Mwoah. Live heeft Ferman echt goed Engels gezongen. Ik vind het Engelse ook wel wat hebben, maar dit nummer is.. anders dan ik gewend ben van MaNga.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
vind het eigenlijk in het Turks beter
Hopelijk in het finale veel beter terwijl dit al goed wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mwoah. Live heeft Ferman echt goed Engels gezongen. Ik vind het Engelse ook wel wat hebben, maar dit nummer is.. anders dan ik gewend ben van MaNga.
quote:
Ik zit niet 24/7 achter fok, geri zekali.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
24/7 achter fok als mijn zus... en nog steeds kennen jullie elkaar niet
. geef me een dag en je weet alles over mij
laten we het leuk houdenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 achter fok, geri zekali.En ik volg niet iedere reactie die Ayca plaatst.
Zelfs Duitsland gaf maar 10 punten. Ik bedoel maar.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Tweede.
Oh en dude, 12 punten van Kroatië. Wtf was dat.![]()
![]()
Het is eigenlijk 12 punten maar dat word 10 door de juryquote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs Duitsland gaf maar 10 punten. Ik bedoel maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |