Klopt, maar je wordt óf geflagged óf direct gebanned met bovenstaande methode en zodoende kun je wel stellen dat je niet meer online kunt als je dit uitvoert.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Het aanpassen van hardware betekent niet per definitie niet meer online kunnen toch?
nee maar het betekent wel dat je bij de eerstvolgende swipe van MS eruit ligtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Het aanpassen van hardware betekent niet per definitie niet meer online kunnen toch?
werking is niet aners maar ms jan zien dat er andere softwre opstaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef GateWayX het volgende:
Is de werking van de Xbox360 na de JTAG mod anders?
Kan je dan alleen nog maar homebrew draaien of kan je ook gewoon nog vanuit je dash je originele spellen starten?
lijkt me wel. als je NES emulators kan draaien, moeten import games niet zo heel lastig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je import spelen op deze manier?
Ik denk het ook wel, maar de info in de OP is nogal karig wat betreft de mogelijkheden en ik zet mijn vraagtekens bij de motieven van TS.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
lijkt me wel. als je NES emulators kan draaien, moeten import games niet zo heel lastig zijn
Ik zal de OP sowieso nog wel aanpassen/uitbreiden, keek eerst even aan of het topic wel mocht blijven staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, maar de info in de OP is nogal karig wat betreft de mogelijkheden en ik zet mijn vraagtekens bij de motieven van TS.
Dat is dus niet echt import spellen spelen als je het op een USB stick moet zettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zal de OP sowieso nog wel aanpassen/uitbreiden, keek eerst even aan of het topic wel mocht blijven staan.![]()
Je kunt er logischerwijs ook import spellen mee spelen (dvd is een ander verhaal, daarvoor dien je de drive te flashen) indien je de benodigde software ervoor installeerd, die in de OP staat en het spel op een USB stick/harde schijf zet en het van daaraf opstart al moet je natuurlijk wel het orrigineel in het bezit hebben.
En hoe ik het gebruik staat natuurlijk los van het topic, daarom ga ik niet verder in op de mogelijkheid tot het spelen/downloaden van backups/iso's enz. aangezien dat hier op Fok niet bepaald gewenst is.
Mijn motief is niet anders als een informatief topic opzetten met de mogelijkheden.
Het kan ook prima anders hoor, mits je het orrigineel hebt (of een geflashte drive, maar dan kun je net zo goed een kopie maken van je spel) natuurlijk aangezien er aan de dvd-drive verder niets wordt aangepast.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is dus niet echt import spellen spelen als je het op een USB stick moet zetten
Die van mij is inderdaad gejtagged, bij de vorige die ik gedaan had was ik echt bijna 2 dagen bezig (512MB Jasper) voor een volledige dump.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ga binnenkort mijn Xbox jtaggen, lijkt me vet om al die dingen te kunnen draaien.
Lastpost, heb jij jouw 360 al gejtagged? Ik hoor namelijk dat het bij sommigen echt 15-20 uur duurt om de NAND te dumpenVia LPT dan natuurlijk.
Kan je solderen, en heb je een PC met een LPT poort?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef Gupje het volgende:
Valt jtaggen ook een beetje te doen als je niet de volledige kennis hebt van hoe alles werkt?
Soldeerbout kan ik mee overleven en die poort bezit ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je solderen, en heb je een PC met een LPT poort?
nodig, maar m'n Xbox is er niet goed voor. Ik dacht namelijk dat dit gewoon legaal kon (Games op HDD installeren, bevestigen dat je cd hebt en spelen zonder cd.). Nu worden LAN party's een stuk lastiger omdat iedereen een exemplaar van het spel moet hebben.quote:NXE2GOD - Installeer je games (backup én orrigineel) op de HD via de normale methode en na het opstarten van dit programma kun je ze opstarten zonder dvd in de drive.
Het zijn geen filantropen hoor bij MSquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:44 schreef Dynd het volgende:
Ik dacht namelijk dat dit gewoon legaal kon (Games op HDD installeren, bevestigen dat je cd hebt en spelen zonder cd.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |