Ik hoop ook Danny, de nakomeling van Herman Hogendoorn, Frits van Houten en Martine Hafkamp kan natuurlijk niet een vader met zo een poephoofd als dat van Bing hebben. Niet dat Danny veel beter is, maar tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik hoop Danny..
Maar ik hoop ook dat die baby niet eens komt.. Bing en z'n gezeur is gewoon vervelend
Helemaal mee eens , houten klaasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Zinedinho het volgende:
Die vriend van Ronja is ook zo'n dood varken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Countess het volgende:
Hoe meer Danny in beeld is, hoe dommer ik dat hoofd ga vinden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik denk arthur.Gewoon TOTAAL onverwachts. Lijkt me wel wat
Ik hoop Bing. Geloof ik... ik weet niet zo goed wat ik hoop in dit geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef GLITCH. het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd wie nu de vader is, wat denken jullie?
Noud doet wel erg stoer momenteel...........quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil nog steeds Noud en Lucas bij elkaar
Bing? Nu pas? Dat deed ie altijd alquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef verleiding het volgende:
Ik hoop dat Danny de vader is. Gewoon omdat Bing nu al zo hysterisch doet.
En Barbara en Martijn... dat gaat denk ik nog eeeeuwen doorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Inca het volgende:
Zal wel de cliffhanger worden voor de zomervakantie
Zaadtechnisch gezien is die kans sowieso veel groter dan dat Sjors denkt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tuurlijk is Bing de vader.
Danny en Sjors hadden een relatie terwijl Bing en Sjors maar 1 keer sex hebben gehad.
In films soap en series is de Bing dan altijd de vader.
Oh die Maria en Danny zijn inderdaad godsgruwelijk irritant!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef alors het volgende:
Het doet me een beetje denken aan de Jack en Carly lijn van ATWT van een jaar of 6 geleden. Eén keer vreemgegaan, maar haar verloofde was toch de gedroomde man voor haar. En het kind was idd ook van hem.
Ik hoop dat dat niet gebeurt in GTST, Danny is een smerige pauper die zsm weg moet inclusief dat gedrocht van een Maria![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |