Ik heb nu al 100x gedrukt, maar er gebeurd helemaal niksquote:
Herkenbare achtergrondquote:
Ben benieuwd wat er met de staatsteun gaat gebeurenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)rpen-definitief.html
Damn, harde doch verwachtte klap voor de regio. Werken ook veel NL-ers.
Dat was toch geld dat ze niet hadden, dus dat komt weer goed uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met de staatsteun gaat gebeuren
Herkenbare achtergrond? In dat stuk van De Kuip kom ik praktisch nooitquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Herkenbare achtergrond
Die rechter is toch Obiku?
Belgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat was toch geld dat ze niet hadden, dus dat komt weer goed uit
Daaromquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Herkenbare achtergrond? In dat stuk van De Kuip kom ik praktisch nooit
Volgens mij is dat inderdaad Obiku
Is ook opquote:
Bitterballenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
DaaromIk wel soms, is in het Maasgebouw
Mwoah is voor mij niet zo heel erg nodig hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Over bier gesproken, dat moeten we nog efkes halen puni
De keren dat ik er naar binnen wil staan er enkele linies ME voorquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
DaaromIk wel soms, is in het Maasgebouw
yupzquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was toch geld dat ze niet hadden, dus dat komt weer goed uit
Wordt krap om nog te spelen vanavondquote:
Denk niet echt mijn genre maar zal vanmiddag t nog een keer oppakkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef RudyCarell het volgende:
Mass Effect 2 rules!
Ik vind het wel leuk voor jullie dat jullie lekker kunnen Fifa-en. In het echt zal dit voorlopig nog even niet gebeurenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk niet echt mijn genre maar zal vanmiddag t nog een keer oppakken
FIFA![]()
Feyenoord - Ajax 5-3 met Frank tegen Ked
Stiftjes
Smerige overtredingen
We kwamen wel met 0-3 achter, dat was dan nog wel realistischquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind het wel leuk voor jullie dat jullie lekker kunnen Fifa-en. In het echt zal dit voorlopig nog even niet gebeuren
Vrouw wordt als object neergezetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck kijkers zullen iemand herkennen
Zitten er aliens in Chuck???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag gaat niet lukken..quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Wordt krap om nog te spelen vanavond
Werk
@Urs; voorlopig lijkt zaterdag de beste dag qua fietsweer. Ga je nog steeds mee?
Te makkelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zitten er aliens in Chuck???
Hmm, misschien toch eens die serie bekijken
He dit is een spoilerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat wil je er zijn? Moet nog twee dingetjes doen maar met dit weer stap ik nog efkes op de fietsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:24 schreef staticdata het volgende:
Sjefke, als de NS meewerkt hoelaat ben je dan bij je Crib?
1700 ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe laat wil je er zijn? Moet nog twee dingetjes doen maar met dit weer stap ik nog efkes op de fietsTenzij t buiten te koud blijkt.
Makkelijkquote:
Sorry, maar ik ben vandaag gewoon in een hele goeie bui en dat maakt alles super makkelijkquote:
Ben rond half 5 thuis (nu in Rozenburg) maar alsquote:
zal er om 17:00 of er na zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben rond half 5 thuis (nu in Rozenburg) maar als
je zo vroeg bent sms efkes als je wegrijdt dan weet ik of ik nog kan douchen![]()
Fietsen
Je zou zeggen van wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef Major-Balls het volgende:
Handtekeningen actie onder de leden en je bent er, denk?
Nee hoor is niet ondoenelijk. Kwestie van een goeie architectuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel.
Eurlings heeft volgens mij nog geen idee hoe het back-office systeem ingeregeld moet worden en dat dit miljarden zal gaan kosten.
Real-time data opslaan over 7 miljoen auto's is echt een ondoenelijke zaak.
Momenteel ben ik bezig met een event driven architectuur welke ook near realtime moet werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:05 schreef staticdata het volgende:
Heb jij ervaring met real-time signalen? ben wel benieuwd welke architectuur daarvoor nodig is
Ik vind hem schitterendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef ursel het volgende:
Het kan erger![]()
Zul je zien dat ut nog de hit gaat worden ook..
Tja, moet ik nu trots zijn als Brabo of last hebben van plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef ursel het volgende:
Het kan erger![]()
Zul je zien dat ut nog de hit gaat worden ook..
Zet je hem niet hard als er veel gitaargeluid is te horenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef FJD het volgende:
Wij die BR van Metallica kijken, loopt de audio niet synchroon met het beeld. We dachten aan twee oorzaken; die gozer playbackt het hele nummer maar is door z'n leeftijd wat traag of de audio track is verkeerd op de BR gebrand. Naja goed, Puni heeft toen met een schuursponsje geprobeerd de audiotrack een stukje terug te draaien. Maar dat bleek toch niet de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |