Ik heb het al eens overleefd, dus ik heb hoop op wederom een goede afloop.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaik wil soep met de lunch, en de uiensoep is echt vies!
Ik ook! Mijn wekker loopt dagelijks om zeven uur af. Pff. Met het gevolg dat ik in het weekend (wanneer ik wel uit kan slapen) ook vaak erg vroeg wakker ben... (of ik moet twee flessen wijn leeg gezopen hebben, dan wil het nog wel eens wat langer duren voordat ik ontwaak, hihi)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:06 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen. Wat een nachtbrakers hier! Ik lag allang op 1 oor toen
quote:
Wensen zijn goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Tis ook niet dat ik denk dat ik alles kan zien hoor in mijn leven maar goed, een mens moet wensen hebben he?
Coolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef Mirjam het volgende:
hallo
ik sta al 2 maanden op de wachtlijst voor een zenuwblokkade (lang verhaal) en zou pas in februari aan de beurt izjn.
heb net gebeld met het ziekenhuis, nu kan ik as maandag al terecht
*nagelbijt*
jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
(nou ja al, wachtlijsten zijn natuurlijk te dom voor woorden)...
zeker weten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
snap ik, t lijkt mij ook best eng maar goed; als het werkt zou het fantastisch zijn natuurlijk
dat ga ik straks eens even geod lezen, hihiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Mirjam, wat fijn, zeg! Wat houdt zo'n behandeling in, hoe gaat dat? Wel spannend, ook.
Oh brrr, pijnlijk zeg! Maar ze zouden het vast niet doen als ze dachten dat het niet zou helpenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat ga ik straks eens even geod lezen, hihi
weet de grote lijnen wel, maar niet precies hoe/wat
het is in ieder geval ee injectie rechtstreeks in je zenuw
eens met die meneer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
CF ik wil dat jij en Los ook naar de High Tea komen
Er zijn altijd wel laatste moment afhakers.quote:
Fijn te horenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ja, zo z'n gangetje! We zijn allebei vrij druk met werk enzo. Hebben onze weekends echt nodig voor leuke dingen/niksen/koken enzo. Maar het gaat eigenlijk wel goedHoe is 't met jullie kleinzoon? Zie je hem vaak?
't Is ook zowat om je agenda daarvoor open te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel laatste moment afhakers.
Ik denk daarom ook dat je het niet nog groter moet willen maken en verhuizen naar het restaurant bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
tis idd wel een grote meet gewordenvond ik ook al... (zat er al een beetje te pruttelen erover tegen de mr
)
klopt iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook dat je het niet nog groter moet willen maken en verhuizen naar het restaurant bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook dat je het niet nog groter moet willen maken en verhuizen naar het restaurant bijvoorbeeld.
Ja, ze is natuurlijk nog maar net bevallenquote:@CF, schdochter haar contract werd niet verlengd bij AH, 2 dagen voor ze met zwschapsverlof ging ze krijgt uitbetaald tot eind maart dus voor die tijd moet ze zorgen dat ze nieuw werk heeft gevonden, maar laat dat maar aan haar over, dat gaat haar gewoon lukkenZe heeft ook al opvang op het oog, het is een regeltante hoor
Mensen meten mij altijd klein.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt iddmaar bij mij is het wel zo, hoe meer namen, des te verlegener word ik
ben meer een kleine meetmens, als ik al een meetmens ben
quote:Ja...dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zo heb ik twee vrouwelijke collega's die respectievelijk Martijn en Johnny heten. Hoe verzin je het als ouder! Ik blij met twee mannen in de organisatie (want bibliotheekwereld is alleen maar vrouw over het algemeen), maar neeeheee, het waren ook vrouwen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
Een docent heet Hanne van voren, kortom ik dacht dat het een vrouw was. Zijn er dus ook mannen die Hanne heten. Kortom de aanhef in de eerste mail was mevrouw ipv meneer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Tezz het volgende:
Zo heb ik twee vrouwelijke collega's die respectievelijk Martijn en Johnny heten. Hoe verzin je het als ouder! Ik blij met twee mannen in de organisatie (want bibliotheekwereld is alleen maar vrouw over het algemeen), maar neeeheee, het waren ook vrouwen..
Ohhhh klinkt bekend, en samen met de conflicten kwam toen ook het grote genieten dat je aan elkaar 'gewaagd' bentquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb graag dat dingen op mijn manier gebeuren en mijn ex deed altijd braaf alles zoals ik het wilde
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boodschappies gedaan, wat een heerlijk weertje en niet meer glad.
Ach, ik vind dit ook wel weer wat hebben! Lekker binnen met een haardvuurtje aan, heerlijk! En dan verlang ik ook niet zo naar 'buiten' als ik op mijn werk zit en uit het raam kijk, haha!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil gewoon helder koud winterweer en een witte omgeving in plaats van die deprimerende grauwe zooi nu.
Ik hou wel van elk weertype en de seizoensverschillen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ik wil gewoon helder koud winterweer en een witte omgeving in plaats van die deprimerende grauwe zooi nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef Bluezz het volgende:
ha, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |