Ik ook .quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Jian het volgende:
Drie dagen is gewoon te lang met niets anders er tussendoor,
ik mis Peter
Aan Harry ligt het ook niet, ik mis gewoon wat beelden van achter de schermen bij Vlemmix.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch doet ome Harry 't maar, 3 dagen lang.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan Harry ligt het ook niet, ik mis gewoon wat beelden van achter de schermen bij Vlemmix.
Oh jeequote:
Ja he, maar weet je nu wat het ergste is, ik wordt steeds meer sarcastischer als ik alles zo volg, begrijp me niet verkeerd, chat is wel gezellig ( de meeste dan) maar dat gedweep enzo en als hij liedje heeft gezongen dan al die klappende smilies en Harry wordt dan helemaal wild. Dan moet ik ff op mijn handen zitten want dan borrelt iets in mijn op dat niet zo netjes is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef bamby het volgende:
Heksje probeerde net nog een berichtje door het slotje heen te knallen, maar ging niet meer.Hellemaal mee eens wat je typte, allemaal een beetje te veel pease krijg ik ook de kriebels van.
Ik zie tot mijn schrik dat hij zijn een gitaar pakt. Maar goed, er zullen altijd mensen in de chat zijn die het wel kunnen waarderenquote:
Ik was van plan even te gaan unmuten maar dat hoeft niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen geluid aan en zit gewoon naar het nieuws te kijken.
Ik zou het nú in elk geval niet doenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was van plan even te gaan unmuten maar dat hoeft niet meer.
Het begint echt te vervelen, drie dagen is gewoon echt te lang.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het nú in elk geval niet doen
Veel te lang. Niet Harry's schuld maar wel die van de 'regie'.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het begint echt te vervelen, drie dagen is gewoon echt te lang.
Ik maak een andere keer ook wel een update Disana, sorry dat ik er vandaag geen zin in heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie tot mijn schrik dat hij zijn een gitaar pakt. Maar goed, er zullen altijd mensen
in de chat zijn die het wel kunnen waarderen
op mijn vraag: marian wat hebben jullie met de bar gedaan? is die nu helemaal weg?quote:
Weet je, ik schaam me gewoon bijna voor die updates. Ik bedoel, wie wil er nou weten wie Ed Citroen de feestartiest is? Als we gewoon een continue stream op de medewerkers hebben dan is er ook een verhaallijn soms, die ontbreekt hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik maak een andere keer ook wel een update Disana, sorry dat ik er vandaag geen zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |