quote:Op zondag 24 januari 2010 17:45 schreef jpjedi het volgende:
Eureka! Frankie stond model voor het karakter "Morgan Grimes".
Hoe kort is Morgan dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die kan groeien maar inhalen qua lengt doe je Morgan niet meer "Bro".
\quote:
Dan ben ik 1cm langerquote:Op zondag 24 januari 2010 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
\
"How tall are you Josh?
Josh Gomez: Five eight."
klik
5ft 8" = 1.72m. Valt op zich nog mee., ik had hem korter geschat. Langer dan jou?
kijk Frankie, computers!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef ursel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)met-touchscreen.html
Da's nou wel een leuk gitaartje..
Computergestuurde gitaren.. sje weetz..quote:
Ja.. nog steeds niet gedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef FJD het volgende:
Hoe is de GT5 demo met een stuurtje Baussie?
Ja ik meen het serieus, voor nog geen 200 euro of niet veel meer heb je een Xbox + Forza3, en ik vind het echt een interessant spel en had het ook bijna gekocht.. totdat ik, gelukkig, las dat het mijn setup niet ondersteund. En dat valt mij eigenlijk heel erg tegen van Microsoft. Het is een prima console met allemaal mogelijkheden en een super community, maar dat Microsoft niet met Logitech compatible isquote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef FJD het volgende:
Ik weet t jaHeb hier een prima Momo stuurtje liggen maar ja die klote Xdoos accepteert dat niet, zo jammer
juist niet, hij moet niks hebben van muziek dat uit computers komtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Computergestuurde gitaren.. sje weetz..
Dat is toch zo'n ding waar jij op kicked?
Guitar hero en elektrische/computer muziek?
Er komt geen muziek uit computersquote:Op zondag 24 januari 2010 23:51 schreef Incolumis het volgende:
juist niet, hij moet niks hebben van muziek dat uit computers komt
Alleen 1 en 0quote:Op maandag 25 januari 2010 07:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Er komt geen muziek uit computers
Mogguh
Guitar Hero vind ik geniaal maar er gaat niks boven een echte gitaar natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Computergestuurde gitaren.. sje weetz..
Dat is toch zo'n ding waar jij op kicked?
Guitar hero en elektrische/computer muziek?
Daar snap ik helemaal geen zak vanquote:Op maandag 25 januari 2010 08:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Guitar Hero vind ik geniaal maar er gaat niks boven een echte gitaar natuurlijk
Wordt er ook eentje wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |