abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76995615
Ik vind dat het hoog tijd wordt dat Wilders met een nieuw initiatief op de proppen komt: Heb je twee nationaliteiten en bedreig je je medemens (of ambulancebroeders/artsen) dan moet je uitgezet kunnen worden en je Nederlandse paspoort inleveren. Misschien een idee om dat aan in de Nederlandse wet op te nemen?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:53:50 #52
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76995730
Ben benieuwd, het zou de eerste keer zijn, kan me niet herinneren dat Geert ooit met een (haalbaar) initiatief gekomen is.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76995824
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef Aloulou het volgende:
Ik vind dat het hoog tijd wordt dat Wilders met een nieuw initiatief op de proppen komt: Heb je twee nationaliteiten en bedreig je je medemens (of ambulancebroeders/artsen) dan moet je uitgezet kunnen worden en je Nederlandse paspoort inleveren. Misschien een idee om dat aan in de Nederlandse wet op te nemen?
Wilders kán de grondwet simpelweg niet wijzigen. Zelfs met 40 zetels niet.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76996161
Onvoorstelbaar dat mensen hulpverleners aanvallen en tevens onvoorstelbaar dat de politie "we stonden erbij en keken ernaar" doet.
pi_76998003
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus omdat jij die ervaring niet hebt is het er niet?
Tuurlijk niet, net zoals de rest van de geitenwollensokken loopt ie met een gigantisch bord voor zijn harses rond, als ie er al niet mee in de grond zit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76998423
Om te janken dit. Politie die niets durft, en straks als er iets gebeurt is dan is het van: 'We deden alles wat we konden'.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76998540
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, wel goed lezen Lavenderrr. Ik probeer dit incident geenszins te bagatelliseren. Echter, de stap van een ernstig voorval in een ziekenhuis naar de constatering dat ons land verandert is in mijn optiek erg groot. Ik heb het al vaker geschreven; maar ik heb het bepaald niet slecht in Nederland en voel mij daarnaast nooit onveilig. En ja, hier wonen ook Marokkanen.
Ja hoor Koos, als je nooit in de file staat zijn de fileproblemen maar ook een opgeblazen hype door de media.
pi_77000531
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja hoor Koos, als je nooit in de file staat zijn de fileproblemen maar ook een opgeblazen hype door de media.
Dit soort voorvallen komen regelmatig voor . Nu zijn het Marokkanen maar het hele rouwverwerkingsgedeelte en omgaan met de dood is anders in dergelijke culturen.

Een jaar of 3 geleden was er ook een verhaal van een Pakistaans gezin die het lichaam opeisten om mee naar huis te nemen en te bidden. Geloofden niet dat de persoon echt dood was.
In veel Arabische landen loopt men met de overledenen over straat .
Gebeurt regelmatig dat de familie verhaal komt halen en de dokter de schuld geeft vooral bij Pakistanen/Indische mensen maar daar hoor je niks van .

O en een kort filmpje over het incident .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_77002949
Geen aangifte.. zelfs niet door het ziekenhuis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:59:16 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77004874
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nu zijn het Marokkanen maar [knip]
Hou toch op man. Net of het dit keer toevallig Marokkanen waren die herrie schoppen
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_77004944
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:59 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hou toch op man. Net of het dit keer toevallig Marokkanen waren die herrie schoppen
Als je iemand quote doe het dan in ieder geval volledig.

En anders ga je maar bij de Telegraaf solliciteren als je alleen op sensatie uit bent .
pi_77005343
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als er geen aangifte gedaan wordt dan houdt dat verhaal een beetje op.
Maar we hebben toch niet voor niks een OM? Of durven die ook niet?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:15:48 #63
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77005429
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Als je iemand quote doe het dan in ieder geval volledig.

En anders ga je maar bij de Telegraaf solliciteren als je alleen op sensatie uit bent .
Ik ben niet alleen op sensatie uit, maar je post echt zo'n verhaal van 'maar hullie doen het ook!' terwijl het hier gaat om een bevolkingsgroep die overal overlast veroorzaakt. En trouwens 'Ja maar het is hun cultuur om met een dooie het dorp rond te sjouwen'

Ik word echt pisnijdig van dit soort berichten. Al die halve neanderthalers die zich hier in de afgelopen eeuw hebben gevestigd zouden godverdomme blij moeten zijn dat ze niet meer op die stronthoop wonen waar ze vandaan komen. Hier krijgen ze veel beter onderwijs, gezondheidszorg, een uitkering als je te lui / dom / onaangepast bent om te werken en ga zo maar door. En dan ook nog eens een overheid die je tientallen jaren met zijden handschoentjes heeft aangepakt en alles heeft gebagatelliseerd.

Opflikkeren met die aso's. Terug naar de plaggenhut van herkomst.
pi_77005715
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En jij denkt dat je met je populistische gewauwel een bijdrage aan het debat levert?
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de materie en leren nuanceren in het leven .
pi_77005951
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dit soort voorvallen komen regelmatig voor . Nu zijn het Marokkanen maar het hele rouwverwerkingsgedeelte en omgaan met de dood is anders in dergelijke culturen.

Een jaar of 3 geleden was er ook een verhaal van een Pakistaans gezin die het lichaam opeisten om mee naar huis te nemen en te bidden. Geloofden niet dat de persoon echt dood was.
In veel Arabische landen loopt men met de overledenen over straat .
Gebeurt regelmatig dat de familie verhaal komt halen en de dokter de schuld geeft vooral bij Pakistanen/Indische mensen maar daar hoor je niks van .

O en een kort filmpje over het incident .
Indische mensen? Wil je dat nooit weer zeggen. Indiërs zul je bedoelen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:37:34 #66
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77006172
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En jij denkt dat je met je populistische gewauwel een bijdrage aan het debat levert?
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de materie en leren nuanceren in het leven .
All right, hier mijn bijdrage;

Het interesseert me werkelijk geen flikker wat die herrieschoppers gewend zijn in de eigen koeltoer. Dat is alleen relevant in het 3e wereldland van oorsprong.

Aanpassen of opflikkeren.
pi_77006258
Dit soort gasten hun lichten moet je bij het eerste het beste signalement van geweldsuitbarsting uitslaan. En hard ook. En niets geen slap gelul over emotioneel reageren en weet ik wat meer voor drogredenen er zijn voor dit gedrag.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:42:40 #68
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77006349
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef McKillem het volgende:
Dit soort gasten hun lichten moet je bij het eerste het beste signalement van geweldsuitbarsting uitslaan. En hard ook. En niets geen slap gelul over emotioneel reageren en weet ik wat meer voor drogredenen er zijn voor dit gedrag.
Inderdaad. Net als dat gebagatelliseer over het roepen van 'ik maak je dood!' naar ambulancebroeders die hun werk doen.
pi_77006374
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

All right, hier mijn bijdrage;

Het interesseert me werkelijk geen flikker wat die herrieschoppers gewend zijn in de eigen koeltoer. Dat is alleen relevant in het 3e wereldland van oorsprong.

Aanpassen of opflikkeren.
Je kan niet iemand zijn/haar identiteit zomaar afpakken gast.
Tolerantie is echt cruciaal als je er gezamelijk iets van wil maken toch ?
pi_77006569
Betalingen aan Marokko per direct stil zetten.

Iedereen met een dubbele nationaliteit geen uitkering meer geven totdat ze kiezen voor 1 nationaliteit. En daar ze de Marokaanse nationaliteit niet mogen afstaan lijkt me dat ook weer duidelijk.

Vervolgens iedereen die niet normaal meedoet aan de samenleving direct op de boot zetten.

Op papier is het simpel.
pi_77006610
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Inderdaad. Net als dat gebagatelliseer over het roepen van 'ik maak je dood!' naar ambulancebroeders die hun werk doen.
Ik vind dat je dan gewoon keihard dood door schuld ten laste gelegd moet worden in zo'n geval. Echt ondenkbaar is het bijvoorbeeld niet dat door deze intimidatie het ambulance personeel sprongen gaat maken die ze niet moeten maken met potentieel nare gevolgen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:51:36 #72
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77006648
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

NEE.

Tolereren betekent dat je iets wat niet acceptabel is door de vingers ziet; dulden oftewel gedogen.

Zullen we dan eerwraak ook maar tolereren? vrouwenbesnijdenis?

De bestaande normen en waarden hier in Nederland (tenminste tot een tijd terug) is dat we met onze poten van een anders en dien spullen afblijven en dat we anderen met respect bejegenen. Tegenwoordig lijken op straat de grote bek en de losse handjes vooral te regeren. Aan het tolereren normen en waarden van de tokkies gaat de maatschappij ten onder.

Dan kan je mij rechts noemen, maar ik accepteer geen apengedrag.
pi_77006689
Was het niet zo dat er geen aangifte was gedaan omdat er geen bedreigende situatie was ontstaan?
pi_77006704
quote:

[..]

Juist niet. Zero-Tolerance moet terug.
pi_77006715
quote:

[..]

Gasten die ambulance personeel doodwensen terwijl ze proberen te helpen zijn bij voorbaat niet te redden. Dat is iets wat ik in ieder geval zeker weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')