abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:27:51 #51
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77014351
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is echt vaag..ik weet zeker dat ik mijn bestelling opgehaald hebt, en bij jouw zie ik bij status "Actief" staan. En bij mij staat nog Geproduceerd...
Bij Pannenkoeken stond er ook geproduceerd terwijl ze haar bestelling al had opgehaald
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77014365
Jaa! eindelijk zie ik op ov-chipkaart.nl iets staan, en wel dit!:

Producten op uw kaart

Product Status Prijs ¤
Totaal 3
Studenten OV-chipkaart week -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00

Klopt het zo? Of mis ik nu de weekendkorting? Geld dit voor een heel jaar of is het tijdelijk?.

Zucht..
pi_77014618
Iedereen hier heeft al een kaart, behalve ik
pi_77014986
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:33 schreef BluesRebel het volgende:
Iedereen hier heeft al een kaart, behalve ik


wel aanvragen ingediend?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77015300
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef joko90 het volgende:
Ik heb ook een probleem.

Ik heb 4 januari al mijn abbonement opgehaald bij het oplaadpunt. Naar mijn weten is dat goed gegaan (ik heb bonnetje gekregen). Ik heb ook 2 weken zonder problemen kunnen reizen. Maar nu kan ik ineens niet meer in- of uitchecken bij de bus (vandaag overkwam me dat ineens). Hij geeft de volgende melding: "Leesfout, eerst herstellen bij de balie" Ik ben benieuwd welke balie ze bedoelen. Bij NS heb ik het nog niet geprobeerd.
Als ik via Mijn OV-chipkaart kijk, staat bij status Geproduceerd en ik heb 2 abbonementen: Studenten OV-chipkaart Week en Studentenkaart korting week met beide saldo ¤0,00.

Heeft iemand een verklaring waarom ik eerst zonder problemen mijn kaart kon gebruiken en nu ineens weigert? Of moet ik hem nogmaals ophalen ofzo?
Ik heb uitsluitsel:

Door een in- of uitcheckpoortje blijkt mijn abbonement verwijderd te zijn waardoor hij overal weigert nu. Ik wist niet eens dat dat kon. Ik moet nu naar de servicebalie bij een NS-station waar hij uitgelezen wordt. Weten degene die hier last mee krijgen, direct wat ze moeten doen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:50:05 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77015440
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef joko90 het volgende:

[..]

Ik heb uitsluitsel:

Door een in- of uitcheckpoortje blijkt mijn abbonement verwijderd te zijn
pi_77015993
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]



wel aanvragen ingediend?
In oktober al. In december belde ik erover en waren ze 'm kwijt. Eind-december kreeg ik een mailtje dat ie terecht was en dat ze 'm binnen een week zouden produceren. Daarna nooit meer wat van gehoord.

Door de wachttijd komen is ook klote. Belachelijk ook dat ze een 0900-nummer hebben.
pi_77017728
Ik kreeg gister een mailtje dat ze hem binnen 2 weken gaan opsturen! Maar heb ook geen tijdelijke gekregen...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_77018043
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik kreeg gister een mailtje dat ze hem binnen 2 weken gaan opsturen!
Dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren
pi_77018399
de 2 automaten waar ik vandaag weer langs ben geweest waren stuk.

x
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:26:53 #61
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77019459
Vandaag nog maar weer eens een nieuwe poging gewaagd (nu eens bij zo'n apparaat ín de bus zelf). In beeld verscheen 'Opladen...'. Ik al helemaal blij (vorige keren kreeg ik direct een foutmelding), maar na een minuut wachten alsnog 'Ophalen tijdelijk niet mogelijk'. Ik krijg bijna de neiging om dit soort lui met sandwichbord en al de gleuf van zo'n automaat in te duwen:

pi_77019902
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Veerboot het volgende:
Vandaag nog maar weer eens een nieuwe poging gewaagd (nu eens bij zo'n apparaat ín de bus zelf). In beeld verscheen 'Opladen...'. Ik al helemaal blij (vorige keren kreeg ik direct een foutmelding), maar na een minuut wachten alsnog 'Ophalen tijdelijk niet mogelijk'. Ik krijg bijna de neiging om dit soort lui met sandwichbord en al de gleuf van zo'n automaat in te duwen:

[ afbeelding ]
x 2, half uur geleden .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:43:29 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77020150
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Veerboot het volgende:
Vandaag nog maar weer eens een nieuwe poging gewaagd (nu eens bij zo'n apparaat ín de bus zelf). In beeld verscheen 'Opladen...'. Ik al helemaal blij (vorige keren kreeg ik direct een foutmelding), maar na een minuut wachten alsnog 'Ophalen tijdelijk niet mogelijk'. Ik krijg bijna de neiging om dit soort lui met sandwichbord en al de gleuf van zo'n automaat in te duwen:

[ afbeelding ]
Die kwam ik ook tegen vandaag Ze waren met z'n 3en.. kreeg ook de vraag of ik mijn kaart al had geactiveerd Conducteur wilde mijn pasje controleren en hij doet het perfect.. wel ideaal dat je (volgens hem) niet hoeft in te checken bij de trein en gewoon in kan stappen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77020632
Ik ben blij dat ik de mijne eindelijk heb kunnen activeren na een heleboel falende gele paaltjes te zijn gepasseerd, maar ik schrik nu van de berichten dat ie het ineens weer níet kan doen. Haha! Wat een gedoe allemaal.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:05:00 #65
178444 DenS
Crientj <3
pi_77021077
Op dit moment staat er dit op me chipkaart:

Studenten OV-chipkaart week -
Studentenkaart korting week ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00


Zal wel goed zijn
pi_77021465
Vage poep iedergeval...je kunt ook echt nergens kijken of ie al nou correct geactiveerd is of niet. Op OV-chip maar 2 producten en op de NS kaartlezer 4 producten. ;r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:13:50 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77021501
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Vage poep iedergeval...je kunt ook echt nergens kijken of ie al nou correct geactiveerd is of niet. Op OV-chip maar 2 producten en op de NS kaartlezer 4 producten. ;r
Conducteur aanspreken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77025598
Vanmiddag geprobeerd om m'n reisproduct op te halen, maar dat ging niet...Er was geen bestelling aanwezig, verwijder uw kaart
Komt dit nog goed of moet ik gaan bellen naar dat nummer uit de OP?
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 22:09:55 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77031013
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef VegaKip het volgende:
Vanmiddag geprobeerd om m'n reisproduct op te halen, maar dat ging niet...Er was geen bestelling aanwezig, verwijder uw kaart
Komt dit nog goed of moet ik gaan bellen naar dat nummer uit de OP?
Nummer bellen kan je doen... je hebt hem dagelijks nodig?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77031158
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nummer bellen kan je doen... je hebt hem dagelijks nodig?
Ja 4 dagen per week...Maar de jongen voor me lukte het ook niet...Kan het ook aan die automaat gelegen hebben?
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 22:23:00 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77031735
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Ja 4 dagen per week...Maar de jongen voor me lukte het ook niet...Kan het ook aan die automaat gelegen hebben?
Zou kunnen. Heb je dan niet meer geprobeerd?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77038018
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef VegaKip het volgende:
Vanmiddag geprobeerd om m'n reisproduct op te halen, maar dat ging niet...Er was geen bestelling aanwezig, verwijder uw kaart
Komt dit nog goed of moet ik gaan bellen naar dat nummer uit de OP?
Precies hetzelfde probleem hier.
Al op 3 verschillende punten geprobeerd maar steeds zonder succes..
pi_77038320
Ik ga morgen maar eens een poging wagen bij de AH hiero Maar uhm, zullen de instanties/media wel begrijpen dat dat 2/3e verhaal komt omdat die oplaadpunten zo falen, of houden ze het expres stil en geven ze de studenten de schuld van laksheid? Als ik dit zo lees in dit topic en elders op het forum faalt het landelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77038938
Ik moet morgen met de trein, maar heb inmiddels mijn chipkaart wel en al opgeladen. Alleen staat hier nu een weekendov op en mijn papieren versie is een weekov. De conducteurs kunnen niet natrekken of je al een chipkaart gekregen hebt toch? Dan kan ik nog ff gratis reizen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_77041142
Even een vraag van mijn broer: Is het iemand in de regio Eindhoven gelukt de chipkaart op te laden? En zo ja waar dan?
Hij is al op meerdere locaties geweest en elke keer lukt het hem niet of is het apparaat stuk.

Je kan er btw wel mooi de afvalbak mee openen.
pi_77041260
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zou kunnen. Heb je dan niet meer geprobeerd?
Nee, er stond een hele rij achter me. Probeer het morgen maar weer een keer dan....
pi_77041836
Even aan de conducteur in de trein gevraagd of mijn chipkaart correct was geactiveerd en volgens hem was dit het geval.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:21:13 #78
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77041913
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef muiterij het volgende:
Even een vraag van mijn broer: Is het iemand in de regio Eindhoven gelukt de chipkaart op te laden? En zo ja waar dan?
Hij is al op meerdere locaties geweest en elke keer lukt het hem niet of is het apparaat stuk.

Je kan er btw wel mooi de afvalbak mee openen.
Dat met die afvalbak ga ik ook proberen

[ Bericht 0% gewijzigd door maok op 20-01-2010 09:42:28 ]
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77042277
Ik heb vanmorgen voor het eerst ingecheckt maar uitchecken deed ie niet meer?

Wat gebeurt er nu? Kan ik vanmiddag gewoon weer reizen? Is er geld afgehaald?
You dream it, I live it.
pi_77042397
Geef eens wat meer informatie. Wat "deed ie niet meer"? Was het paaltje kapot? Of werkte hij alleen bij jou pas niet en bij anderen wel? Heb je een week- of weekend-ov?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:48:21 #81
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77042415
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:41 schreef Meddo het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst ingecheckt maar uitchecken deed ie niet meer?

Wat gebeurt er nu? Kan ik vanmiddag gewoon weer reizen? Is er geld afgehaald?
quote:
Wat gebeurt er als ik vergeet niet kan uit te checken?
Antwoord
Bij het inchecken met de OV-chipkaart wordt er altijd een instaptarief afgeschreven van uw saldo. Bij uitchecken krijgt u het betaalde instaptarief minus de reiskosten terug. Checkt u alleen maar in en niet uit (of vice versa), dan wordt dit volledige instaptarief ingehouden. Dat is onvoordelig. U moet dus altijd in- en uitchecken.


Hier kun je die instaptarieven zien
quote:
Hoe kan ik teveel betaald saldo terugclaimen bij mijn OV-bedrijf?
Antwoord

U kunt teveel betaald saldo terugclaimen via een restitutieformulier van uw OV-bedrijf. Bijvoorbeeld wanneer een te hoog bedrag van uw OV-chipkaart is afgeschreven, u heeft niet kunnen in- of uitchecken of een transactie bij een verkoop- en oplaadautomaat is mislukt of verkeerd gegaan.

Let op: u dient wel het restitutieformulier van het OV-bedrijf te gebruiken waar het teveel aan saldo is afgeschreven. Stuur uw aanvraag zo snel mogelijk en volledig ingevuld in. Alleen volledig ingevulde formulieren worden in behandeling genomen.
Op de site staan linkje naar de restitutieformulieren van de verschillende organisaties.

Of je gewoon weer kunt inchecken? Geen idee of daar een tijdslimiet op zit oid.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77042424
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Geef eens wat meer informatie. Wat "deed ie niet meer"? Was het paaltje kapot? Of werkte hij alleen bij jou pas niet en bij anderen wel? Heb je een week- of weekend-ov?
Week OV, ik was de enige die uit wilde checken. één apparaat deed niks, de andere gaf een rood lampje. Maar toen ik dat zag was ik al uit de bus en ben maar doorgelopen
You dream it, I live it.
pi_77042747
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:48 schreef Meddo het volgende:

[..]

Week OV, ik was de enige die uit wilde checken. één apparaat deed niks, de andere gaf een rood lampje. Maar toen ik dat zag was ik al uit de bus en ben maar doorgelopen
Je hebt kans dat de apparaten dan gewoon buiten werking waren, en er niets mis is met je pas. Omdat je gratis reist vandaag is er geen borg afgeschreven bij het inchecken, dus je bent geen geld kwijt. Terugreizen moet geen probleem zijn.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_77042922
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Je hebt kans dat de apparaten dan gewoon buiten werking waren, en er niets mis is met je pas. Omdat je gratis reist vandaag is er geen borg afgeschreven bij het inchecken, dus je bent geen geld kwijt. Terugreizen moet geen probleem zijn.
Ik hoop het
Laat het vanavond wel weten
You dream it, I live it.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:15:35 #85
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77043017
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:48 schreef Meddo het volgende:

[..]

Week OV, ik was de enige die uit wilde checken. één apparaat deed niks, de andere gaf een rood lampje. Maar toen ik dat zag was ik al uit de bus en ben maar doorgelopen
Ah een week-ov, tja het enige probleem dat je zou kunnen tegen komen is dan inderdaad dat je niet kunt in checken omdat je dat al bent. Maar als dat systeem zo werkt kunnen er binnen de kortste keren een heleboel mensen niet meer inchecken omdat ze of zijn vergeten uit te checken of niet kunnen uitchecken. Ik denk dus dat ze daar wel iets op bedacht hebben (tijdslimiet ofzo?)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:17:59 #86
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77043088
Zijn er trouwens meer mensen die een mail met een vraag hebben verstuurd? Zijn er al mensen die een antwoord terug hebben? Hoe lang moest je daar op wachten?
Ik heb iig afgelopen vrijdag een mail gestuurd maar nog geen antwoord.

En met het bellen, hoe lang moet je daar gemiddeld wachten tot je iemand aan de telefoon krijgt?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 10:26:27 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77043299
Bellen hoor ik doemverhalen over van wel zeker een half uur
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77043310
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:15 schreef maok het volgende:

[..]

Ah een week-ov, tja het enige probleem dat je zou kunnen tegen komen is dan inderdaad dat je niet kunt in checken omdat je dat al bent. Maar als dat systeem zo werkt kunnen er binnen de kortste keren een heleboel mensen niet meer inchecken omdat ze of zijn vergeten uit te checken of niet kunnen uitchecken. Ik denk dus dat ze daar wel iets op bedacht hebben (tijdslimiet ofzo?)
Ik had het er hier al met wat mensen over. Het leek ons logisch dat als de rit afgelopen was dat je dan automatisch uit wordt gelogd ofzo.
Toen de apparaten nog niet werkten stond er namelijk ongeveer de volgende tekst in het scherm. "lijn 5 ritnummer 34 niet gevonden in tabel"

Als de bus op zijn eindbestemming is, is de rit dus afgelopen. Ik ga er maar vanuit dat ik dan wordt uitgecheckt .
You dream it, I live it.
pi_77043350
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Veerboot het volgende:
Vandaag nog maar weer eens een nieuwe poging gewaagd (nu eens bij zo'n apparaat ín de bus zelf). In beeld verscheen 'Opladen...'. Ik al helemaal blij (vorige keren kreeg ik direct een foutmelding), maar na een minuut wachten alsnog 'Ophalen tijdelijk niet mogelijk'. Ik krijg bijna de neiging om dit soort lui met sandwichbord en al de gleuf van zo'n automaat in te duwen:

[ afbeelding ]
Hier hetzelfde verhaal
Ga vanmiddag nog maar eens een nieuwe poging wagen.
pi_77043642
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Wachten op uw bestelling...
Bestelling mislukt.

x5
pi_77043695
(net als de 2 anderen die bij het paaltje stonden om hun pas te activeren)
pi_77046051
Gratis afval dumpen in Eindhoven met de OV-chipkaart!

http://tweakers.net/nieuw(...)afvalcontainers.html
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:48:13 #93
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77046071
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Dark0z het volgende:
Gratis afval dumpen in Eindhoven met de OV-chipkaart!

http://tweakers.net/nieuw(...)afvalcontainers.html
Haha, geweldig
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77046638
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Dark0z het volgende:
Gratis afval dumpen in Eindhoven met de OV-chipkaart!

http://tweakers.net/nieuw(...)afvalcontainers.html
Voordelen ov chipkaart
- Gratis afval storten in 040.

Nadelen:
- Opladen een hel + lang wachten.
- Krijgen van een kaart een hel.
- kaart werkt ook niet altijd.
- In- en uitchecken werkt niet altijd.
- In- en uitstappen duurt langer
- Niet vergeten uit te checken als de bus/trein/tram een botsing krijgt, anders boete!!1!!!11!!!!
- ov shitkaart is een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem....

Als iemand nog wat nadelen heeft die ik ben vergeten mag je dat melden hoor
pi_77046652
--foutje--
pi_77047390
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:26 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik had het er hier al met wat mensen over. Het leek ons logisch dat als de rit afgelopen was dat je dan automatisch uit wordt gelogd ofzo.
Toen de apparaten nog niet werkten stond er namelijk ongeveer de volgende tekst in het scherm. "lijn 5 ritnummer 34 niet gevonden in tabel"

Als de bus op zijn eindbestemming is, is de rit dus afgelopen. Ik ga er maar vanuit dat ik dan wordt uitgecheckt .
De palen in de bussen zijn niet direct aangesloten op een netwerk, dus die oplossing kan niet werken. De "ingecheckt" of "niet-ingecheckt" status staat lokaal op je kaart. Daarbij staat ook welke lijn je bent ingecheckt, en waar (en waarschijnlijk ook een nummer van het voertuig zelf). Als je niet uitcheckt en weer in een andere bus je kaart bij het paaltje houdt zal het systeem slim genoeg zijn om te concluderen dat het tijd is om weer in te checken. Je borg die je als je betaald reisde had afgeschreven in de vorige bus ben je dan dus kwijt.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef maok het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die een mail met een vraag hebben verstuurd? Zijn er al mensen die een antwoord terug hebben? Hoe lang moest je daar op wachten?
Ik heb iig afgelopen vrijdag een mail gestuurd maar nog geen antwoord.

En met het bellen, hoe lang moet je daar gemiddeld wachten tot je iemand aan de telefoon krijgt?
Ik moest een kwartier wachten. Je kunt denk ik het best op een obscuur tijdstip bellen. De openingstijden zijn van 7u-21:30u door de weeks, dus misschien vlak nadat je opstaat?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_77049250
Oke, dat is ook een mogelijkheid.

Weet iemand trouwens of er verschil zit tussen een in- en een uitcheck apparaat in de bus? Of kun je voorin ook uitchecken en achter inchecken?
You dream it, I live it.
pi_77050300
Vandaag nog 10 keer geprobeerd, maar niet gelukt.

Kutkaart
pi_77050423
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:26 schreef Renesite het volgende:
Bellen hoor ik doemverhalen over van wel zeker een half uur
Tja, ik wil ze ook bellen, maar ik krijg steeds te horen dat het 'erg druk' is.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:36:59 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77050502
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:04 schreef Meddo het volgende:
Oke, dat is ook een mogelijkheid.

Weet iemand trouwens of er verschil zit tussen een in- en een uitcheck apparaat in de bus? Of kun je voorin ook uitchecken en achter inchecken?
Daar hoort in mijn ogen geen verschil in te zitten. Ik ben een keer in A'dam (tram) voor ingestapt en achter uitgestapt & het was "netjes" afgeschreven
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')