Zou mooi zijn, Eb dat laatste zeker..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Kreator het volgende:
Overigens zou ik serieus dan maar gewoon een fuckbuddy zoeken. Dat is als vrouw echt niet moeilijk. Iemand waarmee het een beetje klikt, maar waarvan je beide weet dat het geen relatie wordt.
Dan ben je van je frustraties af en kun je gewoon lekker doorademen zonder de hele dag aan pé-nis te denken. En dan vind je spontaan ineens weer iemand die wel leuk is en dan ga je trouwen en oud worden met sex en humor.
Ofzo. Of niet.
Dit zei ik ook al.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Kreator het volgende:
Overigens zou ik serieus dan maar gewoon een fuckbuddy zoeken. Dat is als vrouw echt niet moeilijk. Iemand waarmee het een beetje klikt, maar waarvan je beide weet dat het geen relatie wordt.
Dan ben je van je frustraties af en kun je gewoon lekker doorademen zonder de hele dag aan pé-nis te denken. En dan vind je spontaan ineens weer iemand die wel leuk is en dan ga je trouwen en oud worden met sex en humor.
Ofzo. Of niet.
Maar ook een fuckbuddy moet te vertrouwen zijn... Waar vind je die??quote:
Post een week op fok. Ergens een foto, even in singles, laat een hint vallen. Zoek er 1 uit uit die duizenden aanbiedingen, ga er wat mee drinken. Dump de nerd, ga met de barman mee naar huis en laat je gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ook een fuckbuddy moet te vertrouwen zijn... Waar vind je die??
En het leuke is, veel fuckbuddy's gaan uiteindelijk verder in een vaste relatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Kreator het volgende:
Overigens zou ik serieus dan maar gewoon een fuckbuddy zoeken.
Nog voorwaardelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat is ook maar hoe je het bekijkt.
hoeveel partners heb je eigenlijk gehad? Of ben je nog erg jong? Je komt een beetje groen over op mannengebied..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ook een fuckbuddy moet te vertrouwen zijn... Waar vind je die??
Ik dacht echt even dat je geen kloon was...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief.. Thanx.. Vrees echter dat het masturberen achter de pc blijft..
Of ik nu wel groen zou zijn of niet: HOE vind je een betrouwbare???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog voorwaardelijk?![]()
[..]
hoeveel partners heb je eigenlijk gehad? Of ben je nog erg jong? Je komt een beetje groen over op mannengebied..![]()
En inderdaad, een simpele fuckbuddy. Relaxed, simpel, duidelijk. Dumpen zodra er gevoel bij komt kijken en geen koetjes en kalfjes bullshit eromheen.
Goed, tot zover de geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief.. Thanx.. Vrees echter dat het masturberen achter de pc blijft..
En omdat ik een beetje een schijtlaars ben qua seks wel??? Dank je...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat je geen kloon was....
Nee, een kloon is een nepaccount van iemand die hier al is, om een beetje te rellen. Daar leek het op, maar volgens Ado ben je dat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
En omdast een beetje een schijtlaars ben qua seks wel??? Dank je...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Goed, tot zover de geloofwaardigheid
Nieuw boekproject? Dagboek van een gefrustreerde muurbloem
Steek er tijd in. Ga eerst een tijdje chatten/mailen/pm/msn. Dán als het goed voelt ontmoeten in een kroeg. En als het dan nog steeds leuk is, ga je los.quote:
Nee, ik ben dat niet en stom genoeg om meningen te vragen en me dus bloot te stellen aan veel "kritiek"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, een kloon is een nepaccount van iemand die hier al is, om een beetje te rellen. Daar leek het op, maar volgens Ado ben je dat niet..
Game on!
Waar kom je vandaan?
Hahahah, goede vraag.. Ik ben beide in 1.. Maar meer de stuud met een mening dan een supergwil wijf vrees ik.. Al ben ik zeker niet onaantrekkelijjk weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Praat je er met vriendinnen over? Wel eens overwogen om een profiel aan te maken op een site als adultmatch.nl ?
Je vraagt om tips, maar bent wel wat summier met informatie. Wat voor type ben je? Een afwachtend universitair studentikoos achtig meisje, wat de hele dag in de boeken zit en al studerend in het Vondelpark of op de Oude Markt al die lekkere kerels voorbij ziet komen en ook een hapje wil of juist een extravert persoon die wel uitbundig leeft?
Hoezo zonder ballen?? (om over de rest nogt maar ff te zwijgen)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:14 schreef Slaif het volgende:
Je bent dus een eigengereid meisje met een grote bek zonder ballen. Die bang is een slet gevonden te worden (en die wereld niet kent), maar het eigenlijk wel graag wil.
Omdat ik het vermoeden heb dat je het (de tips in dit topic opvolgen) niet durft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo zonder ballen?? (om over de rest nogt maar ff te zwijgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |