Jawel hijs tovenaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja alles lekker manmaar TRU is best een vaag forum volgens mij, veel van die complottheorie boys. Maar kwam dit topique tegen en ging over UVA dus ik dacht ik doe even mee maar hij gaat echt he-le-maal nergens over
Beetje fantasie achtig dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja alles lekker manmaar TRU is best een vaag forum volgens mij, veel van die complottheorie boys. Maar kwam dit topique tegen en ging over UVA dus ik dacht ik doe even mee maar hij gaat echt he-le-maal nergens over
Hoe is die dan op maltaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kben ook nog half aan 't werk en half in pumpkintopic
Haha ja moederschip geesten alles is hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:36 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Beetje fantasie achtig dusHmm, niks voor mij dus dit forum
![]()
Bassos aka Harry Potter
't begint hier ook kouder te worden, vandaag 17 graden, alleen nu 's nachts heel stuk kouder. en de batterijen voor de afstandsbediening van m'n airco zijn op, dus ik kan dat ding niet aanzetten, en heb 't dus koudquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
't begint hier ook kouder te worden, vandaag 17 graden, alleen nu 's nachts heel stuk kouder. en de batterijen voor de afstandsbediening van m'n airco zijn op, dus ik kan dat ding niet aanzetten, en heb 't dus koudEn daaro
Das best wel heul koudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Het is warm het is 2graden vorige weken was -10 geen uitzondering
wrkzequote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das best wel heul koudMaar kga dus nog ff werken, 'k zal om 't kwartier wel ff langs komen koekeloeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |