abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77394113
Ca.Ra wat ontzettend balen zeg Heel veel sterkte bij het vinden van een nieuwe baan!
pi_77394541
Ca.Ra wat ongeloofelijk k*t....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77394735
Jeetje Cara, wat rot zeg. En de manier waarop....

Bar, hoe gaat het nu met jou?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:04:20 #204
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77398300
Meiden jullie zijn lief!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77398966
Wat rot Cara!
pi_77400862
Uhm, sorry dat ik zo kom binnenwalsen, maar even een stomme (voor mijn gevoel) vraag:
ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden sinds de bevalling/zwangerschap... Nou kan ik het nu redelijk af met een inlegkruisje (had geen maandverband in huis en kraamverbanden leek me wat te enthausiast) maar mag je eigenlijk nu al tampons weer gebruiken? Ben 5 weken geleden bevallen... Ik ben niet zo van maandverband, vind het niks en gebruik liever een tampon, maar twijel of dat wel kan/mag.. Iemand een idee?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 07:44:08 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77404121
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Ca.ra het volgende:
Nee, ik had (heb) gewoon een tijdelijk contract en dat mogen ze gewoon af laten lopen.

Nouja, uithuilen en verder gaan maar he. Dadelijk maar eens gaan inschrijven bij UWV enzo en dan snel vacatures kijken. Het vervelendste vind ik nog dat het al per 10 februari is. Ik heb heel lang te horen gekregen dat het goedgekeurd moest worden door iemand in Amerika maar dat dat ECHT wel binnenkort zou komen. Dus....
Dat is niet waar hoor Ca.ra!
Goed navragen. Het is wat ik zei: zelfs bij een tijdelijk contract moeten ze tijdig aangeven dat ze het niet verlengen! Minstens een maand van tevoren...
Ik kan het even niet terugvinden...
Maar zeker als je een contract belooft\d is...
Ik zou het goed navragen bij je rechtsbijstand

[ Bericht 12% gewijzigd door Asyniur op 29-01-2010 07:59:44 ]
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:02:36 #208
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77404277
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:12 schreef Lijnloos het volgende:
Uhm, sorry dat ik zo kom binnenwalsen, maar even een stomme (voor mijn gevoel) vraag:
ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden sinds de bevalling/zwangerschap... Nou kan ik het nu redelijk af met een inlegkruisje (had geen maandverband in huis en kraamverbanden leek me wat te enthausiast) maar mag je eigenlijk nu al tampons weer gebruiken? Ben 5 weken geleden bevallen... Ik ben niet zo van maandverband, vind het niks en gebruik liever een tampon, maar twijel of dat wel kan/mag.. Iemand een idee?
Theoretisch zou het mogen, echter hangt het af van de hoeveelheid hechtingen die je gehad hebt en hoeveel er nog inzitten (sommigen lossen iets minder snel op)
In de praktijk worden bij de 1e menstruatie na bevalling nog maandverband gebruikt en de 2e pas weer tampons.
Als je toch twijfelt kun je altijd contact opnemen met je verloskundige of huisarts.
(en nog gefeliciteerd met de geboorte van je kindje)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 08:25:21 #209
5428 crew  miss_sly
pi_77404487
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 07:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat is niet waar hoor Ca.ra!
Goed navragen. Het is wat ik zei: zelfs bij een tijdelijk contract moeten ze tijdig aangeven dat ze het niet verlengen! Minstens een maand van tevoren...
Ik kan het even niet terugvinden...
Maar zeker als je een contract belooft\d is...
Ik zou het goed navragen bij je rechtsbijstand
nee hoor, absoluut niet!
een contract voor bepaalde tijd eindigt van rechtswege tenzij het verlengd wordt. men mag zelfs op de laatste dag aangeven dat het niet verl\engd wordt, hoewel dat gelukkig zelden gebeurt. er is iig geen opzegtermijn of terwmijn waarbinnen moet worden verteld dat er geen verlenging komt.

ontzettend k*t voor je Ca.ra!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:03:57 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77405055
Gatver Ca.ra, wat enorm kut!!

miss_sly heeft ze ook geen zaak omdat blijkbaar de intentie wel uitgesproken is dat ze een vast contract zou krijgen? Het is door een fout op die afdeling dat ze het niet gekregen heeft blijkbaar, is er dan niet een soort van aansprakelijkheid?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 09:22:29 #211
5428 crew  miss_sly
pi_77405482
Een mondelinge overeenkomst is in principe ook rechtsgeldig, maar om dat hard te kunnen maken...iig heeft ze daarmee misschien een klein kansje, maar niet met de late mededeling dat haar contract niet wordt verlengd, helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:29:13 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77405624
Ca.ra wat ontzettend balen zeg. Hoop dat je snel wat vind dat bij je past
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:52:08 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_77410185
Bij het bedrijf waar ik vroeger heb gewerkt hoorde je het altijd op de laatste dag. Anders waren ze bang dat je je productie niet meer haalde.
pi_77414375
Ca.Ra... wat onztettend @#$%##@!!!!!!

Sterkte voor jullie beidjes!!

Bar...
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:45:07 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77414809
Saffier, hoe is het nu met je? Er is iig al weer een week voorbij, nog 2,5 te gaan. Hang in there!

Ca.ra, ik had het gisteren in de SC ook al gezegd, wat balen zeg!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:33:53 #216
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77416979
Ik heb net de huisarts gebeld voor de uitslag van het bloed:

Mn cholestorol is prima: 4,1. Ze hebben ook getest - blijkbaar - op slechte vetten in mn bloed... die was aan de lage kant en dat was heel erg goed. Bloedonderzoek heeft dus niets opgeleverd. Dit weekend even in de gaten houden en als ik maandag nog last heb, weer even contact opnemen met de huisarts.

Maar m slechte vetten zijn aan de lage kant Moet nog meer chocolade gaan eten, denk ik.
Make love, not war ☮
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:58:44 #217
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77418107
Heel raar gevoel heb ik
Net het rompertje voor mijn mentor, ingepakt. En ineens heb ik zo'n raar, gevoel.
Het is heel leuk, om anderen iets te geven, maar nu is het lastig. Omdat ik de laatste maanden ineens een stuk volwassener, ben geworden. Dat ik nooit kinderen zal krijgen, is een goede beslissing, maar het is ook, raar, om te weten dat het echt nooit zal gebeuren. Maar ik ben bijna 25 en dan ineens heb je die, ''drang'' ?? zei mijn begeleiding ook al net, toen ik het probeerde te zeggen.

Of je hersens nou anders werken, of je nou echt-geen-seks en kinderen wil, of zo, ook dan heb je die ''nestdrang-hormonen'', dat is heel normaal, zeiden ze. Op 1 of andere, manier ben ik ook gewoon ''mens'' en ''vrouw'' ofzo.
Maar het is zo raar.

Nouja gezwets.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_77418360
Oxy wat lastig zeg. Dat moet ook wel heel raar en dubbel voelen inderdaad Heel veel sterkte om dit een plaatsje te geven.
pi_77418423
Ik vind het geen gezwets Oxy, dit is heel lastig en wil je ook gewoon even kwijt!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:11:51 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77418649
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

nee hoor, absoluut niet!
een contract voor bepaalde tijd eindigt van rechtswege tenzij het verlengd wordt. men mag zelfs op de laatste dag aangeven dat het niet verl\engd wordt, hoewel dat gelukkig zelden gebeurt. er is iig geen opzegtermijn of terwmijn waarbinnen moet worden verteld dat er geen verlenging komt.

Ow ik dacht echt dat dat niet mocht hoor...
Want hoe moet je nou weten dan of je op zoek moet naar een nieuwe baan als je het pas de laatste dag te horen krijgt dat niet verlengd wordt? En zeker als je verteld is dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat er een contract aankomt..
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:14:16 #221
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77418740
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:06 schreef Raissa het volgende:
Ik vind het geen gezwets Oxy, dit is heel lastig en wil je ook gewoon even kwijt!
dat. Precies!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:18:42 #222
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77421348
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_77421541
Dat heb ik ook wel oxy, al is het voor mij anders omdat ik het al eens meegemaakt heb. Ik vraag me nog steeds wel eens af hoe het zou zijn, een brusje voor Anna, nog eens die eerste dingen meemaken. Maar het echte, dat wil ik niet. Die nesteldrang hormonen heb ik soms ook weer.

Je gaat vooruit Oxy, je leert steeds meer, je ontwikkelt je, dat is heel natuurlijk. En vreemd, dat ook, maar je bent tenslotte vrouw en je zit in die leeftijd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:53:40 #224
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77422634
Echt niet!

Dat echte
nee

dat echte niet

ik ben onverhoopt
gegroeid tot hier
waar niks is en waar niks
van komt

dat echte niet
het zou veel te echt
zijn

nu blijft het maar bij
hypofyse - schildklier
en wat nu is
nooit zal komen

gelukkig blijft het
bij de dromen
en wat nu is

zal nooit komen

(c) Oxymoron, 29-1-2010
pi_77422769
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

nee hoor, absoluut niet!

Dat dus.

Wat onwijs Klote, Cara. Tip: schrijf je via de website in bij Randstad, voeg je CV toe en vul in wat je ambities zijn. Dan nemen zij automatisch contact met je op. Hoewel het wel eens helpt om er na een dag of twee zelf nog even achteraan te bellen... *Steekt de hand in eigen boezem...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:59:49 #226
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77422857
Oxy dikke knuffel voor jou en ik snap dat het heel moeilijk op sommige momenten voor je moet zijn. Als het helpt schrijf het dan hier even van je af.
pi_77423467
Absoluut geen gezwets hoor Oxy

Ook al werken je hersens anders, het lijkt me heel logisch dat je die gevoelens ook hebt.

Dikke knuffel voor jou meid
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_77451700
Geen gezwets Oxy, lijkt me toch heel dubbel.

Ca.ra, wat vervelend zeg. Succes met de zoektocht naar iets nieuws!
Fake it till you make it...
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:09:07 #229
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77460968
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef tessie het volgende:

Bar, hoe gaat het nu met jou?
Dat ik het eigenlijk niet zo goed weet...
Dat klinkt misschien raar, maar zo is het wel.
Ben ook gewoon aan het werk gegaan, fijne afleiding.
Maar ook thuis gaat het eigenlijk nog gewoon goed.
Het dringt ook gewoon nog niet door.
Weet niet hoe het komt.
Maar ben wel beetje bang wanneer het dan wel komt.
het gemis, het verdriet, het rouwen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:43:03 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77462047
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier, hoe is het nu met je? Er is iig al weer een week voorbij, nog 2,5 te gaan. Hang in there!

Sinds vorige week dat ik het hier verteld heb, heb ik het ook in mijn omgeving verteld aan degene die al weten dat ik zwanger ben. Gewoon kunnen zeggen dat het niet goed gaat of ronduit k*t scheelt al.
Dan wordt er wel héél raar gekeken en gevraagd 'En met het kindje??' 'Met het kindje gaat het goed, met mij niet.' dan krijg je; 'Oh, nou, dat gaat wel weer over, dan valt het wel mee.' ze snappen het gewoon niet.
Woensdag was een goede dag, dat was heel fijn, verder is het shit. Zelfs het haken lukt niet en frustreert.
Ik ga naar bed. Nog 2,5 week....

Bar ik weet niet wat ik moet zeggen tegen je, ik heb wel een dikke knuffel voor je

Ca.ra dit had niet op een rotte rmoment kunnen komen, sterkte in je zoektocht naar 2 nieuwe banen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:44:56 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77462115
Saffier
pi_77462307
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:43 schreef Saffier het volgende:
Gewoon kunnen zeggen dat het niet goed gaat of ronduit k*t scheelt al.
Dan wordt er wel héél raar gekeken en gevraagd 'En met het kindje??' 'Met het kindje gaat het goed, met mij niet.' dan krijg je; 'Oh, nou, dat gaat wel weer over, dan valt het wel mee.' ze snappen het gewoon niet.

Zoek de mensen op waar je eerlijk tegen kunt zijn. Je komt vast mensen tegen die echt willen luisteren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:25:08 #233
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77463466
Oxy... prachtig maar ook zo verdrietig...

saffier mensen vinden 't ook moeilijk om op zulke opmerkingen te reageren denk ik, maar los daarvan: wat goed dat je 't toch vertelt hier en daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 31-01-2010 00:05:39 ]
in de haak.
pi_77466200
Bar Weet niet zo goed wat te zeggen.

Saffier wat rot dat het nog steeds niet goed gaat met je. En ook geen fijne reacties, misschien dat degenen ook niet zo goed weten hoe ze moeten reageren of wat ze moeten zeggen. Al zou niets zeggen en een arm om je heen nog beter zijn. Sterkte en hopelijk ga je je heel snel beter voelen.

Hier gaat het eigenlijk ook niet zo goed..... Het zullen de hormonen zijn maar ik ben niet blij zullen we maar zeggen. Heb onrust, ben doodmoe en kan niet slapen. Val uit tegen lief en kind om niets en doe alles op de automatische piloot. Bah. Maar goed we gaan gewoon door met ademen!
  zondag 31 januari 2010 @ 10:19:39 #235
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77471053
Saffier, nog een extra Weet niet goed wat ik moet zeggen. Het is zo moeilijk. Ik duim dat die 2 weken voorbij vliegen. En dat je daarna wel jezelf beter gaat voelen en dat je meer rust vind om te kunnen genieten van deze zwangerschap.

Lenaatje, ook voor jou een dat je hormonen maar snel weer op 'normaal' gaan doen en je kunt slapen en minder onrust in je lijf hebt.
pi_77471212
Oxy, dat is echt geen gezwets. Het is gewoon heel moeilijk. En dat soort dingen mag je altijd hier kwijt.

Bar, ik denk dat het helemaal niet zo raar is... Het is ook zoveel allemaal, dat heeft gewoon tijd nodig om te bezinken. Fijn dat je nu in elk geval wat afleiding hebt. Van dag tot dag is ook best een goede toch?

Saffier en Lenaatje, heel veel sterkte met de hormonen!
  zondag 31 januari 2010 @ 18:36:14 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77483989
Saffierke, het blijft iets dat mensen nooit echt zullen snappen denk ik, als er niet sprake is van euforische gevoelens tijdens een zwangerschap.
Ik hoop echt dat je as zondag komt, even je zinnen verzetten en mss lukt het m@x en mij nog wel om je het haken bij te brengen.

Bar, Lena en Oxy, dikke ook voor jullie.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:45:21 #238
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77491900
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:50 schreef YPPY het volgende:

[..]

Zoek de mensen op waar je eerlijk tegen kunt zijn. Je komt vast mensen tegen die echt willen luisteren.
Klopt, ze zijn er en voornamelijk zijn ze hier

Vanmorgen was het écht heel heftig knudde. Mama belde me en is de was komen halen, die kreeg ik net schoon gewassen gestreken en gevouwen weer terug . Ik heb flink gehuild vanmiddag, in bad en naar bed, níét naar het theater geweest en wél naar familie om daar te eten. Ik voel me opgelucht nu
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Saffierke, het blijft iets dat mensen nooit echt zullen snappen denk ik, als er niet sprake is van euforische gevoelens tijdens een zwangerschap.
Ik hoop echt dat je as zondag komt, even je zinnen verzetten en mss lukt het m@x en mij nog wel om je het haken bij te brengen.

Bar, Lena en Oxy, dikke ook voor jullie.
Dat is déze zondag al hè? Het klinkt nog zo ver weg . Ik heb er zeker zin in ik heb 1 zooltje denk ik

Trui een dikke voor je woorden en daden

Bar jij ook
Lena ik hoop dat je je snel beter voelt.
Oxy, je zwetst zéker niet!! Dikke voor jou ook!
Ylana
  zondag 31 januari 2010 @ 21:51:26 #239
1762 YPPY
Yppiaans
pi_77492217
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Saffier het volgende:

[..]

Klopt, ze zijn er en voornamelijk zijn ze hier

Maak daar gebruik van. Er zitten zoveel lieve mensen hier. Wil je 'n kaartje?
*OUD heilige*
  zondag 31 januari 2010 @ 21:54:58 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77492414
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:51 schreef YPPY het volgende:

[..]

Maak daar gebruik van. Er zitten zoveel lieve mensen hier. Wil je 'n kaartje?

Wil jij er dan ook een?
Ylana
  zondag 31 januari 2010 @ 21:59:28 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77492670
Jup, as zondag idd!
En wat lief van je moeder van die was!
En fijn dat het familie-gebeuren achter de rug is en dat je je er zo goed bij voelt nu.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:00:19 #242
1762 YPPY
Yppiaans
pi_77492718
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Saffier het volgende:

[..]

Wil jij er dan ook een?
Ja! Kaartjes zijn leuk. Bij het postkantoor zien ze me graag komen.
*OUD heilige*
  maandag 1 februari 2010 @ 20:09:42 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77526228
Saffier, wat een lieve moeder heb jij
En kaartjes krijgen, doet zoveel deugd
pi_77526897
Saffier dat je je snel beter mag voelen!

Hier gaat het al iets beter hoor! Gisteren even lekker uitgehuild. Al zitten nu de tranen weer heel hoog. Mahre luisterde net zo slecht dat ik na 2x waarschuwen uit mijn slof ging. Zij brullen (voor de zoveelste keer) en ging heel hard op de trap nee roepen en om haar vader gillen...... Einde van het verhaal is dat we allebei zaten te brullen. En ik was alleen dus tazz kon het ook niet even overnemen. Gelukkig was het daarna wel goed en hebben we gezellig in ons bed een boekje gelezen en slaapt ze nu lekker. Maar voel me er zo rot onder.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:43:43 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77527928
Lena kan er even niet meer van maken
pi_77530181
Lena
pi_77533485
We gooien het er maar op de peuterpubertijd en mijn hormonen gewoon niet lekker gaan samen. En morgen beginnen we overnieuw! Er zijn wel vaker dingentjes maar dit raakte me wel heel erg om de een of andere reden!
  maandag 1 februari 2010 @ 22:40:37 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77533715
Hoe herkenbaar...

Dat vind ik echt de rotste momenten sinds ik alleen ben. Zo machteloos voel ik me dan, en ook zo slecht. Ik weet niet heel erg goed hoe ik het aan moet pakken met een dwarse peuter. En dan pak ik toch maar door ondanks mijn bekken en rug om hem maar niet de kleinste opening te geven om zijn zin toch door te drijven. Hij zal toch een keer moeten gaan luisteren en ik wil gewoon niet dat hij de baas is. En toch, zulke dingen zijn geestelijk (maar ook lichamelijk) funest.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 1 februari 2010 @ 23:02:02 #249
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77534831
dat lijkt mij ook extra lastig als je er alleen voor staat rocka.
lena, ook al last van de minder fijne hormoon-effecten, balen!!! en dan nog zo'n fijn opstandig peutertje erbij, dat wil wel ja... sterkte!
saffier, wist je dat je PM-box vol is? popiejopie!
in de haak.
pi_77539995
Rocka ik heb dat ook hoor dat ik eigenlijk niet weet hoe ik daar mee om moet gaan. Aan de ene kant wil ik niet steeds mopperen dat ze moet luisteren maar als ik er aan toe geef wordt het een draak met verwend prinsessengedrag. Maar ik vind het moeilijk daar een goede balans in te vinden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:50:44 #251
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77540509
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef trui het volgende:

saffier, wist je dat je PM-box vol is? popiejopie!
Niet meer

Rocka dat is ook heel erg moeilijk om áltijd álles álleen op te moeten knappen. Blijf consequent is het enige wat ik je mee kan geven en 'pick your battels'. Niet alles is de moeite waard om 'ruzie' om te zoeken, maar idd, de balans daartussen is weer een lastige.
Ylana
pi_77540569
Moeilijk Rocka, zeker als je het en helemaal alleen op moet knappen en dat lichamelijk eigenlijk niet kan. En dan is jouw oudste geen kleintje ook, hij zal ook wel sterk zijn. Kijk wanneer het echt belangrijk is dat hij luistert of probeer iets via een omweg, ook om voor jezelf te zorgen en jezelf niet te overbelasten.

Saffier, je ben al weer een paar dagen verder!

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Valt een beetje uit de toon hier nu, maar het is wel zo. Ook als het heel, heel slecht ging, kan het dus beter worden.
*OUD heilige*
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:01:43 #253
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77540662
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:55 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk Rocka, zeker als je het en helemaal alleen op moet knappen en dat lichamelijk eigenlijk niet kan. En dan is jouw oudste geen kleintje ook, hij zal ook wel sterk zijn. Kijk wanneer het echt belangrijk is dat hij luistert of probeer iets via een omweg, ook om voor jezelf te zorgen en jezelf niet te overbelasten.

Saffier, je ben al weer een paar dagen verder!

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Valt een beetje uit de toon hier nu, maar het is wel zo. Ook als het heel, heel slecht ging, kan het dus beter worden.
Fijn om te horen!

Ik neem tegenwoordig, als het éven kan, mijn medicijnen pas in als ik Tobias naar school heb gebracht of 2 tellen voor we weggaan. Ik heb het idee dat het (een beetje) werkt. Jammer voor de tijden ertussen nu, maar een beetje rustige ochtend is me heel wat waard.

Rocka hier wil het 'wedstrijdje doen' of het inspelen op 'maar jij bent toch al zo'n grote jongen-gevoel' ook heel goed helpen.
Ylana
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:00:00 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77547560
Saffier, en Lenaatje, en Rocka allemaal een dikke en hopelijk gaan jullie snel Yppy achterna qua positieve berichtgeving.

Jullie succeswensen hebben al wat geholpen: gisteren ben ik gebeld door een headhuntersbureau naar aanleiding van mijn CV dat op internet stond. Ze zijn op zoek naar iemand op het vliegveld hier vlakbij. En de werkomschrijving komt heel goed overeen met mijn huidige baan, maar dan nog wat extra taken erbij. Ik zie het echt helemaal zitten!
Vanmiddag heb ik een gesprek met de headhunter, en als dat goed gaat wil ze me gaan voorstellen bij het bedrijf.

Verder hebben we ook nog verdrietige berichten. Mijn lieve oma'tje is gisteren bewusteloos in haar huis gevonden, ze heeft een grote hersenbloeding. Ik ben gisteravond langs geweest bij haar in het ziekenhuis. Ze hield nog wel mijn hand vast en reageerde ook wat als je tegen haar praatte. Vanochtend ging het slechter met haar, haar ogen reageerden al niet meer op licht. Nu zijn de laatste berichten dat ze toch weer wel wat begint te reageren, dus het is allemaal erg onzeker. Maar zelfs als ze hier doorheen zou komen is ze waarschijnlijk zwaar gehandicapt. Ik weet niet wat nou beter is, hopen dat ze er doorheen komt of hopen dat ze zachtjes mag wegglijden.

Het rare is dat ik wel een beetje gehuild heb toen ik er was gisteren, maar het lijkt wel alsof het een apart hokje in mijn hoofd is. Ik probeer toch maar om me te focussen op het gesprek vanmiddag. Het dringt allemaal nog niet zo goed door.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77547791
Ca.ra dat is naar zeg van je oma. Dubbel is dat dan he, je wilt haar niet kwijt maar je wil ook niet dat ze lijdt. Sterkte in elk geval!
pi_77548204
Wat goed ca.ra! Misschien heb je wel snel weer werk.
Arme oma. Wat klinkt het zwaar. En waar sta je dan voor zeg, moeten jullie al gaan 'kiezen'?

Lenaatjes: huup zoekt je adres in de SC.
*OUD heilige*
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:56:17 #257
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77549581
Nee het is nog afwachten wat de bloeding doet.
Ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb qua werk, dan kan ik ook verdrietig zijn/rouwen om oma.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:59:04 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77552003
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef Ca.ra het volgende:
Nee het is nog afwachten wat de bloeding doet.
Ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb qua werk, dan kan ik ook verdrietig zijn/rouwen om oma.
Zoals ik gisteren aan de telefoon al zei: ik hoop dat ze snel mag wegglijden...

En ik ga nú duimen...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:20:17 #259
190853 RockabeIIa
pi_77552853
pff ca.ra.... Dat zit ook allemaal echt tegen he
pi_77553250
Oh Ca.ra, dan zit ook alles echt tegen he..
Veel sterkte met je oma
En een paar duimen voor je gesprek!

Rocka, als je ooit eens een kop thee nodig hebt, dan gil je maar

Hier is het weer even rustig.. Heb 2 weken gedoe gehad, veel gehuild, mijn darmen compleet overstuur, even helemaal op. En dan zit je maandagochtend bij de inval-huisarts te janken.. Wat onderzoek gedaan, weinig/niks gevonden. Inmiddels is mijn buik weer bijgekomen, nu alleen weer gewoon durven eten. Morgen/donderdag de laatste uitslagen terug, eens kijken of ze iets gevonden hebben.. Eigenlijk gok ik nu op stress en zwaar gevoelige darmen sinds de operatie
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:29:53 #261
190853 RockabeIIa
pi_77555878
Deepfreeze, lijkt me sowieso leuk eens te meeten
Mag ik je een tip geven? Probeer eens geen brood en pizza en andere dingen waarin gist zit te eten. Wij nederlanders eten dat veel teveel, volgens mij dan, en het helpt echt je darmen op orde te krijgen om dat eens een tijdje minder te doen.
pi_77556164
Geen brood.. Daar doe ik graag aan mee. Houd er toch niet zo van. Pizza eten we amper. Pure melk heb ik ook al geband.
Ik eet nu 2 sneetjes brood per dag. 's ochtends eet ik al muesli of brinta. En 's middags naast die 2 sneetjes vaak het restje avondeten. Misschien die boterhammen maar vervangen door een banaan/appel ofzo. Dan heb ik ook wel genoeg.
Wel goed voor je gewicht dat gedoe. Ben in 2 weken alweer 1,5 kilo kwijt. En door alles in driekwart jaar nu 13 kilo. Eindelijk weer een BMI onder de 30

Meeten, leuk!
pi_77556989
pff, Ca.ra, het zit echt effe niet mee. Hopelijk ging het gesprek goed, die baan is voor jou! En daarna dan eindelijk rust in je hoofd zodat je je omaatje een plekje kan geven.
Saffier en Lena ook

Rocka, ik heb echt zwaar respect voor je, het lijkt me zo lastig als je er alleen voor staat en zeker omdat je er niet zelf voor gekozen hebt. Echte tips heb ik niet, succes in ieder geval.
Deepfreeze, op die manier afvallen is niet de bedoeling. Hopelijk gaat het snel beter.

En echt, minor problem hier, maar ik mag donderdag weeeer terug naar de huisarts. De infectie aan mijn vagina lijkt niet weg te branden, niet met ab en niet met lactacyd oid. En nou begint mijn litteken er ook nog zeer van te doen en dus ben ik het beu. Wil gewoon weer gewoon zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77557122
Is het geen schimmel mefke? die kun je wel krijgen van AB..
En anders misschien een verwijzing naar de Gyn, mijn huisarts was ook van het zelf proberen. Zalfjes enzo. Maar na uitstrijkje bleek er gewoon niks te zitten.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:50:26 #265
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77558838
Mefke wat vervelend dat het maar niet over lijkt te gaan.

Cara heel veel sterkte met je oma en veel succes met je gesprek voor een nieuwe baan.

Rocka gewoon een dikke knuffel om het zo maar samen met je mannetjes te moeten rooien.

DF ik kan je niet verder helpen maar ook een knuffel.

Hier gaat het zozo. Hebben het anderhalf jaar zoveel voor onze kiezen gehad dat ik het eigenlijk wel even gehad heb. Moet vrijdag eindelijk gaan beginnen in het revalidatiecentrum. Zat al vanaf begin december op een oproep te wachten en die kwam vorige week vrijdag met een vaststaand rooster te beginnen as donderdag (mijn verjaardag) en op een tijdstip dat ik in Leiden moet zijn met K. Dus gebeld en gezegd dat ik er niet kan zijn en toen kreeg ik te horen ja mevrouw u moet u tijden wel aanpassen aan de onze. Ja hallo ik kan weten dat jullie mij een brief gaan sturen twee weken van te voren. Ja ja dat is wel waar. Fijn dank u...

Verder ben ik gewoon futloos. 's Morgens sta ik op en denk ik van ik moet/wil/kan vanalles en als ik dan beneden ben denk ik blghhh en als het avond is heb ik niets gedaan. Komt waarschijnlijk doordat ik ook niet veel kan maar ik ben er klaar mee. Gaat vast een keer goedkomen hoop ik.
pi_77560956
Books
Fijn dat je nu terecht kunt, heeft nog lang geduurd zeg!
pi_77563176
Books, super vervelend van die planning, maar inderdaad wel fijn dat je terecht kan.

Deepfreeze, vorige keer was het echt een infectie (ik dacht ook schimmel) en dat is toen bewezen met een uitstrijkje. Daarna kreeg ik ook pas iets voorgeschreven. Zal nu ook wel weer zo zijn, mag ik weer een week op de kweek wachten. Maar goed, heb wel het idee dat ik het minder ver heb laten komen. Tis ook gewoon niet helemaal weggeweest.
pi_77570362
Books

Hier gaat t wel een stuk beter. Maar wel besloten om nog wat hulp te zoeken met e.e.a waar ik toch erg hard tegenaan ben gelopen de afgelopen tijd. Waarschijnlijk maandje wachten, dus dat valt ook nog redelijk mee.
pi_77589913
Mefke, hopelijk helpt de antibiotica nu wel om het helemaal op te lossen.

Books, fijn dat je nu een plek hebt, maar wel even rot van die planning.
Sterkte met alles!

Nijna, goed dat je hulp zoekt als het niet helemaal wil. Succes met wachten en de rest.

Ik had zonet mijn huisarts aan de lijn.. Een voedselvergifting dus. Niks engs met stress of iets met die galblaasoperatie. Gewoon iets verkeerds gegeten..
Gelukkig zijn de klachten bijna over, en als ze terugkomen krijg ik alsnog antibiotica..
Ook weer opgelost dus
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:47:15 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77608615
Rocka

Ca.ra al uitgenodigd voor een gesprek Maar wat een naar bericht van je oma. Sterkte daarmee.

Mefke, hoop dat het nu eens is afgelopen met die infecties.

Books, eindelijk aan de beurt. En hopelijk voel je je dan snel weer ietsje fitter

Nijna, ook al weer een stapje verder. super!

DF, gelukkig alleen maar een voedselvergifting. Nou,ja alleen maar..... beterschap in elk geval.
pi_77619836
DF, beterschap!

Mefke, hopelijk kom je er nu wel helemaal vanaf en komt het voorlopig niet meer terug!
pi_77641454

iemand nog lucifer houtjes over hier...
Na 11 lange dagen werken op rij zijn hier de batterijen even op, en ik moet nog 2 dagen
Zondag eindelijk een dag vrij!!!!

Wil degene die verzonnen heeft dat werkdagen bij chirurgie van 7.15-18.30 moeten zijn, zichzelf even achter het behang plakken
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:09:32 #273
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77641689
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef p_iglet het volgende:

iemand nog lucifer houtjes over hier...
Na 11 lange dagen werken op rij zijn hier de batterijen even op, en ik moet nog 2 dagen
Zondag eindelijk een dag vrij!!!!

Wil degene die verzonnen heeft dat werkdagen bij chirurgie van 7.15-18.30 moeten zijn, zichzelf even achter het behang plakken
Wel houten planken, P_iglet!
Ik heb die uren nooit begrepen....onverantwoordelijk vind ik die lange dagen achter elkaar.
Dus wat mij betreft zit de bedenker ervan alleen achter het behang.

Sterkte nog even!
pi_77645633
piglet nog 2 dagen sterkte! En wat een onmogelijk lange dagen zeg!
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:50:07 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77649938
Lucifers heb ik voor je.... en een redbull energy-shot wil ook nog wel even je kant op schuiven... sterkte nog de komende twee dagen.... en dan zondag de hele dag in bed liggen???? vast niet met zo'n klauterkabouter bij je...

Wat een rottijden....
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:04:12 #276
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77650601
Potjandorie Piglet, dat zijn echt barbaarse tijden. En dan verwachten ze ook nog dat je foutloos mensen behandelt?

Ik had het volgende eigenlijk al getypt in het babietjestopic, maar toen bedacht ik me dat het daar helemaal niet hoort. Dus maar snel even ge-copy-paste naar hier.

Het is nu afwachten tot oma ons gaat verlaten. Ze is steeds dieper weg aan het zakken in haar coma. Het is wel fijn om te zien dat de familie dan zo veel steun aan elkaar heeft. En het is goed geweest zo.

Ondertussen probeer ik toch ook nog flink te soliciteren. Gisteren is Asy zo lief geweest om een tijdje op Thomas te passen zodat ik even op gesprek kon gaan. Dat was wel echt super! Echt zo fijn als mensen je op zo'n manier uit de brand helpen.

Ik heb maar besloten om mijn resterende vrije dagen op te nemen, het is allemaal bij elkaar een beetje te zwaar aan het worden nu. Dat geeft wel wat rust in de kop. Maar het was ook wel weer even slikken toen ik vanmiddag terug naar huis reed, ik heb toch wel een traantje gelaten en me even heel zielig gevoeld in de auto. Ik ga een aantal van mijn lieve collega's zo missen en ik vind het soms ook gewoon zoooo oneerlijk. Waarom moet ik nou weg, ik doe altijd hard mijn best terwijl de roddeltante van de afdeling er gewoon de kantjes vanaf loopt en zo veel mogelijk werk op andere mensen schuift. Maarja, ZIJ heeft een vast contract....
pi_77651245
Och Cara dat is ook gewoon niet makkelijk allemaal Weet er helaas alles van want ik heb vanmorgen al mijn spullen op mijn werk ingeleverd Nu is het echt echt echt afgelopen... Gelukkig vanmiddag wel een hele goede sollicitatie gehad Nu maar weer afwachten.

Wat lief van Asy zeg! Maar ja wie wil er dan ook niet op jouw lieve ventje passen

En heel veel sterkte met je oma.
pi_77651325
ca.ra Probeer, ondanks alles, deze laatste tijd met je oma toch heel bewust te beleven. En heel veel succes met je baan, komt goed!

Weer een abkuur hier. Nu eentje van een week. En dan een week wachten en als het dan niet over is, terug. Ik mocht niet meer zo lang wachten. Tja je blijft toch hoop houden op een spontaan herstel. Morgen dus beginnen met slikken. Ik merk bij de huisarts wel dat er iets van een aantekening in de computer staat over mijn openhartigheid de eerste tijd na de geboorte van Driekus. Er wordt uitgebreid gevraagd hoe het met me gaat, lichamelijk en geestelijk. Toch wel fijn om te merken dat ze dat doen, niet overdreven ofzo ,maar gewoon belangstellend.
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:33:52 #279
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77651953
Oeh Stiemie, ik zal voor je duimen! Het opruimen van je bureau is echt raar he. Zo definitief, terwijl het aan de andere kant gewoon voelt van 'morgen ben ik er weer'. Maar niet dus. Nouja, warrig verhal

En ja, voor Mefke duim ik natuurlijk ook. Wat vervelend zeg, steeds die infecties. Hopelijk doet deze AB kuur zijn werk goed. (En houd goed de vinger aan de pols, ik heb als kind ooit eens te veel (6) AB kuren achter elkaar gekregen en dat heeft mijn darmflora geen goed gedaan. Ik ben een deel van mijn afweer kwijt geraakt en zo allergisch geworden voor campilobacter bacterien, waardoor ik jarenlang geen kip heb kunnen eten. Er bestaan tegenwoordig preparaten om je darmflora op te krikken na een AB kuur, denk daar eens over na)
pi_77657965
P_iglet, wat een lange dagen! En als je dan ook nog thuis een heel huishouden hebt, kan ik me de lucifer-behoefte wel voorstellen..

Mefke, beterschap! Hopelijk is het met deze kuur gewoon weg.

Ca.ra, sterkte met alles!

Stiemie, ik duim mee..

He campilobacter, mijn grote vriend
Gelukkig alweer uitgeroeit. Maar een allergie is toch wel wat anders..
  maandag 8 februari 2010 @ 00:07:49 #281
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77754449
Na een aantal avonden 'Ze haalt de komende nacht niet meer' hebben de doktoren dan toch gelijk gekregen. Oma'tje heeft vanavond uiteindelijk de strijd opgegeven. Vrijdag gaan we haar begraven.

Zo gek dat ze er nu niet meer is... Deze oma is extra speciaal voor me omdat ik als kind een tijdje bij opa en oma in huis heb gewoond. En ze was echt zo'n oma-oma, met rolletjes pepermunt enzo. En een gulden voor iedere negen op je rapport
  maandag 8 februari 2010 @ 00:10:18 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77754509
och ca.ra... wat verdrietig. gecondoleerd en sterkte!
in de haak.
  maandag 8 februari 2010 @ 00:50:51 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77755596
Ca.ra, wat triest voor jullie. Ze klinkt als een echte lieve oma. Heel veel sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 8 februari 2010 @ 01:09:58 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77755957
Gecondoleerd Ca.Ra
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_77758016
Ca.Ra wat verdrietig dat jullie je omaatje nu toch echt hebben moeten laten gaan. Gecondoleerd en veel sterkte.
pi_77758805
Gecondoleerd Ca.ra
pi_77760386
Ca.ra , gecondoleerd.
pi_77761913
Sterkte CaRa.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77761927
Ca.ra, gecondoleerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 februari 2010 @ 11:18:15 #290
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77762214
Er is al zoveel gezegd, maar: sterkte CaRa het is gewoon nooit tijd...
  maandag 8 februari 2010 @ 11:33:04 #291
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77762671
Ca.ra gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd
Make love, not war ☮
pi_77763496
Het is vreselijk om van iemand afscheid te nemen die je lief hebt..
Sterkte
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77765888
Ach, wat moeilijk dat je nu toch echt afscheid moet nemen van je oma, Cara. Ik hoop dat de fijne herinneringen je troost zullen geven. Veel sterkte!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_77765919
Gecondoleerd Cara, heel veel sterkte
pi_77766576
Oh cara, gecondoleerd
Lotte!
Noah!
pi_77766945
Cara gecondoleerd
  maandag 8 februari 2010 @ 13:58:59 #297
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77767175
Ca.ra gecondoleerd
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 8 februari 2010 @ 14:42:47 #298
190853 RockabeIIa
pi_77768692
Veel sterkte, ca.ra
pi_77783945
Ca.ra veel sterkte
  maandag 8 februari 2010 @ 20:54:41 #300
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77784447
Lieverds!

We gaan er zeker een mooi afscheid van maken. Het is wel fijn om te zien dat er zo veel mensen van mijn oma hielden en de familie steunen in het verdriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')