Tja, de hele Breda-Tilburg-vete ontstijgt het voetbalsupporterniveau natuurlijk nauwelijks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stillburg is een typische voetbalsupporter uitspraak, daar raak je ons niet mee
Ga terug naar je autotopic.... uhm bredatopicquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga terug naar je autotopic.... uhm bredatopic
Prima, mogen jullie weer verder zoeken naar al die verloren kindertjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef Guard het volgende:
[..]
PVP? Dat die "kutkinderen" gewoon pauze houden op school en niet naar de super de boer gaan elke middag... Als ik mijn ontbijtje wil halen staat het helemaal vol met koters die allemaal apart 1 red bull moeten afrekenen -_-quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef Stuurloos het volgende:
Heel fijn die kutkinderen van het Odulphus die je zowat omver fietsen op PVP
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, mogen jullie weer verder zoeken naar al die verloren kindertjes
wie riep er om een rel ook alweer ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef PierreTT het volgende:
Zo, het begint wel een beetje een flamewar te worden hier he
Heb ik ooit gevraagd om rellen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie riep er om een rel ook alweer ?
zometeen ehv maar weer verlaten
Wat je zegt.. de hele discussie is sowieso kansloos, en dat er modjes aan meedoen vind ik helemaal verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef aardappel het volgende:
Die Breda-Tilburg discussiesKansloze figuren..
ach, zo spreek je mekaar nog s he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef PierreTT het volgende:
"nee dankje", bericht verzenden, klaaarrquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet echt eens leren om niet te aardig te doen tegen mensen. Heb zo'n oud huisgenoot die ik wel aardig vind maar die ik niet meer hoef te zien verder ofzo.. maar die ging in Italië studeren dus ik had zijn blog eens gelezen en een keer op facebook berichtje achtergelaten. Nou heeft ie al twee keer gevraagd of ik zin heb om iets mee te gaan drinken en nu smstie of ik mee wil gaan stappen. Godver. Wat heb ik nu weer aan m'n kont hangen.
Zo doen wij vrouwen dat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
"nee dankje", bericht verzenden, klaaarr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |