abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77145799
Oeh bijna!!!!!!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_77146581
Hij belde zo'n 20 minuten geleden dat hij op weg was. Het is wel spitsuur, dus ik verwacht hem over 3 kwartier. Ik denk ergens tussen half 6 en 6 uur.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 17:03:48 #103
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_77146783
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef nokwanda het volgende:
Hij belde zo'n 20 minuten geleden dat hij op weg was. Het is wel spitsuur, dus ik verwacht hem over 3 kwartier. Ik denk ergens tussen half 6 en 6 uur.
Al lekker hyper?
Ben zo benieuwd hoe het gaat!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_77147776
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Strega het volgende:

[..]

Al lekker hyper?
Ben zo benieuwd hoe het gaat!
jaaaa, whiiiiiiiii
Bedankt voor jullie kaartje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 17:47:30 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77148520
Spannend.....
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77148529
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef nokwanda het volgende:
Misschien zijn ze er nu al!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:55:35 #107
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77148824
Spannend
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:16:52 #108
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77149540
Ik wil meelezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_77149679
* uit lurkstand komt kijken ho het de mooierds zal vergaan
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77152139
Ik had het nauwelijks hier geschreven of mijn telefoon ging. Hij was er al met de dames.
Nou.... hoe probleemloos kan een introductie tussen katten verlopen?
Tuurlijk bromt het wat en zijn er een paar dikke staarten. Vooral Kareltje en Purrr hebben daar last van.
Maar iedereen laat zich aanhalen, oud en nieuw. Mudhle komt als ik haar roep en rekt zich lekker uit. Zelfs Kay laat zich aanhalen door me. Bijoux heeft dominante en wat brutale Poeska al wel een kleine pof gegeven, maar dat geeft niets. Bijoux is doorgaans niet echt dominant en Poeska mag leren dat ze niet alles kan maken.
Merlijn zit gewoon naast me en gedraagt zich zoals altijd. de meest onverstoorbare. Ik heb Poeska al wel uitgelegd dat Merlijn speciaal is en dat ze hem niet moet koeioneren.

Bij aankomst zaten ze samen in een grote draagkoffer. Ze hadden beide gespuugd onderweg, dus er moest een natte handdoek aan te pas komen. Heb nog niet alles weg kunnen halen, maar dat komt nog wel. ze zullen dat ook deels zelf doen. Wassen is goed en dat gaan ze zeker ook doen als ze meer op hun gemak zijn. Morgen kijk ik wel even waar er nog hulp nodig is.
Beide kwamen ze vrij rustig en gelijk de bak uit. Donna schoot gelijk Joel's kamer op. Poeska ook, maar dan alleen om alle bakjes leeg te eten.
De kattenbakken werden gelijk ontdekt door beide dames.

Donna is het soort dat wat verlegen is. Maar het is een verrukkelijk taartje. Dat gaat mijn grote vriendin worden, als ik haar eenmaal heb overgehaald. Ze heeft al geneusd met Merlijntje en zit nu op de slaapkamer verscholen.

Poeska is brutaal en open. Ging gelijk op de stoel liggen en heeft het hele huis al verkend. Een echte wasberin met honger en een heerlijk stemmetje. Ze vindt manlief het einde en kletst de hele tijd met hem. Ze antwoord hem ook Het is wel een dief. Je eten moet je met haar echt in de gaten houden. Wasberin dus.
Beide hebben ze van die geweldige voeten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 19:35:54 #111
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_77152277
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik had het nauwelijks hier geschreven of mijn telefoon ging. Hij was er al met de dames.
Nou.... hoe probleemloos kan een introductie tussen katten verlopen?
Tuurlijk bromt het wat en zijn er een paar dikke staarten. Vooral Kareltje en Purrr hebben daar last van.
Maar iedereen laat zich aanhalen, oud en nieuw. Mudhle komt als ik haar roep en rekt zich lekker uit. Zelfs Kay laat zich aanhalen door me. Bijoux heeft dominante en wat brutale Poeska al wel een kleine pof gegeven, maar dat geeft niets. Bijoux is doorgaans niet echt dominant en Poeska mag leren dat ze niet alles kan maken.
Merlijn zit gewoon naast me en gedraagt zich zoals altijd. de meest onverstoorbare. Ik heb Poeska al wel uitgelegd dat Merlijn speciaal is en dat ze hem niet moet koeioneren.

Bij aankomst zaten ze samen in een grote draagkoffer. Ze hadden beide gespuugd onderweg, dus er moest een natte handdoek aan te pas komen. Heb nog niet alles weg kunnen halen, maar dat komt nog wel. ze zullen dat ook deels zelf doen. Wassen is goed en dat gaan ze zeker ook doen als ze meer op hun gemak zijn. Morgen kijk ik wel even waar er nog hulp nodig is.
Beide kwamen ze vrij rustig en gelijk de bak uit. Donna schoot gelijk Joel's kamer op. Poeska ook, maar dan alleen om alle bakjes leeg te eten.
Donna is het soort dat wat verlegen is. Maar het is een verrukkelijk taartje. Dat gaat mijn grote vriendin worden, als ik haar eenmaal heb overgehaald. Ze heeft al geneusd met Merlijntje en zit nu op de slaapkamer verscholen.

Poeska is brutaal en open. Ging gelijk op de stoel liggen en heeft het hele huis al verkend. Een echte wasberin met honger en een heerlijk stemmetje. Ze vindt manlief het einde en kletst de hele tijd met hem. Ze antwoord hem ook Het is wel een dief. Je eten moet je met haar echt in de gaten houden. Wasberin dus.
Beide hebben ze van die geweldige voeten.

Oh Geweldig!!!! Dit word helemaal goed.
Geniet!
De kattenbakken werden gelijk ontdekt door beide dames.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 19:39:16 #112
163650 Greys
pi_77152392
Wauw, wat een successtory so far!
Geen plukken haar die in het rond vliegen dus!

Gefeliciteerd met het uitkomen van je natte droom Nok!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:41:16 #113
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_77152476
Tof dat gaat helemaal goedkomen dus.
* Chanty wacht op een foto met acht knuffelende katten
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_77152505
Wauw! Wat schrijf je het weer heerlijk op Nok!
Klinkt allemaal erg goed hoor!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_77152522
Je kon ook echt merken dat ze hier met alle liefde gebracht zijn. Deze dames Poes hebben alle liefde gekregen in hun leven en dat gaan ze u hier krijgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77152577
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef Chanty het volgende:
Tof dat gaat helemaal goedkomen dus.
* Chanty wacht op een foto met acht knuffelende katten
Da's wel heel veel gevraagd na nauwelijks 2 uur
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:47:48 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_77152789
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's wel heel veel gevraagd na nauwelijks 2 uur
Mag ook volgende week

Ik krijg die twee van ons al zelden samen op de foto
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:50:16 #118
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77152896

wat ongelofelijk fijn, nok!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:59:36 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77153290
Dat klinkt zo goed als maar kan he
Feli met je nieuwste aanwinsten Nok
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:03:33 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77153473
Wat goed!
The love you take is equal to the love you make.
pi_77153955
Donna zat op de trap tegen mij en man te grommen en te blazen. Niet dat ze zou uithalen. Zpo'n type is ze helemaal niet. Ze vindt het gewoon eng allemaal. Maar nou komt Joel thuis. Ik liet hem eerst Donna zien op de trap. Hij steekt zijn hand uit en zij stopt met grommen en begint hem kopjes te geven. En niet een keer, maar over and over again. Okay dan.... Blijkbaar heeft Joel er een nieuwe vriendin bij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 20:17:09 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77154018
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef nokwanda het volgende:
Donna zat op de trap tegen mij en man te grommen en te blazen. Niet dat ze zou uithalen. Zpo'n type is ze helemaal niet. Ze vindt het gewoon eng allemaal. Maar nou komt Joel thuis. Ik liet hem eerst Donna zien op de trap. Hij steekt zijn hand uit en zij stopt met grommen en begint hem kopjes te geven. En niet een keer, maar over and over again. Okay dan.... Blijkbaar heeft Joel er een nieuwe vriendin bij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:20:08 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77154136
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef nokwanda het volgende:
Aaaaaw, heb jij nog niks, een voor Joel , een voor je man en niks geen natte droom voor jou
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_77154206
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Aaaaaw, heb jij nog niks, een voor Joel , een voor je man en niks geen natte droom voor jou
och... uityeindelijk ben ik de hoofdpoes hier en komen ze allemaal bij mij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77155223
Wauw Nok, wat fijn . Die 2 dames gaan het zo goed bij jullie krijgen!!
And so the lion fell in love with the lamb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')