Ehm, een PC zoals je hem tegenwoordig bij de gemiddelde electronicawinkel zou kopenquote:
ja daar zou ik me ook goed mee kunnen vermakenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, kleine opsomming:
C2Q 8300
4 gig geheugen
1 TB HDD
GT220 GPU
Daar red ik het wel mee voor even
Ik ben ook jaloers. Ik heb niet eens een pc.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee
Serieus, mijn collega's zijn jaloers
Ik zit er het kortste, en ik heb de snelste PC
Je vergeet dat ik een 10 jaar oude aldi pc gebruik?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, een PC zoals je hem tegenwoordig bij de gemiddelde electronicawinkel zou kopen
Spaar eens 300/400 euro's en dan heb je ook iets leuks voor weinig geldquote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik een 10 jaar oude aldi pc gebruik?
Ik ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja daar zou ik me ook goed mee kunnen vermaken
Als je je ouders omgelegd hebt, hun pinpas misbruiken om een nieuwe te halenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers. Ik heb niet eens een pc.
Je weet hoe snel de mijne is, ga daar van uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik een 10 jaar oude aldi pc gebruik?
Je weet dat je het over DW hebt? Als in, niet veel verdienen enzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Spaar eens 300/400 euro's en dan heb je ook iets leuks voor weinig geld
Als ik niks meer uit ga geven heb ik dat pas over dik een half jaar bij elkaar. Maar dat word ;m niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Spaar eens 300/400 euro's en dan heb je ook iets leuks voor weinig geld
Daarom zelf bouwen FTWquote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook
Eerst alle standaard troep eraf slopen
Dat hoef ik al niet meer te doenquote:[..]
Als je je ouders omgelegd hebt, hun pinpas misbruiken om een nieuwe te halen
Oeps vergetenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat je het over DW hebt? Als in, niet veel verdienen enzo?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik niks meer uit ga geven heb ik dat pas over dik een half jaar bij elkaar. Maar dat word ;m niet.
Het huis uit werken he! Niet hun omleggen, dan erf ik hun schulden.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je je ouders omgelegd hebt, hun pinpas misbruiken om een nieuwe te halen
Oke. Dat iswel heet dan.quote:[..]
Je weet hoe snel de mijne is, ga daar van uit.
Niet veel verdienen? Ik heb dit jaar nog niet 1x gewerkt man!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat je het over DW hebt? Als in, niet veel verdienen enzo?
Doe dan daar eens wat aanquote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet veel verdienen? Ik heb dit jaar nog niet 1x gewerkt man!
Nee. Maar als ik m;n best doe kan ikwel 50,- per maand overhouden.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeps vergeten![]()
[..]
dat wordt hem zeker niet
Ga jij maar even naar mijn werk bellen dan. Ik kan er niks aan doen dat er geenwerk meer is.quote:
Mwah, of schone installatie. Maar inderdaad, zelf bouwen geniet ook mijn voorkeur.quote:
Sorry dat ik atm geen feestjes hebquote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij maar even naar mijn werk bellen dan. Ik kan er niks aan doen dat er geenwerk meer is.
Dat scheelt vaak ook al een hoop zooiquote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, of schone installatie. Maar inderdaad, zelf bouwen geniet ook mijn voorkeur.
Wat moet ik op feestjes naast zuipen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry dat ik atm geen feestjes heb
Taart etenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik op feestjes naast zuipen?
Ik eet geen taart.quote:
Een hoop? Alle!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat scheelt vaak ook al een hoop zooi
Ook geen suikertaart?quote:
Nee. Ook geen zandtaart.quote:
Eztaart?quote:
Je wil gewoon echt dat ik je ballen eraf bijt he?quote:
Jep, daar ben ik goed in.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan het er ook te dik boven op leggen
Zou dat lekker zijn?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, laten we Ez aan stukjes snijden en opeten!![]()
Zeker.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wil gewoon echt dat ik je ballen eraf bijt he?
Er worden wel plakjes van mij geschaafdquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik Ez niet wil delen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eensquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, daar ben ik goed in.
Ben ook stiekem een beetje in een soort van relbui.
Ga rellen dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, daar ben ik goed in.
Ben ook stiekem een beetje in een soort van relbui.
Komt ;ie nu mee.quote:
Ik niet.quote:
My bad.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik Ez niet wil delen.
Ik ben bang van niet eigenlijk. Menselijk vleesch schijnt niet echt geweldig te zijn.quote:
Maakt niet uit liefje.quote:
smakelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook vrij taai is![]()
Maar ik ben eten[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga rellen dan.
[..]
Komt ;ie nu mee.
Druk bezig.quote:
Is het ook. En sowieso niet lekker.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar dan.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. En sowieso niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |