ik moet echt afvallenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Na, en met een beetje mazzel kan je die taart zo de vriezer in mikken in stukken.
En kom aan, net alsof jij die taart dan zelf niet de volgende dag nog wel ff wegwerkt als ontbijt of zo
Dat doe je maar na je verjaardag...quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe je maar na je verjaardag...
Of ga mee naar DTH zaterdag en neem de restjes mee!![]()
quote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef Morretje het volgende:
Gefeliciteerd Q'tje, met deze prachtige leeftijd!
(ook al vind je dat zelf niet)
![]()
Goedemorgen
Hm, ikke wel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
ik kan niet op facebook komen...
ik nu ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ikke wel!
Ik heb een stier geadopteerd!
Ja, ik heb nog meer vriendjes gevonden, en 1 daarvan had een loslopende stier.. Net zo als de pinguin denk ik?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog meer vriendjes gevonden, en 1 daarvan had een loslopende stier.. Net zo als de pinguin denk ik?
Geen Fokvriendjes hoor, maar blijkbaar hebben meer mensen die ik ken FB..quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon vindt Chico wel een lekker kussentje
oh... maar ik wil juist fok en mn normale leven gescheiden houden...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geen Fokvriendjes hoor, maar blijkbaar hebben meer mensen die ik ken FB..
Oh jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
oh... maar ik wil juist fok en mn normale leven gescheiden houden...
quote:
Oh neuh, al mijn echte vriendjes kennen mijn nick ook wel, en mijn fokvriendjes alleen maar mijn nick. Best of both denk ik dan maar!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
oh... maar ik wil juist fok en mn normale leven gescheiden houden...
Sjon is echt heerlijk chill jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh neuh, al mijn echte vriendjes kennen mijn nick ook wel, en mijn fokvriendjes alleen maar mijn nick. Best of both denk ik dan maar!![]()
Sjon is echt een lekker ding, of niet oh-oh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |