quote:
Ben jij ineens de officiele penisbaardwoordvoerder geworden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JaDat heeft ie. Ik weet zelfs welke
Niet officieel. Maar ik wist gewoon van tevoren dat hij niet de waarheid ging sprekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben jij ineens de officiele penisbaardwoordvoerder geworden?
HlJ lS PENlSSNOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben jij ineens de officiele penisbaardwoordvoerder geworden?
OMG OMG JóUww HUM0R hahahahahahahahahahahahahahhaha zóóóó grappig huuuuuhhuuuuuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:54 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
HlJ lS PENlSSNOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:54 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
HlJ lS PENlSSNOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Haha die had ik nog niet gezienquote:
HAHAHA inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moest opeens grinniken omdat ik
[..]
in combinatie met de gebruikersnaam zag.
Leuke grapquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:20 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Sorry, lk ben nlet zo plenter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
En maar snel veranderen he! ik had het wel gezienquote:
Toch niet heel origineel meer als meerdere mensen dezelfde grap al (beter) hebben gemaakt he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:27 schreef laforest het volgende:
Ik woon in Ierland en ik leer hier ook.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:39 schreef banapples het volgende:
Ieren leren IersZo zo, wat een vertrouwen in de mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja ik wou gewoon ff kwijt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Nezz het volgende:
[..]
Toch niet heel origineel meer als meerdere mensen dezelfde grap al (beter) hebben gemaakt he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |