abonnement Unibet Coolblue
pi_77120244
Saffier Wat heftig dat het 2 zo tegenstrijdige kanten heeft. Eindelijk zwanger maar daar totaal niet van kunnen genieten door de hormonen. Ik gun je een mooie roze wolk, hopelijk komt hij snel aanzeilen.

LB, zelfde als Innepin, geen idee, maar sterkte en een dikke knuffel.

Bar, wat moeilijk, die gesloten kist, de herinneringen aan Thijs. Arme meis.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77120377
Saffier Dat je jezelf af voelt glijden. Dat is gewoon k*t. En dan is 3,5 weken lang, heel lang. Maar elke dag is een dag, een dag die je weer hebt gered en dat je verder bent. En dat kun je! Als je wil spuien, mag dat altijd, ik kijk nergens meer van op.

Bar, weet niet meer wat ik kan zeggen tegen je, hoop dat nu het zonnetje weer gaat schijnen.

LB, hoe ga je nu verder, met jezelf, met Jolie? Zie je het zitten verder?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:47:59 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77120830
Wat een prachtig gedicht Oxy!

Iedereen sterkte die het nodig heeft .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77121049
Lieve Oxy! Wat heb je dat prachtig, werkelijk heel erg raak geschreven zeg. Ongelooflijk wat heb jij toch een talent. Of meer dan dat.

Luchtbel, lieve jij.
Ik hou van je en vind je net zo dapper als je dochter.
Het maakt me verdrietig dat je je zo moet voelen.

Saffier, wat rot en moeilijk. Ik herken ook veel van wat je schrijft en wat is dat vreselijk zwaar en beangstigend. Sterkte, ik duim dat deze weken toch voorbij vliegen vanaf nu.

Bar, ik weet ook de woorden niet. Wat gebeurt er toch allemaal?
Veel sterkte.
pi_77121270
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Saffier het volgende:
Ik herken dit ook helemaal niet van de zwangerschap met Tobias, ik had een positieve test, klom op een wolk en ben daar na de bevalling pas vanaf gekomen. Nu had ik na mijn test een wolkje en hoe meer hormonen ik slik hoe dieper ik zak, zo voelt het.
Ik herken het gevoel van een tijd geleden en het is afschuwelijk en doodeng, dat gun je niemand. Vooral het gevoel dat je je grip verliest en niets hebt om jezelf omhoog te trekken uit de put waar je steeds dieper in terechtkomt. Ik hoop toch zó voor je dat dit heel snel afgelopen is. Het voelt niet zo, het voelt hopeloos, maar probeer hiervoor toch op je verstand te vertrouwen. Want echt, ook als het langer duurt: het gaat over, is het niet "vanzelf" dan wel met hulp. Dan kan je weer genieten, ben je weer jezelf. 't Is nu vechten, maar elke dag is er één naar de beterschap toe.
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:07:15 #106
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77121958
he saffier toch wat dapper van je dat je 't hier nu hebt durven/kunnen opschrijven! ik vind 't zo vreselijk rot voor je dat je je nu zo moet voelen... sterkte, en ik zie je hopelijk snel. misschien kunnen we die dag in elk geval iets sneller voorbij laten gaan. dat is er weer één in de richting van betere tijden. en verder fijn dat je moeder tobias op kan vangen waar mogelijk, neem alle hulp die je kunt krijgen!

en LB, ik gun jou ook zó dat 't snel beter zal gaan. het klinkt echt heel zwaar. heb je hulp? fijn dat jolie even elders kan logeren, geweldig dat je steeds zo goed zorgt dat 't met haar in elk geval goed gaat. nu ook nog voor jezelf. heel veel sterkte gewenst!

en bar, ik zag je foto van je broer als oom in 't fototopic, wat is het toch verschrikkelijk verdrietig dat ie niet kan meemaken hoe roy verder opgroeit... misschien kan hij er nu weer meer voor thijs zijn, al klinkt dat misschien wat stom...
in de haak.
pi_77124044
Lieve Bar, Luchtbel en Saffier, alledrie een dikke
Ik zou willen dat ik wijze of troostende woorden had, maar ik kan ze niet vinden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:43:34 #108
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77125702
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef miss_sly het volgende:
Lieve Bar, Luchtbel en Saffier, alledrie een dikke
Ik zou willen dat ik wijze of troostende woorden had, maar ik kan ze niet vinden
Daar sluit ik me helemaal bij aan ...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 22 januari 2010 @ 07:02:32 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_77128793
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef YPPY het volgende:
Saffier Dat je jezelf af voelt glijden. Dat is gewoon k*t. En dan is 3,5 weken lang, heel lang. Maar elke dag is een dag, een dag die je weer hebt gered en dat je verder bent. En dat kun je! Als je wil spuien, mag dat altijd, ik kijk nergens meer van op.

Bar, weet niet meer wat ik kan zeggen tegen je, hoop dat nu het zonnetje weer gaat schijnen.

LB, hoe ga je nu verder, met jezelf, met Jolie? Zie je het zitten verder?
Of ik het zie zitten? Nou nee.....dat is het hele probleem *zelfspot is nodig.

Maandag haal ik Jolie op na schooltijd. De structuurloosheid van het weekend zou niet goed zijn geweest, om daar nu mee te beginnen. Ik heb wel begeleiding nu maar voor echte behandeling staat een wachttijd van nu nog 8 weken. Afwachten, doorbijten, automatische piloot en hopelijk soms lachen. En er is back-up voor Jolie. Als het nodig is kan ze opgehaald worden of komt één van de oppasmeisjes maar liever gewoon structuur en geen onverwachte situaties. Natuurlijk.
Het is voor Jolie inderdaad geen gewoon logeerpartijtje meer maar we hebben het geprobeerd uit te leggen op kinderniveau. Zodat ze zich niet te veel hoeft af te vragen maar ook niet te veel weet.

En ik mis haar ontzettend. Echt waar. Maar ik kan/ kon haar even niet bieden wat ze echt nodig had.
pi_77128795
LB, sterkte meis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 07:21:27 #111
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77128865
Oh Belleke wat moeilijk allemaal maar wat ben je toch vreselijk dapper! Ik hoop op snel betere tijden voor je

Bar ik vind het knap dat je nog overeind staat denk aan jezelf ook hoor!

Bedankt allemaal voor de lieve woorden, pm's, msn's en andere lieve berichten.
Voor wie het hebben aangeboden, ik heb jullie pm's en zal het onthouden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 07:28:46 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77128895
Meiden ik heb geen woorden... Ik geef jullie alle 3 een dikke knuffel en weet dat ik veel, heel veel aan jullie denk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:07:15 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77129145
Saffier, ik vind het ook dapper dat je het hier post. En ook ik verval in cliches, maar het komt echt goed. En je doet het echt super goed, dat weet ik zeker!

Luchtbel,

Bar, nogmaals veel sterkte. Vreselijk is het, om afscheid te nemen van een gesloten kist. Dat je hem niet even mag zien, even mag aanraken. Die bevestiging dat de persoon die erin ligt daadwerkelijk je broer is. Nu moet je het maar aannemen en dat maakt het afscheid zo pijnlijk.
ik heb mijn broer ook nooit mogen zien, en ik dacht alleen maar, wie ligt er in die kist? mijn broer is niet dood, die is gewoon met de noorderzon vertrokken naar australie. Had ik hem maar gezien, dat had het allemaal makkelijker gemaakt .
En wat heftig dat in dezelfde kamer als jouw lieve Thijs ligt. Meid. Heeel veel sterkte.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:48:21 #114
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:33:38 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77130314
Och meiden toch. Ik heb hier geen woorden voor... Heel veel sterkte
pi_77131131
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 07:21 schreef Saffier het volgende:

Voor wie het hebben aangeboden, ik heb jullie pm's en zal het onthouden
En niet alleen onthouden he, maar ook gebruiken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77135027
Lieve allemaal,

Het is echt een hele poos geleden dat ik hier ben geweest, omdat 2009 een nogal heftig jaar voor mij is geweest.

Allereerst wil ik Bar, Saffier en Luchtbel ongelooflijk veel kracht en sterkte wensen.

Zoals jullie misschien nog weten kan ik geen kinderen krijgen door een allergie voor hormonen en heb ik een zware leveroperatie ondergaan. Die operatie heeft me doen inzien dat ik een tweede kans heb gekregen en dat ik NU moet genieten!

En in 2009 heb ik mijn leven radicaal omgegooid. Ik ben gescheiden, heb een fantastische nieuwe vriend met wie ik sinds 4 maanden samenwoon en heb eindelijk de stap genomen om in therapie te gaan vanwege een aantal zaken die ik moet verwerken, waaronder mijn niet vervulbare kinderwens. En ik moet zeggen, ik heb er echt baat bij!! Ik heb eindelijk het gevoel uit een diep dal omhoog te krabbelen en me eindelijk oprecht gelukkig te voelen, in een gelijkwaardige relatie, met een partner die écht van mij houdt!!

Ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn weekend wensen en ik zal vanaf nu weer meer aanwezig zijn.

Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_77137072
Saffier, ik vind je ook heel dapper.

Luchtbel, wat verdrietig om te horen dat het niet goed gaat en dat je het niet ziet zitten. Ik hoop ook snel op betere tijden.

Bar, heel veel sterkte. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen.

Lief17, wat een stappen heb jij ondernomen afgelopen jaar.
Wat fijn dat je zo positief in het leven staat op dit moment, hopelijk zet die stijgende lijn door.
pi_77144954
Lief17 wat klink je positief! Ik wens je alleen maar goeds voor dit jaar en komende jaren natuurlijk ook en hoop dat je wat hebt aan de therapie.
pi_77145310
LB ik ben geschrokken om te horen hoe je je voelt, maar ook blij te horen dat er hulp is of komt of dat er in ieder geval werk in uitvoering is. Je bent een sterke vrouw.

Bar, heel veel sterkte bij het afscheid

Saffiertje toch ik tel de uren in gedachte met je mee af, ik vind je dapper en sterk. Je bent lucky wonder girl joh! Je kan het en het gaat helemaal goedkomen! Echt heus. Fijn dat je moeder je zo serieus neemt en dat je zo ook wat lucht hebt. Dikke knuffel meid.

Lief17

En dan nu futiele bijzaken die mij bezig houden (ik vond het wat minder in de SC passen dus dump het maar hier.)

Zo de dozendokter viel mee. Mn moedervlek vond ie niet interessant, dus ik ben per heden de trotse eigenaar van een heuse toffe moedervlek ónder mn voet, en ik kan net als een hondeneigenaar zeggen "oooh hij doet niks hoor!"
en mn doos vond ie ook niet interessant nee serieus, hij dacht wat ik dacht, een lichte verzakking van de blaas maar zolang ik er geen serieuze klachten van had was het niet de moeite waard om naar een bekkenfysio te gaan, volgens hem waren mn bekkenbodemspieren verder prima in orde en gezien ik braaf oefen zou t goed moeten gaan. Zodra het erger wordt bellen. Ook een soort van jeuh dus. I guess. En hij vond mijn verloskundige een muts omdat ze zo stellig beweerd heeft dat een verzakking nooit zonder incontinentie kan gaan. (haar woorden) "zonder pijn en incontinentie is het zeker géén verzakking"
Hij vroeg zich waar zij zich heeft laten informeren nouja goed, eind goed al goed. Mn doos blijft goddank zitten waar ie zit. En dames die twijfelen, ook zonder incontinentie klachten of andere forse klachten kan er dus wel degelijk wat verzakt zijn. Als je twijfelt gewoon ff langs de HA dan weet je dat ook weer.

En nu twijfel ik of ik vanavond gewoon een bord chips wil als avondeten, gewoon, omdat het kan, en omdat vandaag meeviel...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77145957
Saffier, wat ontzettend naar dat je je zo voelt, ik hoop dat die 3.5 weken heel snel voorbij gaan voor je

LB, opkrabbelen kost heel veel energie en tijd, maar het gaat je vast lukken!

Bar, hier wordt ook aan je gedacht, vanavond en morgen. Ik wens je heel veel sterkte.

Lief17, ik "ken" je niet, maar je klinkt goed bezig

Huup, fijn dat de moedervlek niks ernstigs is.
En ook fijn dat je doosgedoe niks ernstigs is
En als jij zin in chips hebt vanaaf dan moet je dat gewoon lekker doen!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:53:15 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77146364
Fijn dat het allemaal meeviel Huups! En om jezelf te belonen mag je ook wel een bord chips ná je avondeten natuurlijk

Wat een veranderingen allemaal Lief17! Heel veel succes met alles verwerken

Ik voel me helemaal niet dapper overigens.
Vanmorgen belde mijn moeder om te vragen hoe het ging. Mijn nietszeggende antwoord was voldoende, ze is hier komen 'puinruimen' zoals ze zelf zei. Een opgeruimd huis levert een opgeruimd hoofd hoop ik Op een paar kleine dingen na is mijn huishouden dan ook weer helemaal bij. (dat heb je als je als een kip zonder kop rondloopt, dan kom je uiteindelijk nergens meer toe. Ik ben vandaag begonnen met lijstjes maken van hoe en wat, maar dan niet alleen 'strijken' maar óók 'strijk opruimen' erbij zetten.) Ik ben wel helemaal versleten nu, maar dat geeft niet. Mijn vader begrijpt me volkomen (helaas, dat heb je na 16 jaar depressiviteit) mama begrijpt het niet, absoluut niet, maar weet wat mijn vader toen nodig had en doet dat nu bij mij, vandaag hielp het alhoewel ik haar aan het eind wel naar huis kon schoppen Enige voordeel is dat ik wéét dat ik 'gek ben' (niet te letterlijk nemen!!!) en mijn vader vond de rest van de wereld gek.
Nog 3,5 week.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:05:54 #123
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77146852
Bar, heel, heel veel sterkte morgen. Het is te biza, te verdrietig om er ook maar iets over te kunnen zeggen.

Saffier, lieve Saffier. Ik ben blij te lezen dat je mensen om je heen hebt die er voor je kunnen zijn. Hormonen die je gevoel kapen, de wereld op z'n kop. Sterkte en hopelijk is het nog maar van korte duur.

Luchtbel, LBke, klote. Rot en verdrietig. Je bent zo stoer. Het gevacht aangaan, opvang voor je dochter regelen. Dat heb je alvast knap gedaan. Nu vechten. Ik wens je beter en mooier. x
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:02:25 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77156036
lishe wat kun je de dingen weer mooi formuleren. (oxy, jouw gedicht vond ik ook prachtig! )

saffier, dat moet voor je vader ook gek zijn, om dat nu vanaf de andere kant te zien. en moeilijk, omdat hij weet hoe erg het is. dat wil je niet voor je dochter... hoe is hij er na al die jaren eigenlijk vanaf gekomen?
in de haak.
pi_77159101
Ook oninteressant jij Huup
En chips als avondeten Dat wil ik ook
On zeh laptop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')