Nee, wanneer het in brand gestoken is, is dit een ..../ lijkt dit op een..... En daar moet af- voorquote:
quote:
En verder?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef Robbiev85 het volgende:
propanol, butanol, pentanol, hexanol, heptanol, octanol, nonanol, decanol
Nog nooit van gehoord, kijk we leren bijquote:
chemiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:02 schreef Robbiev85 het volgende:
elf weet ik niet meer uit mijn hoofd op dit moment
en de 1- voor de meest standaard alcoholen, gewoon op het eerste koolstofatoom, 2-, 3- enzo verder is ook natuurlijk goed
Buis van Eustachius?quote:
banaantjeEE +1quote:
+1 PRquote:
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Steve Irwin
Buiten het feit dat ze een koe en kip als kinderen hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:39 schreef Yankee het volgende:
Mama had a chicken, Mama had a cow, Dad was proud, he didn't care how
Een spoof op de Tom en Jerry tekenfilms waarin je alleen de benen van de mensen ziet.quote:
Dat ja. En verder heten ze Mom en Dad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef ScottTracy het volgende:
Die hebben geen bovenkant
Helemaal geen hoofd.quote:
Je moet het gezien hebben denk ik.......quote:
Ik vond jouw antwoord op de vraag eigenlijk raarder, maar goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Rare vraag hoor, maar goed.
Toffe vraag juist!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Rare vraag hoor, maar goed.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
kutvraag, want ik wist het antwoord niet.
In de in de Rocky Mountains vinden ze dat wel normaal....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vond jouw antwoord op de vraag eigenlijk raarder, maar goed
ik wel maar ik was te laat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
kutvraag, want ik wist het antwoord niet.
Het is me wat, maar goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vond jouw antwoord op de vraag eigenlijk raarder, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |