En het dan toch in dít topic plaatsen. Boefje.quote:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen. Hij zal zich wel bekend maken in een spel. Dat er opeens veel geld uit de pot is ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Ooi86 het volgende:
'In de derde aflevering maakt de Mol zich bekend.....'![]()
Ik gok op een soort Wie van de Drie. Dat iedereen een keer 'Ik ben de Mol' moet zeggen, of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen. Hij zal zich wel bekend maken in een spel. Dat er opeens veel geld uit de pot is ofzo.
quote:De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol
Minimale opbrengst: ¤ 50,00
De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol; namelijk de bekendmaking van de identiteit van de mol!
Voor de hoogste bieder:
Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.
Tijdens deze opnames zal de mol zich aan de kandidaten bekend maken. Naast de kandidaten zal er plaats zijn voor één persoon om aanwezig te zijn bij deze onthulling. De aflevering zal worden opgenomen op een zaterdag in februari. Tijd en locatie blijven geheim. Alleen de winnaar van de veiling zal door ons geïnstrueerd worden wanneer hij op welke locatie aanwezig moet zijn.
Er is nog nooit iemand van “buitenaf” aanwezig geweest bij deze opnames.
Het is dan ook noodzakelijk dat deze persoon een geheim kan bewaren. Zoals iedereen die bij het geheim van de mol betrokken wordt zal ook deze persoon een geheimhoudingscontract moeten tekenen.
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |