Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee, ben ik afgelopen 2 dagen al geweest!quote:
HOAXquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ben ik afgelopen 2 dagen al geweest!
Ik heb die 'chick' nog steeds niet gezien.. Steeds 3 lelijke chinezen
quote:
Weltrusten dan maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohwwwww okay dan kan ik rustig gaan slapen
jij krijgt n mcflurry van mij, als marko dat goed vindquote:
Ik heb anders een zwak voor roodharigenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
Rood haar is lelijk bij vrouwenHelemaal als het geverfd is.
\m/quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
At the center of the darkest woods of Twente
Wanneer werkt ze dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
HOAX
want hij is maandags niet open
zo'n blonde is dat, nog vrij jong
Mooi feurn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgen maar eens een stuk met de motor weg
danku!!!quote:
zo val ik toch nooit 5kg af manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij krijgt n mcflurry van mij, als marko dat goed vind
Roodharige meisjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb anders een zwak voor roodharigen
Polonaise!quote:
gelukkig dat je niet op de meet was danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik niet. Doe mij maar blondines of brunettes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
soms zondags, of als het druk is, maar wij gaan vaak op rare tijdstippen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wanneer werkt ze dan?
Ben er zondag idd voor het laatst geweest.. Vandaag niks gegeten, alleen gehaktballen net
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
gelukkig dat je niet op de meet was dan
Prop een gezwel in je keel, dan lukt het welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo val ik toch nooit 5kg af man
Is volgens mij ook niet nodig, en anders weet ik nog wel n goeie manier!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
danku!!!
[..]
zo val ik toch nooit 5kg af man
JOAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral in tweelingvorm zeker
Die speciaal daar is zo master!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Prop een gezwel in je keel, dan lukt het wel
quote:
Blondinges zijn ook goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Doe mij maar blondines of brunettes.
blondjes zijn t geilst, maar ook t felst. Hoorde vandaag op de radio dat dat via onderzoek bewezen isquote:
Ik had gister om extra kruiden op de patat gevraagd, booooh zo lekker!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die speciaal daar is zo master!
Dat stond er helemaal niet, retenjong!quote:
Jawelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet, retenjong!
Ja, dat krijg je ook wel bewezen als je de dames van Playboy mansion neemtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
blondjes zijn t geilst, maar ook t felst. Hoorde vandaag op de radio dat dat via onderzoek bewezen is
vanmorgen gehoord bij giel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ook wel bewezen als je de dames van Playboy mansion neemt
Nee, gekheid. Is dat serieus zo? Want dan ga ik mijn haar verven.
Ik vind je zo wel oké hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ook wel bewezen als je de dames van Playboy mansion neemt
Nee, gekheid. Is dat serieus zo? Want dan ga ik mijn haar verven.
Ook hoe die die kruiden erover heen gooit, lig iedere keer weer in een deuk. En dan dat blonde mokkeltje beetje lachen en durft mij niet aan te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik had gister om extra kruiden op de patat gevraagd, booooh zo lekker!
Je moet echt eens laten weten als ze aan het werk is!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ook hoe die die kruiden erover heen gooit, lig iedere keer weer in een deuk. En dan dat blonde mokkeltje beetje lachen en durft mij niet aan te kijken
sander heeft sjans....fietfiewwwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ook hoe die die kruiden erover heen gooit, lig iedere keer weer in een deuk. En dan dat blonde mokkeltje beetje lachen en durft mij niet aan te kijken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
Sander en blond mokkeltje were sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Redbaron het volgende:
waar is die gitaarhomo nou die zo graag wou spammen?
Zeker, maar ik ben dan ook weer zo'n sjappie dat ik niets zeg!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je moet echt eens laten weten als ze aan het werk is!
Waarom niet? Ze bijt vast niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ben dan ook weer zo'n sjappie dat ik niets zeg!
HEHE BASJE FF VAN SAN AFBLIJVEN HEquote:
Jannes? Bah.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
donderstraal op met dat kattegejank!
Jannes
er is genoeg voor iedereen....lalalaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
HEHE BASJE FF VAN SAN AFBLIJVEN HE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Redbaron het volgende:
waar is die gitaarhomo nou die zo graag wou spammen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:34 schreef Redbaron het volgende:
ik heb spierpijn van t hakkuh zaterdag
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
51. 113 Drizzt_DoUrden
53. 112 -_Guitarist_-
Kutjustin
Jij faalt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
51. 113 Drizzt_DoUrden
53. 112 -_Guitarist_-
Kutjustin
Stevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef STTSJT het volgende:
Ik kijk ook weer eens op t forum en is t topic al weer vol
Stelletje spammers
Denk dat deze toepassenlijker is :quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]__________________________________
Ja, dat moet je in een sollicitatiebrief niet doen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ochja, die ene letter.
maar speciaal voor jou:
Toepasselijker
uh niet boeiend?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, vanavond als het goed is PSV op #1 in de Eredivisie
Kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat moet je in een sollicitatiebrief niet doen he
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:44 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt
Zou me een goeie grap zijn als je t doet
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er gaat niets boven kroegmuziek...
Ligt eraan, bij de Mc zouden ze je aannemen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:46 schreef Redbaron het volgende:
weet je iig zeker dat je die baan niet krijgt
kan je oa marko vergezellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt eraan, bij de Mc zouden ze je aannemen hoor
maakt ja niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, zo'n tentamenweek is funest voor je slaapritme. Ik hoef er pas om 11:00 uit, dus ik blijf weer veel te lang online
Sanquote:
dat dacht ikquote:
quote:
HA HAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kwam ik vanmorgen op school: "Welk vak hebben we eigenlijk?"
Lui echt kijken van:
Kom je dan zo weinig op school?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kwam ik vanmorgen op school: "Welk vak hebben we eigenlijk?"
Lui echt kijken van:
Hoe is het in limburg?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De geit is gemolken!!
Ik herhaal:
De geit is gemolken!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:53 schreef Kreator het volgende:
Nog eentje dan, voor de acdc liefhebbers.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk jij bij boerenkool aan mij?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet ik nietdacht sowieso al aan jou
2005 al, nooit gewetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch al een jaar ofzo dood?
quote:
Ooh, zo lang alweer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
2005 al, nooit geweten, echt jammer
Grondleggers.quote:
Ja, verspreid over 3 wekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, waarom? Heb je ook toetsen enzo?
Aardige drumpartijquote:
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet ik nietdacht sowieso al aan jou
Weekendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:58 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, verspreid over 3 weken![]()
Maar... bijna weekendhihi
Neem mij eens een keer mee danquote:
Nee, Heracles speelt een heel ander spel dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem mij eens een keer mee danZolang het geen echt voetbal voetbal is kan ik het nog volgen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:58 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, verspreid over 3 weken![]()
Maar... bijna weekendhihi
Heanige dingen jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef STTSJT het volgende:
Wens jullie allen een goede nacht, ik ga![]()
OMGquote:
Kalm aan gozer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef STTSJT het volgende:
Wens jullie allen een goede nacht, ik ga![]()
Oke afgesprokenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem mij eens een keer mee danZolang het geen echt voetbal voetbal is kan ik het nog volgen
Omdat je nog een keer mee achterop de motor moet!quote:
quote:
Soulfly, dat is lang geleden.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Omdat je nog een keer mee achterop de motor moet!
Rammstein - Wiener Blut \m/quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
godsmack - i stand alone!, nog live gezien
Waar gaan we dan heen?quote:
Oude werk is beter.quote:
Ja klopt, maar toch heeft dat nieuwe album meer dan Rosenrot en Reise, Reise.quote:
Oh, da's wel een goed idee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar Heracles![]()
je mag haar afleveren
Als ik dan naar het voetbal moet, dan op z'n minst in stijlquote:
Op de motorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dan naar het voetbal moet, dan op z'n minst in stijl
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar Heracles![]()
je mag haar afleveren
Heb cd's van allemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sander, wat vind je van bands als Creed, Staind en Seether?
In Nederland mag je een mening hebben zegt menquote:
Maar ze zijn cool hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb cd's van allemaal, creed enzo luisterde ik vroeger veel, net als coal chamber enzo, soulfly, dat soort dingen
heersch!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb cd's van allemaal, creed enzo luisterde ik vroeger veel, net als coal chamber enzo, soulfly, dat soort dingen
Jovink enzo is ook wel oké hoor, en ac/dc, ook cd's van.quote:
True. Maar hoe kan je een mening hebben over iets wat je niet kent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Nederland mag je een mening hebben zegt men
Wie zegt dat ik ze niet kenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True. Maar hoe kan je een mening hebben over iets wat je niet kent?
Scar symmetry is ook goed. Luister laatste tijd veel van dat soort, ook wel cradle, maar ook sonic/kalmah/grave digger, van alles.quote:
Sonicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Scar symmetry is ook goed. Luister laatste tijd veel van dat soort, ook wel cradle, maar ook sonic/kalmah/grave digger, van alles.
Zullen wij op vakantie gaan naar n warm land?quote:
Iets beter lezenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zullen wij op vakantie gaan naar n warm land?
Blijf ff buiten staan, dit was gewoon een idee wat ik 2-en-een-halve minuut geleden kreeg.quote:
Ik ga al met Davidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zullen wij op vakantie gaan naar n warm land?
Had gekund hé?quote:
Ik was maar aan het auwehoerenquote:
In een land hier ver vandaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:17 schreef norich het volgende:
[..]
Gezellig kamperen in een klein tentje met z'n tweeën
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik was maar aan het auwehoeren, ik ga dit jaar helemaal niet naar n warm land
Gezellig, zonder stromend water, en 100 mr lopen naar de wc'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:17 schreef norich het volgende:
[..]
Gezellig kamperen in een klein tentje met z'n tweeën
Wanneer gaan we? Zo snel mogelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een land hier ver vandaan
Heel gezellig, zo leer je elkaar door en door kennenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gezellig, zonder stromend water, en 100 mr lopen naar de wc's
Nazi-muziek?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet aan nazi-muziek.
quote:
Ik weet nog mooie verhalen over skinsquote:
Skins. Lager opgeleid tuig bestaat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet nog mooie verhalen over skins
Slaap lekker alvast!quote:
Ajax-supporters.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Skins. Lager opgeleid tuig bestaat niet.
Iets met barkrukken, bloed en 10 ME busjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Skins. Lager opgeleid tuig bestaat niet.
Blegh. Ik hoop het bloed van die skins?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iets met barkrukken, bloed en 10 ME busjes.
Slaapze!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:22 schreef Redbaron het volgende:
ik doe de luiken ook dicht
tot morgen!
Trustenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:22 schreef Redbaron het volgende:
ik doe de luiken ook dicht
tot morgen!
Mwah, waarschijnlijk wel, ik blijf daar niet bij staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blegh. Ik hoop het bloed van die skins?
het 2equote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je bent te laat, of te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |