abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 22:59:15 #1
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_76990979
Hier aangeboden gezien wij waarschijnlijk dit jaar niet weg gaan.

OAD waardecheque t.w.v. 50 euro.

Vraagprijs 35 euro.

Voorwaarden van de cheque

* Actiecode vereist (wordt door mij meegezonden)
* Boekingsdatum moet voor 31-03-2010
* Alleen geldig op een OAD reis t/m 31-10-2010
* Geeft recht op 50 euro korting op een OAD reis
* Kan ingewisseld worden bij ANVR OAD reisadviseur of www.oad.nl
* Minimale reissom dient 500 euro te zijn
* Niet inwisselbaar
* Bij Boeking dient de originele bon ingeleverd te worden.

Game on
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_77018954
Opgeschoond!
Powered by JanetjeŽ
pi_77044328
Schop
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
pi_77055821
Goeie handel als je deze kwijtraakt, heb je een gratis staatslot en 20 euri extra met je vraagprijs.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_77056626
ik dacht dat je dit soort advertenties alleen op marktplaats kon vinden; gratis producten tegen betaling aanbieden. Dit werkt toch niet op fok, er is altijd wel een fokker die weet dat je het gratis krijgt.

en er dan ook nog 35 euro voor vragen....
pi_77084427
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef sjors81 het volgende:
ik dacht dat je dit soort advertenties alleen op marktplaats kon vinden; gratis producten tegen betaling aanbieden. Dit werkt toch niet op fok, er is altijd wel een fokker die weet dat je het gratis krijgt.

en er dan ook nog 35 euro voor vragen....
'Gratis' je moet er namelijk wel automatisch voor gaan meespelen dus nee niet gratis. En zoals jij het brengt zou het dan dus ook niet werken met GSM's want die krijg je OOK gratis vaak bij een abbo en die worden ook verkocht toch.

Ik doe niets met de bon dus laten liggen is zonde. dan evt verkopen tegen een mindere waarde is een beter optie.

Donderdagkick
pi_77119740
Maximale prijs lijkt mij toch de prijs van een Staatslot..alles daarboven kan je beter het lot kopen, krijg je deze bon er mooi bij. Sommige verkopers..
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:34:09 #8
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_77154730
25 euro
pi_77155968
gast, ik kreeg deze bon bij een 1/5 lot wat erzo op stond was enkel het lotnummer te noteren en ik kreeg de korting.

en er stond niks over automatisch meespelen.

http://www.oad.nl/toon/info.html?info=voorwaarden_staatsloterij&context=staatsloterij
pi_77388914
Hey kijk een papiershredder.....deze mag dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')