geven, misschien wel als ik ff google. Hoe hangen jouw vetbollen er inmiddels bij?
Ik heb ook nog een heel brood dat ik zo ff moet verkruimelen en naar buiten moet gooien.
Ik laat maar 1 ding doen bij de kapper en dat is mn haar verven.....knippen ( de puntjes doe ik vaak zelf) gebeurt 1 x per...7 á 8 maanden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt eens naar de kapper, maar ik weet niet wat ik met mjn haar wil.
Ik heb het ook weer een tijdje zelf grverfd maar het bevalt me niet zo goed als bij de kapper...tis er zo snel uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik nog lang haar had knipte ik het ook zelf, nu heb ik weer lang haar maar dat is een uitgegroeid model.
Verven doe ik zelf.
In de hoek beginnen en bij de deur eindigen! Welke kleur gaat het worden?quote:
ik heb een scherpe kappersschaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Marrije het volgende:
Puntjes knip ik ook zelf, laysa, tot een cm of 3 zonder aarzelen. Maar daar heb je wel een hele scherpe schaar voor nodig, anders knip je je suf.
euh groen maar doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de hoek beginnen en bij de deur eindigen! Welke kleur gaat het worden?
Hoi!quote:
Wie eet er nu het reclamebord op?quote:
*Zuchtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie eet er nu het reclamebord op?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
Mijn kapster heeft mijn lange haar halflang geknipt en mijn wollen muts heeft mijn haar doen krullen.
Ik ben vandaag een ragebol met een krulpony.
Ja. in jullie tijd moest je echt die pony zelf pimpen hè. Wan jedoe want die beesten moesten eerst nog het land op om voor je te werken.quote:
Nou, dat is best hip hoor. Fleur!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook niet verder dan Barbie...
Ik had meisjeslego, met vader, moeder, kinderen en grootouders en dan niet van die kleine poppetjes van nu, maar handgrote poppen. Okay, kinderhand endie is snel gevuld! En dan een heel huis, met keukens en pianokamers en huiskamers en shit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:51 schreef Noek het volgende:
Ja. in jullie tijd moest je echt die pony zelf pimpen hè. Wan jedoe want die beesten moesten eerst nog het land op om voor je te werken.
Met het kwijl langs haar plastic mondje. Fleur en Sindy, the retarded twins.quote:
Maar die kleding!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef Noek het volgende:
Zie daar!
Sindy als popster
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk, buiten kijf. Barbie wint!
Keurig en gelukkig niet cheap en sletterig anders had Cc Sindy laten berijden door the Lone Ranger paard van haar broer.quote:
OMG? Wat een zieke geest!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Keurig en gelukkig niet cheap en sletterig anders had Cc Sindy laten berijden door the Lone Ranger paard van haar broer.
Jaaa skipper was nog voor Fleur en Sindy....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Skipper. Kijk dat pakje met plooirok.
Mijn moeder heeft ook nog een Skipper, maar dan met een balletpakje aan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:56 schreef Noek het volgende:
Zie hier:
Fleur is een popster.
[ afbeelding ]
Barbie!![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zo gejankt dat ik alsnog Rockster Barbie kreeg. Kostte me wel een blinde darm maar hé!
Oh, wat leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik heb toch ook al eens verteld over mijn Skipper met een groeispurt?
Draaide je haar arm rond, kreeg ze een taille, een cm erbij en tieten! TIETEN!!!
ja grappig. Er was ook een Barbie die der haar groeide als je haar arm draaide, daar zat een staart in tot aan haar tenen...is wel iets voor Ken..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik heb toch ook al eens verteld over mijn Skipper met een groeispurt?
Draaide je haar arm rond, kreeg ze een taille, een cm erbij en tieten! TIETEN!!!
Maar zo zag ze er precies uit!quote:One of the most controversial dolls in 1975, just about every newspaper in the U.S.A. carried a story about her, some women's groups & a few parents wrote to complain, but with sales expected at 1 1/2 million, the doll must go on to market. She's 9" tall, long platinum or reddish blonde hair, curled end flip. "She's Two dolls in One" when you turn the left arm she grows a modest bust line, slimmer waist and becomes 3/4" taller. (turning the arm back again reverts to the previous shape doll). Included are a red headband, red body suit, blue collar, blue scarf, red socks, red flats, white platform shoes, two red, white plaid skirts, one short, one long.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het wordt nu echt een draadje voor Pietje!
Niet nodig wegens gebrek aan spleet bij Barbie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vraag blijft waarom Ken geen kruis had!
Die had toch een camel toe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet nodig wegens gebrek aan spleet bij Barbie.
Geen idee eigenlijk. Ik speelde met auto's. En treinen, en straaljagers.quote:
Niet de santenkraam!quote:
In een santenkraam kom ik nog wel eens, maar in de poppenkraamquote:
Ik was afgelopen zondag op kraamvisite, telt dat ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een santenkraam kom ik nog wel eens, maar in de poppenkraam
Welke kraam heb je bezocht? En heb je nog wat meegenomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zondag op kraamvisite, telt dat ook?
Bij nader inzien stond er niet eens een kraamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke kraam heb je bezocht? En heb je nog wat meegenomen?
Een kraamvisite zonder kraam! Sluikreclame!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien stond er niet eens een kraam
Ik heb mijn vrouw meegenomen, maar die had ik ook bij toen ik daar kwam
Preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kraamvisite zonder kraam! Sluikreclame!![]()
Ja, als er geen kraam is kan je die ook niet inruilen natuurlijk!
Waarom verbaast me dat niets?quote:
Geen idee....waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niets?
Jij lijkt me wel ZON type!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |