Ik heb zo'n hekel aan Coldplay.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef leukvoorlater het volgende:
[ afbeelding ]
Kraftwerk![]()
Was net naar Minimum Maximum aan het luisteren.
Zo'n optreden lijkt me wel saaiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:43 schreef Lone_Gunman het volgende:
Hey cool, ook hier een Kraftwerk-topic![]()
![]()
Dan heb je het vet misquote:
De Tour de France soundtracks die in 2003 zijn uitgebracht vinden hun oorsprong in de jaren 80. Eigenlijk had hij al rond 1983 uitgebracht moeten worden als ik me niet vergis maar het project werd in de ijskast gezet mede omdat Ralf een akelig fietsongeluk kreeg waardoor hij in coma belandde. Een andere reden is dat de techniek er nog niet klaar voor was. Wat ook een reden was, het feit dat alleen Ralf enthousiast was voor een album wat draait om fietsen. Uiteindelijk is het project in 2003 afgerond.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:46 schreef Paul het volgende:
Die oude Tour de France is ook mooi
Maar waarom hebben ze 2 gemacht?
Best jammer dat je deze schijnvertoning neer zet in de OP. Dit is een van weinige keren dat ze playbacken. Ze vonden het zelf ook verschrikkelijk. Post dan deze:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:25 schreef Paul het volgende:
Laten we hier oldstylo genieten van de synthesizerklanken van Kraftwerk
Huh zijn er meer Tour de France liedjes dan 2 ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:52 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
De Tour de France soundtracks die in 2003 zijn uitgebracht vinden hun oorsprong in de jaren 80. Eigenlijk had hij al rond 1983 uitgebracht moeten worden als ik me niet vergis maar het project werd in de ijskast gezet mede omdat Ralf een akelig fietsongeluk kreeg waardoor hij in coma belandde. Een andere reden is dat de techniek er nog niet klaar voor was. Wat ook een reden was, het feit dat alleen Ralf enthousiast was voor een album wat draait om fietsen. Uiteindelijk is het project in 2003 afgerond.
Ze doen zo grappig bij dat optredenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:58 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Best jammer dat je deze schijnvertoning neer zet in de OP. Dit is een van weinige keren dat ze playbacken. Ze vonden het zelf ook verschrikkelijk. Post dan deze:
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Joy_Division het volgende:
Popcorn?!
In het album van 2003 zijn er in totaal 4 nummers die zo heten, je moet het wel zien als 1 geheel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh zijn er meer Tour de France liedjes dan 2 ?
thx voor de info bro
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:01 schreef Paul het volgende:
10 jaar terug dacht ik dat ook hoor
Omdat overal op internet staat : kraftwerk - popcorn
ja, maar ik heb equinox op plaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:04 schreef Paul het volgende:
Maarja ik kom ook wel zover met mijn Jean michel Jarre verzameling
Ik ook en Oxygenequote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar ik heb equinox op plaat.
nou jij weer.
Ook niet helemaal:quote:
Ok, ik weet ook niet allesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:08 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Ook niet helemaal:
Het origineel is van Gershon Kingsley uit 1969 met hier het meesterwerk:
Voor jouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar ik heb equinox op plaat.
nou jij weer.
hij wil niet laden op m'n iefoon.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:18 schreef timbob het volgende:
[..]
hij wil niet laden op m'n iefoon.
maar ik kijk 'm morgen wel even