quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIJ BRUUT
Het is maar goed dat MrSubtle er niet is![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow dear. Dan voel je je vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik hoop maar dat ie niet terugleestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
JIJ BRUUT
Het is maar goed dat MrSubtle er niet is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ie niet terugleest![]()
Vroeger verzamelde ik ook aangereden dooie vogels om ze achter de garage te begraven.
Van Tante (ja, die idd) kreeg ik dan een plastic zak om de vogel in te doen.
Ik kon alleen nog niet zo heel diep graven, dus achter de garage zag je overal aarde met stukjes vogel/plastic zak er boven uit.
Paps en Mams waren Not Amused toen ze ontdekten wat ik toch altijd achter die garage moest en volgens mij heeft Tante ook op haar flikker gehad
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Ing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik logeerde ooit bij familie op de boerderij. Oom en tante moesten even weg en wij gingen buiten spelen. Bleek een koe op punt van bevallen te staan, dus wij gingen in de wei zitten om te kijken hoe dat ging. Ging ik recht in een koeievlaai zitten.![]()
![]()
Ook mijn manier van wei doorkruisen beviel me niet echt... pak nooooooit met je volle hand schrikdraad vast!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dat speelt Farmvillequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
Ik logeerde ooit bij familie op de boerderij. Oom en tante moesten even weg en wij gingen buiten spelen. Bleek een koe op punt van bevallen te staan, dus wij gingen in de wei zitten om te kijken hoe dat ging. Ging ik recht in een koeievlaai zitten.![]()
![]()
Ook mijn manier van wei doorkruisen beviel me niet echt... pak nooooooit met je volle hand schrikdraad vast!![]()
![]()
![]()
Na jaaaaren ga ik kijken of ik toch boerderijskills heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat speelt Farmville![]()
Nok, over Tante kun je een boek schrijven, echt waar
joh ben blij dat er geen foto's bij zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
WAAROM KLIK IK TEGEN BETER WETEN IN OP AL DIE SPOILERS TERWIJL IK ZIT TE ETEN??????????????????
kneusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
WAAROM KLIK IK TEGEN BETER WETEN IN OP AL DIE SPOILERS TERWIJL IK ZIT TE ETEN??????????????????
Kuthoerrrrrrrrr, had je post?quote:
Godverdegloeiendequote:
hoelaat heb je het op de post gedaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb me dit keer qua obsceniteiten beperkt tot in de kaart, de envelop is netjes, dus t kan niet aan het gekuthoer liggen
Ouderdombultjes, heeft Othello hier ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe oud is hij nu?
Whoopie heeft het ook, dat zijn echt vleesbultjes losse flubbers.
waarom moet die weg?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Omg Bil liep net echt te krijsen van ellende, we dachten echt dat ie een poot gebroken had of zo.
Hijs boos, die pup moet weg
Die klotepup ligt nou bij zijn Chico in zijn mandjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die klotepup ligt nou bij zijn Chico in zijn mandje![]()
Ik mocht m niet meer aanraken of niks, hij wierp zich overdramatisch bij mn collega in de nek.
Zou ik ook doen, jij vieze vuile verraaier die vreemd volluk in huis brengt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die klotepup ligt nou bij zijn Chico in zijn mandje![]()
Ik mocht m niet meer aanraken of niks, hij wierp zich overdramatisch bij mn collega in de nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |