Het lijkt er wel veel opquote:
Daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat het dom is om 538 te zeggen ipv van 555. Verder niks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:29 schreef Waalwijker het volgende:
Haha, jullie zijn echt zielig gewoon.![]()
Zullen we nou even sms'en dat ze een paar keer 3FM moeten roepen jongens?
Niks stom, dat is de macht der gewoonte. En Radio 538 en Radio 555 scheelt welgeteld twee letter. Dat jullie zo triest zijn om daar zo belachelijk over te doen en hem voor pauper uit te maken is gewoon triest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat hij zo stom is om 538 te zeggen ipv van 555. Verder niks.
Iedere keer als iemand 538 zegt sterft er een puppy.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Niks stom, dat is de macht der gewoonte. En Radio 538 en Radio 555 scheelt welgeteld twee letter. Dat jullie zo triest zijn om daar zo belachelijk over te doen en hem voor pauper uit te maken is gewoon triest.
Maar dadelijk zal Coen wel perongeluk een keer 3FM zeggen: geweldig!
Ja, ik ben niet achterlijk, ik snap ook wel dat het de macht der gewoonte is. Maar dan kan het nog wel dom zijn (ik noem hem verder geen pauper ofzo).quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Niks stom, dat is de macht der gewoonte. En Radio 538 en Radio 555 scheelt welgeteld twee letter. Dat jullie zo triest zijn om daar zo belachelijk over te doen en hem voor pauper uit te maken is gewoon triest.
Kun je wel blijven zeggen, maar daar gaat het nog stééds niet om.quote:Maar dadelijk zal Coen wel perongeluk een keer 3FM zeggen: geweldig!![]()
Welke 2 letters scheelt het dan, zie alleen dat het nummers scheelt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar dadelijk zal Coen wel perongeluk een keer 3FM zeggen: geweldig!
Ik heb ook gezegd dat het radiogedeelte (de samenwerking tussen de diverse dj's zoals Stenders & Van Inkel) me wel leuk lijkt. Dat wil niet zeggen dat ik enthousiast word van het continu roepen door particulieren en bedrijven hoeveel ze wel niet hebben gegeven aan het goede doel. Dat kan prima anoniem, zonder debiele reclamespotjes etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef Daddycooll het volgende:
Roel wat ben jij toch een schijnheil, al een week loop je te mekkeren over 555 icm radio en tv en waar loop je nu al sinds vanmorgen naar te luisteren.
Ben benieuwd hoeveel er daarvan inmiddels in het buitenland zitten. Hoe gaat dat met paspoortcontrole van mensen die van het eiland af willen? Kan me voorstellen dat heel wat mensen geen paspoort meer hebben...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Oi, heeft die aardbeving tenminste voor íémand iets goed gebracht; al die criminelen zijn wel blij nu!
De rest van Haïti iets minder...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Iedere keer als iemand 538 zegt sterft er een puppy.
Wie is Tim Klijn? ..ik ken ze geen van beide ..de ene lijkt een beetje op Albert Verlinde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:10 schreef borisz het volgende:
Tim Klijn is het voorbeeld van een 538 behang DJ.
Jurjen Govers was vroeger producer bij 538 en ging naarna naar Slam om achter de knoppen en microfoon te zitten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Iedere keer als iemand 538 zegt sterft er een puppy.
Woooow, dr is er één wakker hier!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke 2 letters scheelt het dan, zie alleen dat het nummers scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |