Dat gore plaatje was een foutje omdat hotlinking niet toegestaan was. Daar heb ik sorry voor gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat denk je dat mn probleem is? Jouw tering gore plaatjes zijn mijn probleem en je debiele achterlijke opmerkingen zijn ook om van te huilen.
Reageer gewoon niet meer op mij joh, kwal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik begrijp dat je niets tegen ze hebt (dat had er ook niet bij gehoevenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die edit had niet gehoeven, had al door dat het een serieuze vraag was. Het zou kunnen, heb geen glazenbol (dit is niet om jouw vraag belachelijk te maken), maar alles kan. Liefst geen Marokkaan.Verder niets tegen ze.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vergeet die benen niet![]()
![]()
Serieus, die gast heeft echt zieke benen
Ja, ik wist het ook - ik had hem gewoon moeten negeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt Wik, ik wist gewoon dat je met zo'n foto ging komen. Je bent zo voorspelbaar.![]()
Is mijn humor dan zo voorspelbaar?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt Wik, ik wist gewoon dat je met zo'n foto ging komen. Je bent zó voorspelbaar.![]()
Mexicaanse vrouwen, wenkbrauwen en scheermesjesquote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt Wik, ik wist gewoon dat je met zo'n foto ging komen. Je bent zó voorspelbaar.![]()
'Zielige huppelkutje' kan tenminste wél fatsoenlijk Nederlands.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef Montelly het volgende:
Ok we houden ontopic...zielige huppelkutje is tenslotte 19...
Eerste plaatje was walgelijk, maar tweede plaatje had ik liever ook niet gezien. Goor vinden is subjectief. Ik ga ook klagen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat gore plaatje was een foutje omdat hotlinking niet toegestaan was. Daar heb ik sorry voor gezegd.
Voor de rest ben jij gewoon heel zielig een triestWie reageerde als laatste op mij opmerking achterlijk heks. Maak je opleiding nou maar af....
En permanent markersquote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mexicaanse vrouwen, wenkbrauwen en scheermesjes
Hey gast, even kappen nou ok?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef Montelly het volgende:
Ok we houden ontopic...zielige huppelkutje is tenslotte 19...
Je bent de Arabische vrouwen vergeten, je hebt dan geen enkel Arabische tv gezien. Tering he.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mexicaanse vrouwen, wenkbrauwen en scheermesjes
Dit is zoveeel ''quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat gore plaatje was een foutje omdat hotlinking niet toegestaan was. Daar heb ik sorry voor gezegd.
Voor de rest ben jij gewoon heel zielig een triestWie reageerde als laatste op mij opmerking achterlijk heks. Maak je opleiding nou maar af....
Dat zeg ik, voorspelbaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is mijn humor dan zo voorspelbaar?
Nee man, 1 Arabier op tv en ik moet hem schoonmakenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent de Arabische vrouwen vergeten, je hebt dan geen enkel Arabische tv gezien. Tering he.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent de Arabische vrouwen vergeten, je hebt dan geen enkel Arabische tv gezien. Tering he.
Andersom ken ik ze wel.. moslimman met niet-Turkse moslima.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp dat je niets tegen ze hebt (dat had er ook niet bij gehoeven). Maar komt het uberhaupt wel voor dat Turkse vrouwen met een niet-Turkse moslimman trouwen?
Geen probleemquote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey gast, even kappen nou ok?![]()
Ga nadia pm'en ofzo
Oh ja, die gaan vaak ook wel een stapje te ver wat betreft hun gezicht 'beautificeren'quote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
gefrustreerd klein meisje die om vroegere forumpjes jankt dat is pasquote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is zoveeel ''''
Dat ik gewoon keihard moet lachen![]()
Pissebed, houd gewoon je smoel je bent lachwekkend.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
gefrustreerd klein meisje dat om vroegere forumpjes jankt dat is pasen dan 10^24
Waar heb je me zien janken?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
gefrustreerd klein meisje die om vroegere forumpjes jankt dat is pasen dan 10^24
Zij reageert op mij terwijl ik haar niets heb misdaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is het zo moeilijk om NIET op elkaar te reageren?
Hè, nu doe ik het tochquote:Op maandag 18 januari 2010 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is het zo moeilijk om NIET op elkaar te reageren?
Ik ben nooit iets anders dan rustig geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:46 schreef o.us het volgende:
Ach jongens, doe normaal en luister hier naar
Ik word er in ieder geval rustig van.
Zo die was onverwachtquote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga je lichaam showen, dat is lekker om te zien.
Haar frustraties moeten nu eenmaal eruit. Het doet haar voor de rest niks hoor...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zij reageert op mij terwijl ik haar niets heb misdaan.
quote:
Het was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 18 januari 2010 22:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben nooit iets anders dan rustig geweest.
En wat een vreselijk nummer..![]()
Dit is mooi en rustigmakend hehe![]()
Moesten ze weer de Turk pakken?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zij reageert op mij terwijl ik haar niets heb misdaan.
Zo die combi had ik niet verwacht, klinkt goedquote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld
Dit maakt mij echt rustig
Ja was even weg, haal die quote van mij ook weg en het is nooit gebeurtdtdtquote:Op maandag 18 januari 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Het werd eindelijk 4 minuten rustig, ga jij het even weer opvoeren.
Dat is mn lievelingslied en die is al zó oud....quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo die combi had ik niet verwacht, klinkt goed
Super film, pas geleden nog zitten kijken in 1080p jwtzquote:
Nooit gehoordquote:Op maandag 18 januari 2010 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mn lievelingslied en die is al zó oud....
Wel leuk dat jij hem ook goed vindt klinken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld
Dit maakt mij echt rustig
Ja, ik verbeterde alleen maar Montelly's post, er stond meisje die.. ik maakte er meisje dat van. Tss, die Marokkanen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moesten ze weer de Turk pakken?
Ja dat zag ik achteraf ookquote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik verbeterde alleen maar Montelly's post, er stond meisje die.. ik maakte er meisje dat van. Tss, die Marokkanen.
Hij bestaat al een tijdje en de vid laat weer de charmes van de Maghrebijnse cultuur zien. Prachtige videoclip.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo die combi had ik niet verwacht, klinkt goed
Zeker!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij bestaat al een tijdje en de vid laat weer de charmes van de Maghrebijnse cultuur zien. Prachtige videoclip.
Dit jaar? Misschien in de lente maar in de zomer totaaaaaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb weer zin in Marokko hehe
Heb je in de zomer geen zin in Maroc?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit jaar? Misschien in de lente maar in de zomer totaaaaaal niet.
Toeristenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je in de zomer geen zin in Maroc?Hoezo niet?
Ramadan. In de zomer. In Marokko.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je in de zomer geen zin in Maroc?Hoezo niet?
Ramadan is pas eind augustus man.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ramadan. In de zomer. In Marokko.
Dan valt er overdag (meer dan de helft van de dag) niets te doen.
Zij zingt ook dit nummer:quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind dit trouwens ook wel een leuk lied, behoorlijk oud trouwens.
Wanneer precies?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ramadan is pas eind augustus man.
Ojaaaa duhquote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ramadan. In de zomer. In Marokko.
Dan valt er overdag (meer dan de helft van de dag) niets te doen.
In je overall en klompenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet overal![]()
Ergens op t platteland kan t ook leuk zijn haha
Wij hebben een huis op het platteland (en een in de stad) en ik moet zeggen dat het platteland erg fijn kan zijn.quote:
Volgens mij is het elke dag een gekkenhuis in de stad en vies heet of niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij hebben een huis op het platteland (en een in de stad) en ik moet zeggen dat het platteland erg fijn kan zijn.
Geloof me, heb het vorige zomer meegemaakt. Het was me toch een (negatieve) ervaring.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ojaaaa duh![]()
11 augustus tot 9 september zie ik net![]()
Wel vet om dat daar mee te maken..maar dan eerst 2 weken ervoor genieten van de zon![]()
![]()
Ik moet eerst maar es school op orde krijgen voordat ik aan vakantie denk heehhe
Ik krijg een deja vu? Dit had je gepost toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, heb het vorige zomer meegemaakt. Het was me toch een (negatieve) ervaring.Al bloeide het stadsleven zich explosief na de iftar.
De stad is gewoon heel druk en lawaaierig. Is ook wel gezellig hoor, maar niet de hele vakantie door.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij is het elke dag een gekkenhuis in de stad en vies heet of niet?![]()
Steden moet je trouwens sowieso niet opzoeken in de zomer![]()
Tozz, doe maar luxe.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij hebben een huis op het platteland (en een in de stad) en ik moet zeggen dat het platteland erg fijn kan zijn.
Nee daarom, leuk voor 2 of 3 daagjes, beetje sightseeing, familie misschien, maar daarna gewoon naar strand, natuur, relaxed, rustquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De stad is gewoon heel druk en lawaaierig. Is ook wel gezellig hoor, maar niet de hele vakantie door.
Mn moeder zegt dat Ramadan daar juist heel gezellig isquote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, heb het vorige zomer meegemaakt. Het was me toch een (negatieve) ervaring.Al bloeide het stadsleven zich explosief na de iftar.
Het platteland is wel eng..die verhalen die je altijd te horen krijgt daar hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Avondverhaaltjequote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het platteland is wel eng..die verhalen die je altijd te horen krijgt daar haha
Nou, er gebeurt vrij weinig.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het platteland is wel eng..die verhalen die je altijd te horen krijgt daar haha
Een kartonnen doos ja, dat is mijn tweede huis. Dat is wat anders dan een écht tweede huisquote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof jij geen kartonnen doos met jouw zooi in Egypte hebt staan
Ik hou er niet van als ik de lapo heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg een deja vu? Dit had je gepost toch?
's Avonds wel ja. Dan lijdt niemand honger meer en gaan ze massaal naar de café's.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn moeder zegt dat Ramadan daar juist heel gezellig is
Tozz, doe nog maar luxer.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
Uitzicht vanaf het dakterras:
[ afbeelding ]
Mutant01 ziet zijn doos opeens heel andersquote:Op maandag 18 januari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een kartonnen doos ja, dat is mijn tweede huis. Dat is wat anders dan een écht tweede huis.
Ik blijf het maar hypocriet vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef o.us het volgende:
's Avonds wel ja. Dan lijdt niemand honger meer en gaan ze massaal naar de café's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |