met jou altijdquote:

ik snap ook niet waarom iedereen het zachtjes bijten altijd vergeet.... mijn favo bezigheid is echt heel zachtjes bijten in lip tijden zoenen... (ik ben nogal een teaser) en zachtje bijten in nek..... ik denk dat ik vroegah een vampier ben geweest ofzoquote:
 I
 I  to bite
 to bite

ja de mijne zijn dan ook alweer bijna 13 jaar over datumquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef Loodje het volgende:
Waarom voel ik me oud als ik de titel van deze topic lees

hehehehe zo bijt ik graag in de nek en oorlel. Ook vergeten plekjes.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom iedereen het zachtjes bijten altijd vergeet.... mijn favo bezigheid is echt heel zachtjes bijten in lip tijden zoenen... (ik ben nogal een teaser) en zachtje bijten in nek..... ik denk dat ik vroegah een vampier ben geweest ofzoI
to bite

een vriendin noemde mij eens "het meisje in orale regressie"quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom iedereen het zachtjes bijten altijd vergeet.... mijn favo bezigheid is echt heel zachtjes bijten in lip tijden zoenen... (ik ben nogal een teaser) en zachtje bijten in nek..... ik denk dat ik vroegah een vampier ben geweest ofzoI
to bite

quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
to bite

jups oorlelquote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe zo bijt ik graag in de nek en oorlel. Ook vergeten plekjes.

Die van mij al weer 17quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja de mijne zijn dan ook alweer bijna 13 jaar over datum

pas nog iemand gehad die zei dat ik verslavend zoenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, bijten tijdens het zoenen is inderdaad hot!

vind ik echtquote:Op maandag 18 januari 2010 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas nog iemand gehad die zei dat ik verslavend zoen

er zijn zelfs al fok kinderen... (en zal me niets verbazen als er al een fok scheiding is haha)quote:

kan je het dan geloven dat ik al 3 maanden ofzo niet meer gezoend hebquote:

50 ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 22:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er zijn zelfs al fok kinderen... (en zal me niets verbazen als er al een fok scheiding is haha)

Als je nog in de buurt van Rotterdam bent een deze dagen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je het dan geloven dat ik al 3 maanden ofzo niet meer gezoend heb

Ook leuk dat je een teaser ben! Daar maakt een vrouw me echt helemaal gek mee!quote:

met n beetje mazzel althans
 met n beetje mazzel althans   

de komende dagen ben ik alleen maar in de buurt van mijn bedquote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je nog in de buurt van Rotterdam bent een deze dagen.

wie weet als je lief bent maak ik een uitzondering
 wie weet als je lief bent maak ik een uitzondering  

ow ik heb geen idee. Ik riep eigenlijk maar wat.quote:

ach ik al meer dan 2 1\2 jaar niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je het dan geloven dat ik al 3 maanden ofzo niet meer gezoend heb

aahhhhquote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook leuk dat je een teaser ben! Daar maakt een vrouw me echt helemaal gek mee!
Zo jammer dat de meiden waar ik mee ben geweest dat niet (goed) konden....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |