abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:27:51 #51
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77014351
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is echt vaag..ik weet zeker dat ik mijn bestelling opgehaald hebt, en bij jouw zie ik bij status "Actief" staan. En bij mij staat nog Geproduceerd...
Bij Pannenkoeken stond er ook geproduceerd terwijl ze haar bestelling al had opgehaald
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77014365
Jaa! eindelijk zie ik op ov-chipkaart.nl iets staan, en wel dit!:

Producten op uw kaart

Product Status Prijs ¤
Totaal 3
Studenten OV-chipkaart week -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00

Klopt het zo? Of mis ik nu de weekendkorting? Geld dit voor een heel jaar of is het tijdelijk?.

Zucht..
pi_77014618
Iedereen hier heeft al een kaart, behalve ik
pi_77014986
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:33 schreef BluesRebel het volgende:
Iedereen hier heeft al een kaart, behalve ik

wel aanvragen ingediend?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77015300
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef joko90 het volgende:
Ik heb ook een probleem.

Ik heb 4 januari al mijn abbonement opgehaald bij het oplaadpunt. Naar mijn weten is dat goed gegaan (ik heb bonnetje gekregen). Ik heb ook 2 weken zonder problemen kunnen reizen. Maar nu kan ik ineens niet meer in- of uitchecken bij de bus (vandaag overkwam me dat ineens). Hij geeft de volgende melding: "Leesfout, eerst herstellen bij de balie" Ik ben benieuwd welke balie ze bedoelen. Bij NS heb ik het nog niet geprobeerd.
Als ik via Mijn OV-chipkaart kijk, staat bij status Geproduceerd en ik heb 2 abbonementen: Studenten OV-chipkaart Week en Studentenkaart korting week met beide saldo ¤0,00.

Heeft iemand een verklaring waarom ik eerst zonder problemen mijn kaart kon gebruiken en nu ineens weigert? Of moet ik hem nogmaals ophalen ofzo?
Ik heb uitsluitsel:

Door een in- of uitcheckpoortje blijkt mijn abbonement verwijderd te zijn waardoor hij overal weigert nu. Ik wist niet eens dat dat kon. Ik moet nu naar de servicebalie bij een NS-station waar hij uitgelezen wordt. Weten degene die hier last mee krijgen, direct wat ze moeten doen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:50:05 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77015440
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef joko90 het volgende:

[..]

Ik heb uitsluitsel:

Door een in- of uitcheckpoortje blijkt mijn abbonement verwijderd te zijn
pi_77015993
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

wel aanvragen ingediend?
In oktober al. In december belde ik erover en waren ze 'm kwijt. Eind-december kreeg ik een mailtje dat ie terecht was en dat ze 'm binnen een week zouden produceren. Daarna nooit meer wat van gehoord.

Door de wachttijd komen is ook klote. Belachelijk ook dat ze een 0900-nummer hebben.
pi_77017728
Ik kreeg gister een mailtje dat ze hem binnen 2 weken gaan opsturen! Maar heb ook geen tijdelijke gekregen...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_77018043
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik kreeg gister een mailtje dat ze hem binnen 2 weken gaan opsturen!
Dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren
pi_77018399
de 2 automaten waar ik vandaag weer langs ben geweest waren stuk.

x
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:26:53 #61
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77019459
Vandaag nog maar weer eens een nieuwe poging gewaagd (nu eens bij zo'n apparaat ín de bus zelf). In beeld verscheen 'Opladen...'. Ik al helemaal blij (vorige keren kreeg ik direct een foutmelding), maar na een minuut wachten alsnog 'Ophalen tijdelijk niet mogelijk'. Ik krijg bijna de neiging om dit soort lui met sandwichbord en al de gleuf van zo'n automaat in te duwen:

pi_77019902
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Veerboot het volgende:
Vandaag nog maar weer eens een nieuwe poging gewaagd (nu eens bij zo'n apparaat ín de bus zelf). In beeld verscheen 'Opladen...'. Ik al helemaal blij (vorige keren kreeg ik direct een foutmelding), maar na een minuut wachten alsnog 'Ophalen tijdelijk niet mogelijk'. Ik krijg bijna de neiging om dit soort lui met sandwichbord en al de gleuf van zo'n automaat in te duwen:

[ afbeelding ]
x 2, half uur geleden .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:43:29 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77020150
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Veerboot het volgende:

[ afbeelding ]
Die kwam ik ook tegen vandaag Ze waren met z'n 3en.. kreeg ook de vraag of ik mijn kaart al had geactiveerd Conducteur wilde mijn pasje controleren en hij doet het perfect.. wel ideaal dat je (volgens hem) niet hoeft in te checken bij de trein en gewoon in kan stappen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77020632
Ik ben blij dat ik de mijne eindelijk heb kunnen activeren na een heleboel falende gele paaltjes te zijn gepasseerd, maar ik schrik nu van de berichten dat ie het ineens weer níet kan doen. Haha! Wat een gedoe allemaal.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:05:00 #65
178444 DenS
Crientj <3
pi_77021077
Op dit moment staat er dit op me chipkaart:

Studenten OV-chipkaart week -
Studentenkaart korting week ¤ 0,00

Zal wel goed zijn
pi_77021465
Vage poep iedergeval...je kunt ook echt nergens kijken of ie al nou correct geactiveerd is of niet. Op OV-chip maar 2 producten en op de NS kaartlezer 4 producten. ;r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:13:50 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77021501
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Vage poep iedergeval...je kunt ook echt nergens kijken of ie al nou correct geactiveerd is of niet. Op OV-chip maar 2 producten en op de NS kaartlezer 4 producten. ;r
Conducteur aanspreken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77025598
Vanmiddag geprobeerd om m'n reisproduct op te halen, maar dat ging niet...Er was geen bestelling aanwezig, verwijder uw kaart
Komt dit nog goed of moet ik gaan bellen naar dat nummer uit de OP?
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 22:09:55 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77031013
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef VegaKip het volgende:
Vanmiddag geprobeerd om m'n reisproduct op te halen, maar dat ging niet...Er was geen bestelling aanwezig, verwijder uw kaart
Nummer bellen kan je doen... je hebt hem dagelijks nodig?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77031158
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nummer bellen kan je doen... je hebt hem dagelijks nodig?
Ja 4 dagen per week...Maar de jongen voor me lukte het ook niet...Kan het ook aan die automaat gelegen hebben?
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 22:23:00 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77031735
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Ja 4 dagen per week...Maar de jongen voor me lukte het ook niet...Kan het ook aan die automaat gelegen hebben?
Zou kunnen. Heb je dan niet meer geprobeerd?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77038018
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef VegaKip het volgende:
Precies hetzelfde probleem hier.
Al op 3 verschillende punten geprobeerd maar steeds zonder succes..
pi_77038320
Ik ga morgen maar eens een poging wagen bij de AH hiero Maar uhm, zullen de instanties/media wel begrijpen dat dat 2/3e verhaal komt omdat die oplaadpunten zo falen, of houden ze het expres stil en geven ze de studenten de schuld van laksheid? Als ik dit zo lees in dit topic en elders op het forum faalt het landelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77038938
Ik moet morgen met de trein, maar heb inmiddels mijn chipkaart wel en al opgeladen. Alleen staat hier nu een weekendov op en mijn papieren versie is een weekov. De conducteurs kunnen niet natrekken of je al een chipkaart gekregen hebt toch? Dan kan ik nog ff gratis reizen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_77041142
Even een vraag van mijn broer: Is het iemand in de regio Eindhoven gelukt de chipkaart op te laden? En zo ja waar dan?
Hij is al op meerdere locaties geweest en elke keer lukt het hem niet of is het apparaat stuk.

Je kan er btw wel mooi de afvalbak mee openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')