LB

ik ben geschrokken om te horen hoe je je voelt, maar ook blij te horen dat er hulp is of komt of dat er in ieder geval werk in uitvoering is. Je bent een sterke vrouw.
Bar, heel veel sterkte bij het afscheid

Saffiertje toch

ik tel de uren in gedachte met je mee af, ik vind je dapper en sterk. Je bent lucky wonder girl joh! Je kan het en het gaat helemaal goedkomen! Echt heus. Fijn dat je moeder je zo serieus neemt en dat je zo ook wat lucht hebt. Dikke knuffel meid.
Lief17
En dan nu futiele bijzaken die mij bezig houden

(ik vond het wat minder in de SC passen dus dump het maar hier.)
Zo de dozendokter viel mee. Mn moedervlek vond ie niet interessant, dus ik ben per heden de trotse eigenaar van een heuse toffe moedervlek ónder mn voet, en ik kan net als een hondeneigenaar zeggen "oooh hij doet niks hoor!"

en mn doos vond ie ook niet interessant

nee serieus, hij dacht wat ik dacht, een lichte verzakking van de blaas maar zolang ik er geen serieuze klachten van had was het niet de moeite waard om naar een bekkenfysio te gaan, volgens hem waren mn bekkenbodemspieren verder prima in orde en gezien ik braaf oefen zou t goed moeten gaan. Zodra het erger wordt bellen. Ook een soort van jeuh dus. I guess. En hij vond mijn verloskundige een muts omdat ze zo stellig beweerd heeft dat een verzakking nooit zonder incontinentie kan gaan. (haar woorden) "zonder pijn en incontinentie is het zeker géén verzakking"
Hij vroeg zich waar zij zich heeft laten informeren

nouja goed, eind goed al goed. Mn doos blijft goddank zitten waar ie zit. En dames die twijfelen, ook zonder incontinentie klachten of andere forse klachten kan er dus wel degelijk wat verzakt zijn. Als je twijfelt gewoon ff langs de HA dan weet je dat ook weer.

En nu twijfel ik of ik vanavond gewoon een bord chips wil als avondeten, gewoon, omdat het kan, en omdat vandaag meeviel...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回