De thermen in leeuwarden bieden een saunabeurt aan voor slechts 14euro (wat erg duur is, aangezien in Finland het veelal gratis was). Het hangt denk ik af van het arrangement.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef gemski het volgende:
Ik heb in Nederland verschillende sauna,s bezocht
Van echt seks met elkaar hebben was geen sprake
Wel kwam het veelvuldig voor dat stelletjes met elkaar zaten te "vozen".
Dat betrof zowel hetero- als homo stellen.
Dit gebeuren is 1 van de redenen dat ik vrijwel geen sauna meer bezoek.
Een andere reden is de prijs.
Als je met z,n tweeen gaat ben je zomaar¤ 125,- kwijt
Hier was ik dus al bang voor. Ik wil daar helemaal niet naar kijken maar gewoon ontspannen!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef gemski het volgende:
Wel kwam het veelvuldig voor dat stelletjes met elkaar zaten te "vozen".
Dat betrof zowel hetero- als homo stellen.
Vozen is toch ook ontspannen ???quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor. Ik wil daar helemaal niet naar kijken maar gewoon ontspannen!
Wat voor exclusieve sauna's bezoek jij?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef gemski het volgende:
Als je met z,n tweeen gaat ben je zomaar¤ 125,- kwijt
Veelvuldig meegemaakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef Leonidas82 het volgende:
hallo allemaal!
Ik heb een half jaar in Finland gewoond en bezocht 2x per week de sauna. Dames en heren waren strikt gescheiden. Naakt is verplicht vanwege hygiëne.
Nu ik terug in NL ben, wil ik het saunabezoek voortzetten, maar heb toch een paar vragen. In Finland heerst het vooroordeel dat de sauna's in NL en Duitsland gebruikt worden om seks met elkaar te hebben, aangezien Nederlandse sauna's veelal gemengd zijn (zowel naakte dames en heren in één sauna).
Wie heeft ervaring met de sauna's hier in NL? Klopt dit vooroordeel? Ik heb namelijk geen zin om tussen seksende stelletjes te zitten maar wil gewoon ff lekker ontspannen. Alvast bedankt voor de reacties!
Dat.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik ga al jaren zeer geregeld naar de sauna, en ik word nauwelijks (lees: feitelijk 2x) geconfronteerd met intimiteiten. Dus in mijn ervaring klopt dat vooroordeel dus echt niet.
nmisschien moet je eens naar een reguliere sauna gaan in paats van een homo saunaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Veelvuldig meegemaakt.
Sexende jonge stelletjes, homoparen die elkaar in het *tje namen.![]()
Dan heb je ook nog massagestralen in het zwembad en die waren nog al in trek bij de dames die het gebruikte als vagina-douche... Heerlijk waren die gezichten als je ze betrapten![]()
Ook viespeuken die over de kachels urineerden zodat het lekker gaat stinken aan het einde van de dag,
mensen die hun andere behoefte doen in één of ander hoekje.
Op de meest rare plaatsen lag een "kwakkie" en ik heb zelfs een keer een gebruikt inlegkruisje in een plantenbak gevonden. Die stonk!
Oh ja, een invasie van hoeren gehad die hun klanten daar afwerkten, onder begeleiding van overdreven hard gekreun en gehijg. Ik ben blij dat ik daar al héél erg lang niet meer werk![]()
Al met al: Ja, die Finnen hebben gelijk, het is een hele smerige zooi in de Nederlandsche sauna's.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Veelvuldig meegemaakt.
Sexende jonge stelletjes, homoparen die elkaar in het *tje namen.![]()
Dan heb je ook nog massagestralen in het zwembad en die waren nog al in trek bij de dames die het gebruikte als vagina-douche... Heerlijk waren die gezichten als je ze betrapten![]()
Ook viespeuken die over de kachels urineerden zodat het lekker gaat stinken aan het einde van de dag,
mensen die hun andere behoefte doen in één of ander hoekje.
Op de meest rare plaatsen lag een "kwakkie" en ik heb zelfs een keer een gebruikt inlegkruisje in een plantenbak gevonden. Die stonk!
Oh ja, een invasie van hoeren gehad die hun klanten daar afwerkten, onder begeleiding van overdreven hard gekreun en gehijg. Ik ben blij dat ik daar al héél erg lang niet meer werk![]()
Al met al: Ja, die Finnen hebben gelijk, het is een hele smerige zooi in de Nederlandsche sauna's.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef zesje het volgende:
Volgens mij is het in de gemiddelde parenclub netter als wat 78RPM heeft meegemaakt![]()
Camera's in een sauna?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef zesje het volgende:
Nou ja zeg !!! wat Moonah zegt, welke sauna was dat dan? Behalve in speciale homosauna's is seks in Nederlandse sauna's niet toegestaan. Ik kom regelmatig in verzorgde grote sauna's zoals Elysium en Devarana en overal hangen bordjes dat gewenste en ongewenste intimiteiten niet zijn toegestaan, zijn er camera's aanwezig en wordt er ook op toegezien.
Ja, bij Devarana.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |