Of tegen de videowall. Ligt een beetje aan de windrichting.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat ze geen windmachine voor 'm gaan gebruiken in Oslo... dan waait ie zo het publiek in
Flauw is leukquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Oidale het volgende:
Die lekkere gasten hadden er geen oren naar
Oorspronkelijk wel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwitserland is van oorsprong toch altijd neutraal gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de televoters misschien wel, maar dan zul je zien dat die zanger een oor aangenaaid wordt door de jury.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef lezzer het volgende:
Ik voorspel gewoon dat dit hoge ogen gaat gooien
Bij de West-Europese voters...
één broodje worst voor die meneer!quote:
Goed, ik heb genoeg gehOORd zo, ik vind het behOORlijk saaiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef lezzer het volgende:
Ik voorspel gewoon dat dit hoge ogen oren gaat gooien
Jij hebt je oordeel wel snel klaar...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Miasan het volgende:Ik vind het eigenlijk best een leuk liedje. Mooi deuntje, lekker rustig en toch zit er wat tempo in. Maar het zal wel ondergesneeuwd worden in al het andere ESF-geweld.
Het zit tussen de oren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou de oorzaak zijn van die grote flappers?
Ah ja...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, nou, het flapt er gewoon een beetje uit.
Je verdient een draai om je orenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey! Jullie mods moeten toch juist de oorde bewaren?quote:
Een beetje gelijk heb je wel met jouw oordeelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het net Modern Talking. Sta ik daar alleen in?
Je hebt wel een goed oor voor overeenkomsten jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het net Modern Talking. Sta ik daar alleen in?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:42 schreef Miasan het volgende:
Ik heb alle inzendingen eens beluisterd en dit is mijn favoriet, hoor!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
Toen hij tegen god zei dat ie vooraan stond bij het uitdelen, verstond god "oor aan"
Ja, en god verhOORd alle gebeden.
Oh oh, ik ben al helemaal in-to-the Frans Bauer humor.
Ze zijn er blijkbaar ook goed in om de oorde te bewarenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
Toch vreemd dat Zwitserland nooit aan een oorlog heeft meegedaan... ze zijn er best goed in
Oorganisatorisch ziet deze er beter uitquote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Kantar het volgende:
Nieuwe, nog betere versie van de Zwitserse inzending:
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
hij heeft vreemd genoeg niet gekozen voor een setting in een circus tussen de andere olifanten
In de circustent paste hij alleen dwars tussen de olifanten, en dat filmt zo lastig.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
De officiele clip is gemaakt.... hij heeft vreemd genoeg niet gekozen voor een setting in een circus tussen de andere olifanten maar voor een zwartwitbeeld waarbij hij op Mickey Mouse lijkt als ie in de camera kijkt
Hoe ging zijn repetitie? Nog iets van gehoordzien?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Zijn repetities heeft ie vooralsnog overleefd... de windmachine heeft nog geen vat op zijn oren gekregen
Het is nogal een oorigineel spektakel met veel glitter en glamour....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging zijn repetitie? Nog iets van gehoordzien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |