leuuuuukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dinsdag helpen met de opendag op school
Wat doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Beetje demo geven over een klein netwerkjequote:
Lijkt me niet dat hij nog op de middelbare school zit.quote:
op m'n bordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter, ben je skippy nog tegengekomen?
quote:
Mwah als je een opleiding kiest die past bij die je nu doet niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, is wat te hoog voor me denk ik.
Ik word kraanmachinist en mag de 1e steen omgooien van de Almelo Dome in 2036.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik mag de 1e steen leggen van de Almelo Dome. Nieuwe thuishaven van Heracles Almelo![]()
In het jaar 2035
het is heel makkelijk, hij heet marko, komt uit almelo, dan kan het toch haast niet anders?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja want iedereen die geen HBO doet wordt bouwvakker?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is heel makkelijk, hij heet marko, komt uit almelo, dan kan het toch haast niet anders?
Da's maandag toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja want iedereen die geen HBO doet wordt bouwvakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |