Wilders kán de grondwet simpelweg niet wijzigen. Zelfs met 40 zetels niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef Aloulou het volgende:
Ik vind dat het hoog tijd wordt dat Wilders met een nieuw initiatief op de proppen komt: Heb je twee nationaliteiten en bedreig je je medemens (of ambulancebroeders/artsen) dan moet je uitgezet kunnen worden en je Nederlandse paspoort inleveren. Misschien een idee om dat aan in de Nederlandse wet op te nemen?
Tuurlijk niet, net zoals de rest van de geitenwollensokken loopt ie met een gigantisch bord voor zijn harses rond, als ie er al niet mee in de grond zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus omdat jij die ervaring niet hebt is het er niet?
Ja hoor Koos, als je nooit in de file staat zijn de fileproblemen maar ook een opgeblazen hype door de media.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, wel goed lezen Lavenderrr. Ik probeer dit incident geenszins te bagatelliseren. Echter, de stap van een ernstig voorval in een ziekenhuis naar de constatering dat ons land verandert is in mijn optiek erg groot. Ik heb het al vaker geschreven; maar ik heb het bepaald niet slecht in Nederland en voel mij daarnaast nooit onveilig. En ja, hier wonen ook Marokkanen.
Dit soort voorvallen komen regelmatig voor . Nu zijn het Marokkanen maar het hele rouwverwerkingsgedeelte en omgaan met de dood is anders in dergelijke culturen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja hoor Koos, als je nooit in de file staat zijn de fileproblemen maar ook een opgeblazen hype door de media.
Hou toch op man. Net of het dit keer toevallig Marokkanen waren die herrie schoppenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nu zijn het Marokkanen maar [knip]
Als je iemand quote doe het dan in ieder geval volledig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hou toch op man. Net of het dit keer toevallig Marokkanen waren die herrie schoppen
Maar we hebben toch niet voor niks een OM? Of durven die ook niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er geen aangifte gedaan wordt dan houdt dat verhaal een beetje op.
Ik ben niet alleen op sensatie uit, maar je post echt zo'n verhaal van 'maar hullie doen het ook!' terwijl het hier gaat om een bevolkingsgroep die overal overlast veroorzaakt. En trouwens 'Ja maar het is hun cultuur om met een dooie het dorp rond te sjouwen'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Als je iemand quote doe het dan in ieder geval volledig.
En anders ga je maar bij de Telegraaf solliciteren als je alleen op sensatie uit bent .
En jij denkt dat je met je populistische gewauwel een bijdrage aan het debat levert?quote:
Indische mensen? Wil je dat nooit weer zeggen. Indiërs zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit soort voorvallen komen regelmatig voor . Nu zijn het Marokkanen maar het hele rouwverwerkingsgedeelte en omgaan met de dood is anders in dergelijke culturen.
Een jaar of 3 geleden was er ook een verhaal van een Pakistaans gezin die het lichaam opeisten om mee naar huis te nemen en te bidden. Geloofden niet dat de persoon echt dood was.
In veel Arabische landen loopt men met de overledenen over straat .
Gebeurt regelmatig dat de familie verhaal komt halen en de dokter de schuld geeft vooral bij Pakistanen/Indische mensen maar daar hoor je niks van .
O en een kort filmpje over het incident .
All right, hier mijn bijdrage;quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met je populistische gewauwel een bijdrage aan het debat levert?
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de materie en leren nuanceren in het leven .
Inderdaad. Net als dat gebagatelliseer over het roepen van 'ik maak je dood!' naar ambulancebroeders die hun werk doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef McKillem het volgende:
Dit soort gasten hun lichten moet je bij het eerste het beste signalement van geweldsuitbarsting uitslaan. En hard ook. En niets geen slap gelul over emotioneel reageren en weet ik wat meer voor drogredenen er zijn voor dit gedrag.
Je kan niet iemand zijn/haar identiteit zomaar afpakken gast.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
All right, hier mijn bijdrage;
Het interesseert me werkelijk geen flikker wat die herrieschoppers gewend zijn in de eigen koeltoer. Dat is alleen relevant in het 3e wereldland van oorsprong.
Aanpassen of opflikkeren.
Ik vind dat je dan gewoon keihard dood door schuld ten laste gelegd moet worden in zo'n geval. Echt ondenkbaar is het bijvoorbeeld niet dat door deze intimidatie het ambulance personeel sprongen gaat maken die ze niet moeten maken met potentieel nare gevolgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als dat gebagatelliseer over het roepen van 'ik maak je dood!' naar ambulancebroeders die hun werk doen.
NEE.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je kan niet iemand zijn/haar identiteit zomaar afpakken gast.
Tolerantie is echt cruciaal als je er gezamelijk iets van wil maken toch ?
Juist niet. Zero-Tolerance moet terug.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gasten die ambulance personeel doodwensen terwijl ze proberen te helpen zijn bij voorbaat niet te redden. Dat is iets wat ik in ieder geval zeker weet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |